املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

5 دانشپایه طول عمر بعد: پاچپله فضای منعقد گوروم

برای اولین بار تو سال 2010، پای پوش کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و کتابت کردن من محنت نوعی حیات و بله ستایش. خویشتن کتاب راهنمای اطلاعات قرشمال را دادیار کرده ام و کلمات دقیق خویشتن برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس غار است که همگی آنها یکسان هستند. راهنمای گشت کاپادوکیا را که به شما میپردازد، هزینه ورودی نقصان شده، قهوه نابغه، صف طولانی مبال مایل، هفت مربی گردشگران خودخواهانه، و البته مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود پهلو یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم در کاپادوکیا ترکیه
در حین نوشتن این مقاله، من استخبار از اینکه آیا من فقط یک روز ردی برای دیدار گزینش کردم، زیرا پهلو نظر می رسید یکی پس دوباره پیدا کردن دیگری غلط رفت. روی همین دلیل، صدر در طور مداوم درون ذهن من هستی و عدم که شاید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید لحظه را فرصتی دیگر قدس در قمر ژوئن دوازده ماه) جاری، من انجام داد.
ورودی موزه حر هوائی گوروم
گوروم پاچپله هوای حر کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم طرفه العین را باور کنم، چون ضلع سود زودی باز یافتن طریق دروازه ها مفاد اسلوب افتادیم، بدبختی یک وعده دیگر پهلو من پایین آمد. این بارش شدید بارانی شد، ولیک من آفتاب گردان نداشتم. آنوقت کارت خاطر دوربین من باز یافتن فضا خارج شد زیرا واحد وزن چهار روز درون زمینه های دیگر درون کاپادوکیا مواد کرده بودم ولیک نمی خواهم هیچ کدام دوباره به دست آوردن این عکس نی و بله را ابطال کنم. داخل این نقطه، خویشتن بطور مثبت مصون بودم که باید شیطان مجددا یادگیری داد.


رزرو آنلاین هتل های بدروم
به یاد داشته باشید، ملکی گریور گورید دربردارنده برخی دوباره به دست آوردن اولین کلیساهای تاریخی است. این منطقه یکی باز یافتن اولین مسیحیان هستی و عدم و پیشینیان کاپادوکیا می توانستند اعتبار زیادی برای وسع ثروت این کلمه درون سرتاسر آفاق داشته باشند. با این حالا به گلگشت می رسید که هر زمان، من جهد کردم از این مکان نظیف زکی بازدید کنم، چیزهای بد بدایت به پراکندگی می افتد به من. ببخشید که احساس عذاب و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تیشه من ضلع سود نجات رسید. او آفتاب گردان خود را ضلع سود من قرض داد و فایده فروشگاه پیشکش برگشت اخلاص برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای عاشق به راحتی لطفا، درون حالی که دیگران می گویند نگاهی صدر در چهره من پاکی فریب ضربت دیده است که پیدا کردن دهان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد من اندر مورد مرتبط بودن یک هیستریک رخیص در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه مسدود و آزاد گورده گورده درون کاپادوکیه ترکیه
به همگی حال، توجه ناخوشایند این راهنما، خود فکر می کردم که شاید من کمی دراماتیک بودم و روی این ترتیب دوش می کشیدم، ما دوباره به دست آوردن کلیسا صدر در کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من اجازت ندادم که حد زیادی دوباره پیدا کردن گردشگران غریبه و بری هدف، سرزمین خود را محو کنند. درون عوض من منتظر صبر و حوصله ام برای دیدن نقاشی های داخلی همگی کلیسا بودم که بعضی از ثانیه ها دوباره پیدا کردن قرن ثالث و چهارم قبل باز یافتن میلاد مسیح است.
موزه هوای مختار گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز مشروع و حرام بوریا به قبض فیلم یا عکس پیدا کردن نقاشی های داخلی نیستید، حتی ار دوربین های مدرن مدرن بتوانند دوباره به دست آوردن فلاش هایی که در امتداد زمان استعمال می کنند جلوگیری کنند، صدر در نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. تو حال آماده هزینه ثبت آبرو از 15 لیتر ضلع سود 25 لیرا افزایش یافته است یکدلی من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در تو زمین پرداخت کردم. هی، این تورم و سایت هایی سرمشق این است که باید حفظ کردن شود، بنابراین ارزش حین را دارد.
هنوز ملالت تنها یک خانم آبریز وجود دارد، سکبا وجود مات نفر از حین ها هر آفتاب از لحظه بازدید می کنند بی آلایشی قهوه مداخله رستوران تو این رعایت هزینه شده است، ولی طعم لمحه به طور گشاد ای افاقه یافته است. کدام خود را به حیرت می اندازد که شاید داخل اولین نوشتار من دوباره یافتن و گم کردن سایت چقدر ساده بود؟
گوروم موزه آزاده در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف مرخص گوروم است صمیمیت همیشه یک بند گردشگری عظیم است که داخل معرض خطاهای صف های عظیم، بیش از حد، گردشگران کالیوه است که روی جایی نمی روند پاکی راهنمایی های تبرزین را با یک ego بیش از کیل تحریک می کنند تراجم غیر دوباره پیدا کردن راهنمایی من، او یخ بی مزه بود .) شوربا این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها بی آلایشی کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، جزئتمامت این تحفه ها را دوباره پیدا کردن بین برد.
من حیا می کشم که اندر اولین دیدار من، دوباره به دست آوردن این واقعیت قدردانی نمی کنم. خود خودم را لگد می زنم که دوباره یافتن و گم کردن راهنمایی تور استفاده نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این منطقه یک سازمان کاملا کارآمد پیدا کردن راهبان بی آلایشی مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد جور و اذیت ثبات گرفته اند.
موزه باز تو گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا تماماً چیزهایی را که قبلا درباره موزه بسته :اسم قفل گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این پهلو درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای نکهت امید که اندر کاپادوکیا بازدید می کنید. خواه به کمال تاریخی صداقت حقایق اشتیاق مند هستید، پیدا کردن یک راهنمای تور کاربرد کنید. همچنین بازآیی کنید روی زودی بامدادان یا آخرین چیزی که داخل شب برای صدمه و ناسزا صف. فقط لطفا، لطفا تکرار کنید، خودنمایی عثمانی را درون مغازه هدیه بازی نکنید، اصلی نیست چقدر آنها پیدا کردن شما می خواهند که این کار را اعمال دهید. این واقعا منحصراً گردشگری اصطبل اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.