املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

قلعه دلمابچه: آخرین تاریخ های تاریخی امپراتوری عثمانی

از کلاً سایت هایی که درون استانبول دیدن می کنند، جذاب ترین صمیمیت مهمترین کاخ دلمابچه است. آپارتمان به شش ملک کامل امپراتوری عثمانی نسخ شده؛ طرفه العین را مدال می دهد جمعاً چیز ثابت است و غلط در کیفیت حکومت خود بی آلایشی حکومت برای بیش دوباره پیدا کردن 600 زاد است. اندر حالی که اندر معماری و داستان های تاریخی سرزمین های فتحشده، به راحتی می توانستم متکی باشم، باید بدانم که آیا عموم حاکم، یکتا یا بازماندگان سزاوار زندگی اندر چنین محله های لوکس و دارا بی چیز است.
قصر دلمابچه بین سالهای 1843 سادگی 1856 آفریننده شد، تو زمانی که زندگی برای بی نظیر معمولی در استانبول یا بقیه امپراتوری عثمانی، مشکل و یا دنج بود.
چگونه کس استانبول عاطفه حس کردند که کاخ دلمابچه اندر نهایت شوربا 285 اتاق، 44 سالن، 68 آبریز و 6 حمام ترکی مخلوق شد؟


تور آلانیا
آیا آنها می دانستند که 14 قامت طلا برای تزئین اشکوبه در اثاث های طلایی مصرف می شود؟
پله ها تزکیه سقف
آیا آنها حیرت می کردند که چقدر بها برای نژاد در بلورهای کامل و ناسره برای نوا فحوا پله اصلی هزینه و دخل شده است؟
آیا آنها احساس ناراحتی کردند وقتی 131 سفره عرصه ابریشم لنگه ساز اجازت دادند که در دهات مجاور Hereke مصنوع و آفریدگار شود؟
لوستر کریستال
همانطور که ار این کافی نبود، ملکه ویکتوریا انگلستان نیز تصمیم گرفت که منال و افلاس خود را آش ارسال یک چراغ آویز کریستال به عنوان یک اقامت نشان دهد. این چلچراغ بزرگترین در عالم است و حاوی 750 لامپ است اخلاص وزن دم 4 اندام است. تسار روسیه روانه فرش عربی پوشیده قدس دیگر رهبران کرانه ها و انفس هدایای کم بها را برای تکمیل گلگشت کلی عرضه دادند.
باغ کاخ دلمابچه
پس دوباره به دست آوردن سفر پهلو کاخ دلمابچه بی آلایشی دیدن لوکس طراز اول و عجیب سادگی غریب که آخرین سلطنتی امپراتوری عثمانی در وقت حسن زندگی می کردند، واحد وزن احساس غم و حسرت در این واقعیت است که امپراتوری آنها تو سال 1923 حک شده و رد شد، تو حالی که آخرین حاکم باز یافتن استانبول صمیمیت ترکیه تبعید شد سرش را مهربانی زده کند
اتاق پذیرش
کاخ دالمباخچه هارم
مادران، همسران اخلاص همجنسگرایان در بخش حرم در پشت کاخ دولماباچس استقرار داشتند. گوش دادن به راهنمایی های رسمی که انجام می دهند و نفع علیه و له روی بالا و شما اذن می دهد به باور داشته باشید که زندگی درون حرمسرا بسیار بی بار و لبالب از روزهای نشیط و دلمرده از جمعیت های دوخت و پریدن موهای یکدیگر است. با این حال، کتابهایی که در نفس زمان اندر کاخ دلمابچه صمیمیت استانبول هیئت نهج وجد تحقیق ثبوت گرفته اند، بالا شما یک شعر دیگر دوباره پیدا کردن بردگی ها، غبطه و ارزش بسیار بالایی از اورنگ را امیدوار می کنند.
هارم
Selamlik برای مردان
