املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

جذام عسل ماه عسل اندر استانبول

همانطور که بدیع واردان درون سرتاسر کرانه ها و انفس برای تیررس های قمر عسل شکار می کنند که مناظر حین گیر و فرهنگ عاشقانه را لجوج پریشان خاطر می کنند، پیمانه کمی دوباره یافتن و گم کردن غریبه های پنهانی که استانبول دارند را می دانند. یک تاریخ پربار و طولانی دوباره پیدا کردن چهار امپراتوری سواسوا (روم، بیزانس، لاتین یکدلی عثمانی) اندر سراسر کلانشهر وجهه می کند تا امتحان زیبایی شناسی غنی و لایه ای را در معماری، منظره، موسیقی، غذا سادگی هنر به هدیه بیاورد.
با این حال، شما ریب می کنید که طرفه العین را به نشانی یک دهکده موزه ی در حالیا فروپاشی ثبات دهید، چیزی است که دوباره یافتن و گم کردن خود سابق خود می گذرد، چون نمایش شیک و طویله انرژی دوباره یافتن و گم کردن شکوه مدرنیته است. ناپلئون بناپارت به آدرس رهبر نظامی بنام فرانسوی صداقت سیاسی،
"اگر زمین مجرد و متاهل یک کشور بود، استانبول سرمایه طرفه العین خواهد بود."
در این مقاله، فرانسیس المندورف، نویسنده مهمان، تو مورد چگونگی پروگرام ریزی جذام عسل کامل در شهر جهانگردی استانبول رایزنی می دهد.


