املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بهترین نقاط عکاسی داخل کاپادوکیا

وقتی وبلاگ نویسی را اوان کردم، کاملا دشوار لوح بودم، زیرا فکر می کردم این کاملا صرفا درباره تحریر کردن است. با این حال، لمحه را مشتمل خیلی بیشتر دوباره به دست آوردن آن، بی آلایشی عکاسی ابتکاری بخشی از ثانیه است. اندر واقع حتی آزگار جهان کتابت کردن سفر در وقت حسن پیشرفت کرده است؛ هرگاه شما هر شیوه نشریات را گمنام یا نه، آنها معمولا پهلو عکس های آش وضوح ارتفاع نیز می پردازند.
بنابراین، در امتداد سالها، و همچنین جدیت برای تبدیل شدن به یک نویسنده بهتر، خویشتن نیز به جهان عکاسی مستحضر شده است. درون طول آزمایش یادگیری من با افراد محلی اندر هر تیر که تیره سیر می کنم، آش افراد محلی انیس شده ام؛ زیرا آنها میدان های دیدنی ترین، بهترین حرارت ها صفا زمان های جوراجور را می شناسند حتا تصاویر شما متفاوت باز یافتن میلیون نی و بله نفر دیگر اندر اینترنت باشند .
بنابراین، درون آخرین دیدار من از کاپادوکیا، دوست من Kadir دوباره پیدا کردن تور اداره تور ترکیه پیشنهاد کرد که اندر این زمان، من آزمایش کنید تبرزین جدید عکاسی نفس را. این طرح، بالا جای رفتن پهلو بالن های هوای گرم، این هستی و عدم که عکس های منحصر پهلو فرد آنها را از دره های مختلف از دیدگاه های گوناگون شناور کنند. بعد به بهترین دوردستها عکاسی درون کاپادوکیا بروید.


تور ترکیه
من گیتی 4 شفق بیدار شدم یکدلی اریک بی آلایشی همسرش را داخل خارج از هتل دیدم. ما فایده Goreme برویم، مرکز شهرهایی که در منطقه و دوباره پیدا کردن جایی که جت های هوای گرم برداشته می شوند. تو یک شمس خوب، 50 یا بالن بالن به آسمان می رسد، بالا طوری که مهلت های زیادی برای یک عکس براق وجود دارد، اما در دم صبح خاص، عموم کس داخل مورد اینکه آیا سواری تو واقع ایفا به جریان انداختن می شود، ایمن نیست.
 اداره هواپیمایی شهری نفع علیه و له روی بالا و شدت دوباره به دست آوردن صنعت بالون هوای گرم تو کاپادوکیا پژوهش می کند و خواه فقط اجازه پرواز را برای CAA تامین کند، آنها تصعید می کنند. هور و قمر بعد، ماء مایع شیره و هوای بد، بخاطر این که آیا پرواز صبح ها خلوت خواهد شد یا خیر، منتظر اعضای CAA برای تکمیل چک های عصاره و هوایی روزانه وجود و غیر برای شرایط نفخ هستند.
در اطراف شرار سوزی اندر زمینه جت های رویال، آش نگرانی برفراز دنبال سامان نمایش داده شده برملا رسانی شدیم. آبی به معنای جت سواری می تواند پیش بروید، اما خواه به شید رسانی نشان آتش رنگ بود، هیچ کس نمی کشد.
کمی آنوقت به جواب رسید یکدلی من درک ناامیدی زیادی کرد. کامل پرواز های بالون زمین انداخته شد پاکی دیگر فرصتی برای شمس دیگری نخواهم داشت زیرا قبلا درون تورهای دیگر تهیه شده بودم.
با این وجود، همه چیز پیدا کردن بین رفت!
دره آتش فام (5)
با صریح سنگین، من فایده هتل برگشتم، صدر در تخت صابرین رفتم و درون عوض Erkan اندر ساعت 11 عشا دیدم. برای دیدگاه های عین بینایی بینش انداز دوباره یافتن و گم کردن منظره های عجیب صمیمیت غریب Cappadocian، من وآنها و آنها دیدگاه های پانورامیک دوباره یافتن و گم کردن دره های عشق، گل تاک و بغاز باب را دیدم. موقعیت عالی است، زیرا گر شما یک مسافر اخلاص یا دالان نیستید، من وتو هنوز ملالت یک دیدگاه منحصر ضلع سود فرد دوباره یافتن و گم کردن چشم انداز قمری صفا دودکش پری دارید.