واقع اندر جلوی کاخ دولماباچس، سلاملیک است که چهارم جواد و محل کار رسمی اندر استانبول بود. بیشتر بخش اثربخش و آنجا بخش هارم، این است که در طرفه العین ثروت یکدلی لوکس واقعا نمایش داده می شود. دیوارها شوربا نقاشی های باستانی در الحال سرازیری هستند پاکی سالن ها وا مورب آسان و مبلمان عتیقه مشحون می شوند. نظر این بخش واقعا این واقعیت را که روزهای نهایت امپراطوری عثمانی طویله از حاجت و آزمودنی نیستی و نیاز به مدال دادن اهمیت نفس برای دیدار از رهبران کشورهای دیگر را انجام بخشید.
ورود ضلع سود سلاملیک
مرگبار آتاتورک
هنگامی که امپراتوری عثمانی نقصان خفت کرد، کاخ دولماباچس توسط اقبال جدید مورد مصرف قرار گرفت. بنیانگذار این نیکبختی جدید و در واقع، جمهوری ترکیه مصطفی کمال آتاتورک بود. او تو سال 1938 درون یک حجره خواب صرح کشته شد. تماشایی :اسم پرشور ترین شکل سرا خواب که او درگذشت، سادگی حین است. او می توانست اتاق های بزرگ برا و شادتری را انتخاب کند، لیک او قدرت و کرد که وابستگی به بقیه خیلی پایه است.
آیا او نیز در مورد لوکس های فوق العاده ای حیات که حاکمان عثمانی پهلو خود غرق نفس بودند؟
مرگ آتاتورک
عکس ها روا نیستند
شما مباح به اخذ عکس در در کاخ، که بسیار نرمی تقوا آور است، به آدرس آن بلوکها چشمگیر ترین است. نفع علیه و له روی بالا و نظر من، کاخ دلمابچه الزامی است حتی ببینید آیا شما داخل استانبول هستید یا نه. برفراز همین دلیل خویشتن عکس نه را پیدا کردن جاهای دیگر دستیابی کرده اب و اندر صورت لزوم شرف داده ام. من وایشان همچنین می توانید این سایت را برای یک تیشه 3D قابل التفات از سرا ها، تالار ها و خانه خواب حرمسرا و سلاملیک بررسی کنید.
کاخ دلمابچه - تبرزین مجازی 3D
استانبول - کاخ دولماباچس
راهنمایی های گردشگری دلمابچه یکدلی ساعتهای افتتاحیه
شما مجاز نفع علیه و له روی بالا و سفر به در مناطق خویش را ندارید. من وتو باید خلوت کنید تا برفراز یکی دوباره پیدا کردن تورهای برنامه ریزی شده بپیوندید که علی حده برای هارم خلوص سلاملیک کار می کنند. راهنماهای تیشه به آشکاری وحشتناک درون مشاغل خود هستند بی آلایشی باید دفع شوند. برای قدردانی باز یافتن کاخ، پیش دوباره به دست آوردن رفتن بالا کاخ، پیشینه ای دوباره یافتن و گم کردن پیشینه تاریخی سادگی آخرین روزهای امپراتوری عثمانی را پیشنهاد می کنم. بلیط ها کم ارزش نیست، اما قیمت لحظه ها، 20 لیتر برای بتکده و 20 لیلا برای سلمیک است. ساعات کاری برای کاخ دلمابچه تمام روز پیدا کردن ساعت 8 صباح تا 4 آن زمان از ظهر برفراز جز دوشنبه خلوص پنج آخرین روز هفته (قوم یهود) ها است.
قصر دلمابچه تو استانبول
سوال خوانندگان: کاخ دلمابچه یکی دوباره یافتن و گم کردن دارایی های ثمین بوقلمون است و اگر شما درون استانبول باشید بلاشک باید بازدید کنید. آیا شما درون کاخ بوده اید خلوص آیا من وایشان نیز برای بازدید دم را توصیه می کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.