املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ایبراهیمپاسا روستای اسلیپیست اندر ترکیه است؟

با دیدن الگو بزرگ، یک روستای کوچک به حیثیت ابراهیمپاسا را دیدم. تصور ثانیه ممکن است فایده روستای قدیمی یونان نزدیک مصطفافسا، خود تصمیم فایده بازدید.
خوراکی های درون وقتی راننده اتوبوس گفت: واحد وزن نیاز روی تغییر سرنشین دو پاس برای رسیدن پهلو آنجا، من تصمیم روی معامله با رانندگان تاکسی که تا به حال میزان پایه در ایستگاه کاپیتان Goreme.
رئیس، که بسیار فخر می کرد که عبرت مستعار او سیاه دیومار است، پهلو من یک قیمت مناسب برای سفر بازگردانی داد. او صدر در پسرش که فایده او سیر کرد، رخصت داد.
همانطور که با هر راننده تاکسی ترک، این سفر هستی و عدم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیاز صدر در نگه داشتن در داشبورد بود. نشیط و دلمرده شدم که به آپارتمان برگردم
ورودی ابراهیمپاسا: روستای کوچکی از کاپادوکیا
ابراهیمپاسا روستای یونانی داخل کاپادوکیا


تور ارزان ترکیه
راننده تاکسی پارک شده در مرکز روستا، و مستثنا از چهار عیار قدیمی نشسته اندر خارج دوباره پیدا کردن فروشگاه چای ضعیف و درمانده و یک ون اکسید زده میوه بیع ها بی آلایشی سبزیجات کپک زده، وجود هیچ کس در دوروبر وجود دارد. کنار بنده خلاف Mustafapasa، آن استراحت بود و عاری دوباره پیدا کردن tourists.Even آدرس من طرز می گذشتن خیابان بنیاد داخل بین منزل ساختمان های قدیمی پیدا کردن بین برد، من اصلاً یک نفر معاینه بررسی کرد.
ابراهیمپاسا کاپادوکیا ترکیه
ابراهیمپاسا همانند بسیاری پیدا کردن روستاهای کوچک ترکیه دارای بنابرین زمینه تاریخی فراوانی است. قبل دوباره پیدا کردن دهه 1920، جامعه ی پر ساخت وپرداخت یونانی ها قدس ترک نچ داشت. بدیهی است که طی کلاس ها، ساکنان ترک کرده اند خلوص بسیاری از مسکن ها فرو ریخته اند. داخل برخی از موارد علائم بی توجهی را علامت می دهد، در خانه نشیمن کسی سیاحت کردم.
راه تشریف فرما شدن درب ورودی گذشته سکبا رنگ بشره کنده شده، عزب شرکت من درون خیابان بود. من یک منزل ساختمان را تصویب کردم بی آلایشی برای دیدن اتومبیل های گرانقیمت داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن پارک متحیر شدم. دیوار و سلاح دروازه افراخته من دوباره به دست آوردن دیدن زمین مانع اما من اعجاب اگر نفس را مبدا یک روند برفراز تعمیر تزکیه نوسازی آپارتمان های قدیمی ضلع سود عنوان مسکن دوم تعطیلات برای ترکها دوباره یافتن و گم کردن شهرستانها مبصر بزرگ تر بود.
خانه ابراهیمپاسا
در نهایت، خیابان های قدیمی cobbled. در وقت حسن زمان خویشتن یک سخاوتمند محلی را دیدم که بسیار غریب زده بود که توریست های خارجی را در دوروبر روستای ذات می دید. فایده من علم دهید که خدک من دوباره به دست آوردن کلیسای تاریخی یونان عبور کرده است. دوباره به دست آوردن آنجائیکه مکالمه برای مکانهای پرستش مسیحی تقریبا در تقاضا نیست، اکنون راستی زنهار و خیانت شده است.
به عقب صدر گردیم، بازدید از ابراهیمپاسا ولخرجی وقت بود. نیمی از روستا بیرون رفته است قدس نیمه دیگر احلام است (بدون عزت به کسان سالخورده). این همان رمان را می گوید داخل 20 سال زمان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.