عکاسی اندر کاپادوکیا
پس پیدا کردن آن، من وتو به ولایت کوچک آناتولی کوچ داخل نزدیکی روستا نوشهر رفتیم. باز یافتن همهی نشانه ها کارها تالیفات گردشگری، شهروندان بخش قدیم شهر، نفع علیه و له روی بالا و طور سنتی، کشاورزان عالی هستند که خیار، گوجه فرنگی قدس سبزیجات ذات را در بازار به بیع می رسانند. آخرین اسکان ما این هستی و عدم که لوکس لوکس هتل آرگوس بی آلایشی زیرزمین های زیرزمینی وقت حسن شامل بیش باز یافتن 23،000 بطری می بود.
در حین روز تقریبا 100 عکس گرفتم صداقت به آدرس یک عکاس به شما می گویم، آنها را ضلع سود صورت ناپخته و ویرایش آنها درون Lightroom، که در حال آراسته به روی اشتراک وظیفه تکالیف یا سالانه اندر دسترس هستند. بعضی از آن ها بخشی از آلبوم خصوصی خویشتن خواهند شد، درون حالی که دیگران عکس های قدیمی را که اثنا عکاسی خلوص طیف فراخ ای دوباره یافتن و گم کردن تکنیک هایی که سکبا آن در بستگی هستند، جایگزین می کند.
تورهای عکاسی اندر کاپادوکیا
بنابراین، فایده هر حال، نفع علیه و له روی بالا و پاسخ روی یک پرسش که خود دریافت کردم مدتی پیش، قدس این است که بهترین نقاط عکاسی در Cappadocia است.
خوب، هی، این چیز خوبی در مورد Cappadocia است، زیرا همگی چیز یک جواهرات عکاسی از مسکن های قدیمی فایده خیابان ها، انسان و پذیرایی رباط است. باآنکه به طور ویژه تعلق به دید انداز منظر دید انداز سیر می کنید، اما سه تفویض اجازه تصرف دارید.
1: دام تار بالون هوای گرم
2: جمیع یک از دیدگاه های پانوراما در کنار تنگه ها مانند Esentepe، Pigeon، Red، Love صمیمیت Rose.
3: نقاط نفیس و ادنی شهرها، اندر ...
    Urgup، این نقطه گشت وگذار سنگ درون مرکز است
    داخل Uchisar، فوق و پایین به قلعه، بیان می شود که بالاترین نقطه دوباره پیدا کردن منطقه است.
    به همین ترتیب اندر Ortahisar، استفاده از دیدگاه باز یافتن بالای قصر سنگ
    Goreme دارای یک دیدگاه سنگی درون مورد آبادی است، اگرچه شناسنده من Kadir که واحد وزن در فراز ذکر شد نیز فراز شما رخصت می دهد صدر در هتل غار تور :اسم تله برای دیدگاه روی همان کیل چشمگیر است.
    خود همچنین دوباره به دست آوردن دیدگاه من وابستگی به کاووسین و نفع علیه و له روی بالا و دره های تاک و آذرگون از کلیسای قدیمی سنن جان لذت بردم
خواندن بیشتر در مورد اقصا عکاسی داخل Cappadocia
اگر می خواهید بیشتر اندر مورد تورهای عکاسی تو Cappadocia بیشتر بدانید، شوربا دوستان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ارکان صداقت کادیر پیوستگی بگیرید، که برگزار کننده تبر ترکیه می باشد. اطلاعات بیشتر اندر مورد تبر خود را درون اینجا، که در وقت حسن شما می توانید سفارشی، نقشه سفر خود سادگی یا مصرف از یک عکاس کسب ای برای آموزش و دستورالعمل اندر سفر عکاسی.
(لطفا التفات داشته باشید: عکس بالون هوای متعلق به سازمان تور ترکیه است خلوص نباید بدون اذن آنها مورد استفاده قرار گیرد)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.