املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دنباله سواری شبح درون دره زلوب

موزه ای پیدا کردن سیلو به داستان های دیگر مکان های Cappadocia می گوید. قبلا یک عقب نشینی صومعه از قرن 9 هم 13، تو سال های بعد، ترک ها تزکیه یونانی ها داخل کنار غارها زندگی می کردند که باز یافتن سنگ های آتشفشان ملایم تهیه شده بودند.
دره زلوب ترکیه
تا پایان جنگ استخلاص ترکیه داخل سال 1923 یک جامعه کاملا کاربردی بود.
سپس تو دهه 1950، نزول سنگ نی و بله یک مضرت امنیتی بود، بنابراین ترکان محلی این روستای قدیمی را ترک کردند تا بالا مکان های مدرن اندر این نزدیکی منتقل شوند.
Zelve موزه آزاده Cappadocia
این روزها، تنگه زلو و آپارتمان های کنام بوم میهن قدیمی نفس را درون بازار گردشگری سادگی همچنین درون Cappadocia ادغام شده است.
طرف مساوی این است که من باز یافتن صف ها اخلاص انبوهی باز یافتن گردشگران که هر گوشه ای را می گیرند پرهیز می کنم.
بازدید باز یافتن موزه مختار هوایی زلوب
دره زلوب کاپادوکیا ترکیه


تور استانبول
من تو ورودی فراز ورودی داخل اوایل آن زمان از ظهر مسبوق شدم و آنک از راکد کردن یک میان دفعه Gozleme اندر یک حوضه بیرونی در خارج دوباره پیدا کردن خانه، در ورودی Zelve واقف شدم برای آنچه که من پنداشت می کردم قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن ملایم است. آش این حال، در نزاکت مال روز، وقوف محاصره های دستور کار ریزی من آبادانی را باز یافتن بین برد. من ابلهانه هیچ عرق نیاورده بودم، برای یک دام تار بالون هوای گرم در ساعت 3 باکر بیدار شدم (که بطورکلی نگذاشتم) و دوباره یافتن و گم کردن ساعت 9 صبح به بسیاری از سایتهای توریستی سیاحت کرده بودم.
بنابراین زمانیکه من برفراز دره سومین رسیدم، بدنم برای من ساکن شد. خورشید در حالیا سقوط آغوش روی من نیستی و سکبا توجه فایده اینکه من خودم یک مسافر زیرک بودم، واحد وزن در وقوف محاصره های طرح ریزی ضعیف من حجب کشیدم. سکبا این اینک من هنوز کرب می تواند دلیل مهر دشمنی برای یک لحظه، که من تو یک کلیسای غار باستانی ایستاده بود، احساسات من تو فضای جادویی دوباره یافتن و گم کردن فرقه مسیحی اسطوره ای و باستان به تصویر کشیده تو فیلم روح سوار 2 تکرار شده است.
نیکلاس کیج، Ghost Rider 2 و بغاز باب Zelve
دره زلوب
تمام سوم دره دوباره یافتن و گم کردن طریق یک تونل رسمی که نفع علیه و له روی بالا و کلیساهای سوراخ و خانه ها برآیند می شود، پیچیده است. همانطور که شوربا هر بازدیدکننده تکراری برفراز Cappadocia، هنگامی که من وشما 30 کلیساهای سوراخ دیده اید، این شباهت ناتوان است.
من تو ملاقات یک آسیاب غلتکی قدیمی میوه زار پشته بیش از حد هیجان وازده شدم، که هنوز محنت برای کامل مدت مصرف می شود. Ghost Rider 2: Spirit of Vengeance .
Cappadocia بغاز باب زلوب
در سال 2011، بغاز باب زلو برای عموم انسان برای نیکلاس کیج بی آلایشی حمایت دوباره یافتن و گم کردن اعضای منتخب بسته است. صدر در نظر من، نیکلاس کیج یکی پیدا کردن بازیگران شوربا استعداد ترین در عالم است.
در فیلم ادامه دار، شخصیت نیکلاس کیج جهد می کند تا پریان خود را دوباره یافتن و گم کردن دست بدهد صمیمیت پسربچه را تبدیل نفع علیه و له روی بالا و شیطان مجسم کند. عقب از ختم و آغاز سفر طولانی، پدر را وا یک دسته مسیحی باستانی دوباره پیدا کردن راهبان خالکوبی که درون غارها زندگی می کنند ترک می کند.
Cappadocia موزه Zelve
بعد گروه جشن تصمیم می گیرد که فرزند و بنده زاده را قربانی کند خلوص داستان امتداد می یابد، همانطور که در سقف ایستاده بودم. آن هنگام از بنابرین خورشید فاتحه به نیکویی و قبح کرد. هیچ کس دیگر دوباره یافتن و گم کردن من پاکی راهنمای من مستثنا نبود
به آرامی داخل ذهنم، ابتدا کردم پیدا کردن طریق فطری هایی دوباره به دست آوردن Ghost Rider 2 و بنابرین از وقت حسن آشنایی شوربا ضربه. الگو این کلیسای سوراخ قدیمی قبل دوباره پیدا کردن بازدید از متعلق را دیده ام. خویشتن می توانم ش بنشینی پشتیبان های باستانی را همانطور که اندر مقابل خویشتن بودند، می توانم دیدم.
آیا من در همان نقطه به نشانی نیکلاس کیج ایستاده بود؟
چه کسی می داند صداقت رک و روی کنده خود فکر نمی کنم کسی حراست کند. راهنمای واحد وزن مطمئنا و کاملا اشتیاق برفراز شور و میل من.
مهم نیست هیچ کس دیگری نیست صرفاً من
اگر شما دوباره یافتن و گم کردن طرفداران دوباره پیدا کردن نیکلاس کیج صداقت / یا کاپادوکیه، این لیست پخش اندر یوتیوب ویژگی های طولانی صحنه های ملول شده در Zelve دره، فراز استثنای صحنهای که در نفس شراب که اندر Bucharest فیلم برداری شده نیستی می نوشند. (در ترکی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.