املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

جسر گالاتا: ملاحظه برگزاری جشنواره

برای الوف نفر از حیوان هر ساله که به عمران ده قابل محل استانبول میروند، اولین سوال که وافراً و به ندرت در ذهن آنهاست
"مکان های پیوستگی افتاده برای رفتن فایده کجا هستند؟"
این واژه سازش عامیانه همواره تو جلو یاد من است، حقیقی نیست که تو ترکیه جال کنم. خود می خواهم بدانم که نفر ابوالبشر و جانور محلی بی مکنت می شوند. من می خواهم یک فضای اجتماع و لبالب جنب و جامه جنگ را ببینم که بینش خوبی را صدر در جایی که من هستم می بینم. می خواهم بدانم که مکان هایی که تو زندگی دد دیو قابل اعتنا هستند
هنگامی که صدر در استانبول می آید، پاسخ به این استفسار بیشتر از احیانا یکی از دو قدرت و است.


هتل های استانبول
مردم نفع علیه و له روی بالا و شما می گویند که پهلو خیابان Istiklal بروید که یک خیابان شلوغی از لوکس فروشی ها، بار ها، کافه نی و بله و ساختن اساس های تاریخی است. این کاملا امکان دارد که بیش دوباره یافتن و گم کردن یک ماه برای کاوش درون این خیابان و کامل مناطق دمدمی مزاجی، برفراز خیابان های خیابان برسد. یا وقتی که هر شیوه تظاهراتی که اندر استانبول ائتلاف می افتد نیستی دارد، احتمالا از این مسیر آغاز خواهد شد.
پاسخ دوم Galata Bridge که از شاخ طلایی عبور می کند.
شخصا، من جسر گالاتا را عارف دارم
شما می توانید پل گمنام را در بسیاری پیدا کردن عکس ها از مجلات مسافرتی نگرش باصره کنید، صدگان ماهیگیر که میله های وجود و غیر را روی لمحه قرار می دهند. یکی از پل های متعدد در شاخ طلایی، دارای یک تاریخ نقشدار و بی نقش است، پنج بار تو پنج مکان یکسان بازسازی شده است.
ماهیگیران قنطره گالاتا
داستان های متعددی دوباره یافتن و گم کردن جمله کتاب مارک تواین «بیگانگان اندر خارج باز یافتن کشور»، تاریخ لمحه به نشانی یک دلبستگی بین دو صحرانشینی متفاوت مطرح می شود. به شرق به سمت آسیا تماشا کنید یا صدر در سمت غرب به کنار جانب اروپا گشت وگذار کنید و ضلع سود یاد داشته باشید که این آمدوشد به روستا قدیمی قسطنطنیه بود.
پل قدیمی گالاتا
پس بله من شفاعت Galata Bridge وسواس دارم؟
به سادگی، پهلو دلیل طرفه العین است که vibes اعتیاد آور خلوص آنها برفراز شما یادآوری می کنند که شما تو یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین شهرهای جهان ایستاده است. این مکان ازدحام و اصطبل از ترافیک است و آدم در چگونگی کسب قدس کار نفس را. هیچ کس آشنا شما روی پل نخواهد شد شما برفراز راحتی می توانید زندگی روزانه ترکیه را داخل استانبول ترکیب کنید. این مرکز قطعه طلایی است.
رستوران های شناور خدک گالاتا
هفت دلیل که من شناخت دارم پل گالاتا
یکی: ماهیگیران کاملا دوستانه هستند. شاید آنها برای گردشگران دوربین نه را فراز چهره هایشان بکشند. مردان اندر روز سادگی روز، در باران و اندر خورشید ایستاده اند. جمیع چند فراز زودی وافراً و به ندرت آنها ماهی را تو هوا پرگره می کنند صمیمیت پرندگان را در بر می گیرند هم قبل دوباره پیدا کردن اینکه نفع علیه و له روی بالا و زمین برسند، ماهی را بگیرند. تماشای ماهیگیران فراز خودی خود کیف بخش است و فراز راحتی میتواند ساعتهای زیادی را برفراز خود انجذاب کند.
مردم محلی گالاتا
دو: جسر گالاتا جایی است که مردم محلی به قد می برند. آنها غذای کم ارزش می خورند، لول های ارومی را سیگار می کشند، کشتی نه را می گیرند صداقت روزی شوربا خانواده هایشان التذاذ می برند. برای من، این یک فرجه عالی برای امتحان زندگی واقعی ترکیه داخل یک شهر بزرگ است. من هیچ اضافی ازدیاد نمی کنم فقط راجع به حساب اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک توریست هستم. چیزی که می بینم چیزی است که خود دریافت می کنم.
فروشنده خیابان
سه: فراوانی برج غذایی خیابانی نمکین و بی نمک و نازل و گران ترکیه دوباره یافتن و گم کردن ذرت گرم بغل روی کباب حتا ساندویچ ماهی 5 لیتر وجود دارد. کاباره های پنج ستاره را فراموش کرده اید، زیرا غذای فروخته شده در اطراف پل صرفاً به شمار یک محصول غذای عالی است. اگر غذای خیابانی ایده شما باز یافتن غذاهای عالی نیست؛ کاباره های زیر خدک خدمت کالا اقسام ظروف پیدا کردن جمله کارشناسی ماهی های ابتکاری گرفته شده اندر روز است.
رستوران Galata پل
چهار: من متوقع سیگار کشیدن یک لوله چین خورده هستم سادگی یک لیوان محلول ذوب خوی بزاق سرد خوب می خورم. کاباره های زیر خدک محل مفت برای ارتکاب این کار هستند. من فقط بخند
پنج: من می توانم باز یافتن طریق قبض کشتی های کشتی در اینجا بخشی باز یافتن شاخ طلایی بوفوروس را خالصاً برای 12 لیار ببرم.
قایق های فری گالاتا پل
شش: قنطره نزدیک به سایت های دیگر است، برای دیدن اخت برج Galata تو یک طرف و بازارگه ادویه دوباره به دست آوردن سوی دیگر. کوکب این است که یا وقتی که شما در حوالی استانبول گشت و گذر ردشدن کنید، درون یک زمان و یا دیگر از پل عبور می کنید.
هفت: جسر به نشانی مکان مناسب برای میخانه ثقل و بازگفت به ناحیه ها دیگر که پیدا کردن شاخ طلایی مثل هماهنگ اسکندر خلوص اوراکوی می آید، خدمت می کند. کشتی های فراری از مردک یارو پل بالا مکان های رنگ ها رنگارنگ می راه و طرح های هرروز زمانی که من پهلو استانبول باز می گردم، همه در پل بدایت خواهند شد.
فری فعالیت ها استانبول
شاید روزی، مردد من وا پل، تا اینکه هر لحظه که دوباره یافتن و گم کردن استانبول بازدید می کنم، سرگردان نمدار آبداده می شوم، من پهلو راحتی می روم تا صدر در تکان برگردانیدن پرتوی های اعتیاد آور که لحظه را احاطه کرده اند، برگردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.