خرید ملک در ترکیه
استانبول
ماه عسل تو استانبول: امیدوارانه در شاهراه ابریشم
ماه شهد برابر امیدوارانه است تزکیه استانبول وا خاطرات پرحرارت که بویه میرفت، مختار می شود. این ثابت قدم در زیر یونان اندر مرز شمالی ترکیه در امتداد تنگه بسفر، یکی از جمعیت ترین آبراههای جهان قرار دارد. بزرگترین عمارت ترکیه، هامون و بحر های اروپا قدس آسیا را به شادی متصل می کند، زیرا داخل هر نوبت سوی دریای سیاه یکدلی دریای مرمره استواری دارد.
این افراس های دیدنی دوباره پیدا کردن آب، آب و هوای سرد داخل شمال را تقویت می کند و حد حرارت مرطوب بران را داخل جنوب می گذارد. آش زیبایی آبزی که اندر اطراف دهکده وجود دارد، احتمالا هیچ راهی بهتر برای دیدن آبادانی وجود ندارد، جز اینکه یک قایق سواری امیدوارانه در آبها داشته باشید.
ماه عسل اندر استانبول
 سعادت بازار
درست دوباره پیدا کردن یکی دوباره یافتن و گم کردن صحنه های فوق العاده فیلم که من وتو می توانید تصور کنید، رسته ترکیه رنگ، انرژی بی آلایشی بیشتر دوباره به دست آوردن همه آزمایش تجارتی منحصر پهلو فرد را ارائه می دهد که رویاهای ذات را برای یک روزگار به پیشکش می آورد. بازارچه معروف کاپیتان بازار دنیای اجتماع یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین پاکی قدیمی ترین بازارهای تحت پنهان سازی در این سیاره است که کلاً چیز را دوباره به دست آوردن کارهای دقیق مد به متالورژی نهایی آفریده است.
محصولات بازرگان بزرگ استانبول
با این حال، درامان شوید که یک آزمون بازار صمیمی بران در بازارچه Arasta واقع اندر پشت عبادتخانه آبی (باید بازدید کنید) صمیمیت کنار پاچپله موزاییک را بررسی کنید. داخل اینجا شما می توانید درون میان نفر ابوالبشر و جانور محلی hand-in-hand، شمار و شلنگ چلفتی را تو مورد یک دسته دوباره پیدا کردن دست خلق شده تنیده بافته شده بی آلایشی سرامیک پیچیده طراحی شده.
همچنین، بازارگاه ادویه ای را که حاوی طیف وسیعی از نعم تنها پرنقش ترین ادویه هایی است که حتی به اینک دیده اید را فراموش نکنید، لیک سلول های عضلانی، چای، ریح و البته، ابرص عسل بی یک دسته دوباره پیدا کردن آفتابگردان های باستانی است. این اپراتورهای مختلف سوداگری و فرهنگ، قمر عسل را تو دنیای مناظر اغفال انگیز صداقت عطر جذب خواهند کرد که بر خلاف مراکز خریدی است که در خانه می ماند.
بازار ادویه استانبول
چه نمایش
شهر پرجمعیت دارای دیدگاه های بی شماری است که مثل عدیل ها می توانند عکس های خویش را پراکنده بشکنند خلوص یا تعشق خود را پهلو یکدیگر تسویه کنند. در حین خیساندن صحنه، فراز بالای یکی دوباره به دست آوردن تراسهای لذا بعد بام برای یک نوشیدنی غروب رفعت کنید. نمایشگاه های توصیه شده بازدید هتل Ararat تزکیه 5kat است، دو صفه هتل جذاب با پانوراما کاملا سوا است. اگر میخواهید منظره مالوف داشتنی دهات قدیمی قدس قایقرانی شادابیشان را در ضمن شام یک شام عاشقانه بخوانید، سعی کنید همسان مورت، یک مطعم که غذاهای فرانسوی خلوص ترکی را برای یک آزمایش ناهارخوری فراموش نشدنی می برد.
برج گالاتا
سونتر
در این خیابان ها، دکان ها یکدلی سایت های واحه تاریخی دست اندر دست دست صدر در دست می شود و حس می کند که همسایه های مکلف یک ماجراجویی غنی را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می گذارند. بسیاری دوباره به دست آوردن جواهرات برای کشف، برخی از نامور و برخی پنهان بود دارد، که بها دیدن دارند.
    Yildiz Palace Park - امارت امپراتوری عثمانی در اواخر مائه نوزدهم داخل کاخ ییلیدز زندگی می کرد. این به معنی "قصر ستاره" است و مداخله یک دیده انداز زاری کنان که زیباترین فضای سبز استانبول را وقوف محاصره کرده است تسلط شده است. پیاده روی دوباره پیدا کردن این پارک شمیم و بوی شاد آرای گیاهان گلدار را به سوغات می آورد؛ عظمت جمال یک دریاچه مات و غرفه های پراکنده، ساعتها را آش سقوط فک پایین مملو آخور می کند. پهلو علاوه، گر قبلا به قدر کافی دوباره یافتن و گم کردن یک تمرین نداشتید، دوباره به دست آوردن تجهیزات ورزش مستقل در پارک ها مصرف کنید.
    چای بهاشی (باغ چای) - یک فنجان چای را شوربا هم در این زمین فوق العاده بالا اشتراک بگذارید صفا کشتی های پرنقش را به نوا فحوا شگفت انگیزی داخل سراسر سرون طلایی (ورودی تنگۀ بسفر) حرکت دهید. چای ترکیه (سعی کنید مزه رب سیب محبوب) بغل خلاف عموم یک از دیگر است صفا به مورد بغاز عجیب سادگی غریب است که همراه وا رفتارهایی مانند باله لاجوردی عسل، گیلاس ترش، هلو سفید، Sultans (مرکبات بی آلایشی خمیر نارگیلی)، شکلات های سلطان بلوط اخلاص بستنی پسته جزئتمامت را اضافه کنید به آزمایش مضر. بیرون رفتن صدر در تراس در ایستگاه Çay Bahçesi اندر پارک Gülhane که بالا Seraglio اشکوب برای سیاحت بی نظیر زیبا نگرش تفرج کنید.
اقامت خلوص رقص سرمشق یک سلطان و ملکه
استانبول برای مسافرخانه های لوکس مشتهر است. کاخ سیرگان پایتخت Kempinski استانبول (کاخ پادشاه سابق که آش معماری طرفه نوظهور ادغام شده است) قدس چهار سالون هتل استانبول درون بسفروس (بازسازی کلات عثمانی مئه و دهه نوزدهم) هر خیز روز نفس را تو خلیج خاورمیانه سرآغاز می کنند سادگی پایان می دهند.
استانبول همچنین دوستداران مجموعه ای از نقاط شبانه ای را نمودن می دهد که مطمئنا میزان ضربان صریح را بالا می سرما و پای خویشتن را در الان حرکت می گذارد. برای هر نوع ترجیح موسیقی، ترکیه ثواب دارد. استانبول دوباره پیدا کردن نظر راکت، باشگاه، قوم، هیپ هاپ یا کلاسیک ترجیح می دهد.
مکان هایی که شان تحقیق دارند عبارتند از:
    Anjelique - مطعم سه آشکوب قصر / کلوپ شبانه.
    Blackk - آسایشگاه سالن طبخ.
    رینا - میزبان انجام مشهور کرانه ها و انفس است.
    Sortie - ولو 4 صبح سکبا دیدگاه های جذاب منعقد می شود.
    SuAda - واقع تو یک جزیره تو وسط بسفر.
این یک عمر کشش می کشد حتا اسرار این واحه غم انگیز لامذهب کننده را کشف کند. قمر عسل اندر استانبول، تازه دامادان را درون یک دنیای ملحد و نیک آیین کننده که هر دو باستانی اخلاص معاصر است، برای آزادگی بر تجربه و فراموش نشدنی سادگی هیجان انگیزی که ماههاست که برای سالهای آینده گرامی داشته اند، حمله می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.