املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بوتیک باده سنسوس اندر گالاتا : نوشیدن درون استانبول

این تمامو جزئی زمانی بدایت شد که من داخل بالای سر حصار گالاتا ایستاده بودم که 66 متر بالا داشت. من از شب سابق از صابرین بیدار شدم صمیمیت هوای تازه با ترس پیدا کردن ارتفاعات یار و دشمن بود، منجر روی افکار خویشتن شد.
شراب
تلفن من زنگ زد که سبب حواس پرتی هرگز شد. این مالوف نزدیک من بود Debra
Debra - "هنگامی که شما فراز پایان رسیده است در دوروبر این قلعه بلند، بیایید و ما را پیدا کنید. من وایشان نوشیدن نبیذ و پنیر مزه داخل یک بوتیک ظریف است. ایشان در جهان دختریم! "
من - "جدی! دنیا 11 پگاه است! "
یافتن سنسوس داخل محله گالاتا
در الحال حاضر، درک تعادل خویشتن را مورد سوال قرار دادم. سیر و گذار پس ازآن از یک لیل غذای شب و بامداد در شهر هرگز یک ایده بدیع نیست تزکیه من "مو سگ" را در نظر گرفتم. عصیان بیرون آمدن از قلعه گالاتا، واحد وزن به مادر خیابانی بر چپ رفتم و درون کنار بوتیک سلاف به عرض سنسوس آمده ام.
صرفه جویی در شراب نوشیدنی آب


تور ترکیه
صرفه جویی در ماء مایع شیره ... نوشیدن شراب
من معمولا آشامیدنی شراب نیستم فوگان منحصر به فرد است. سکبا این حال، دیوار به دیوار از مل خوب من دامنه تاثیر قرار. یخچال ها سکبا انواع پنیر های داخلی صفا خارجی اصطبل می شوند. حتی یک منوی کاناپه وجود دارد.
حسن
بنابراین خویشتن نوشیدن فوگان و نوش کردن غذاهای خیابانی را راکد کردم و بدایت به خوردن آب دهان منی شراب و توسل روی قایق نچ کردم؟
نه، وضعیت اجتماعی من ارتفاع نبوده است. بطری مل و پنیر چیزی جدید بود منتها به پایه کافی برای تغییر شرع من نبود. من مسکر خوشمزه را مونس داشتم و نمونه های جدیدی را آزادی کردم ولی این تا آنک پیش می رود.
مزه کردن شراب
من توصیه می کنم برای دیدن چیزی متفاوت منتها هرگز. هرگاه شما می خواهید باده ترکی را آزمایش کنید یا فایده دنبال یک محیط خاموش باشید تا وا دوستانتان پیوند برقرار کنید، سنسوس جای خوبی است.
مزه کردن شراب در استانبول
چطور به سپس بروی؟
از خروجی دژ گالاتا، به سمت کاچ بکشید یکدلی بوتیک در سمت راست استواری دارد. آنها همچنین درون Antakya، Eskisehir خلوص Marmaris آژانس دارند. اطلاعات بیشتر تو اینجا در وب سایت نفس هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.