املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یک هتل بوتیک اندر کاپادوکیا به اعتبار: مسافرخانه قلعه

گاهی خلق اتفاقات غیر منتظره و التذاذ بخش رخ می دهد خواه ما مایل بالا گام تو خارج دوباره به دست آوردن منطقه راحتی ما. مثال کامل این است که چاهک اتفاقی افتاد بالا من داخل آخرین بازدید من از کاپادوکیا، زمانی که خویشتن کشف کردم که هتل بوتیک مورد آرزومندی من اندر کاپادوکیا بود.
در عموم سفر فراز منطقه، خویشتن همیشه مسافرخانه ها را تو Goreme، Urgup یا Uchisar پستا می کنم. سکبا این حال، سوات، یک آشنایی آنلاین کورس دور ساله شعر که وقتی من دوباره در منطقه بودم، باید پیدا کردن او در اورتاشیار دیدن کنم. اندر این مورد، واحد وزن او را داخل پیشنهاد ذات را بی آلایشی او را برای اقامت در 3 شب در هتل خود، به پندگیری The مسافرخانه قلعه رزرو کرد.
وقتی دیدار من آزگار شد، کیسه های من را تحسین می کردم تا بالا Urgup بروم. مسافرخانه قبلا پس افت شده نیستی و من نمی توانستم پی بیفتم. من به شدت می خواستم بمانم که برای من غیرعادی است، زیرا معمولا آنگاه از 2 روز، من راجی هستم اخلاص مایل بالا حرکت هستم.
هتل طینت هتل بپا داخل کاپادوکیا
لوکس بوتیک مسافرخانه کاپادوکیا
سوات، صاحب و مدیر رویا برای ایجاد یک نمط متفاوت دوباره پیدا کردن هتل اندر کاپادوکیا وجود تا یک خانه غار قدیمی خریداری کند اخلاص کارشناسان می گویند که می تواند آنرا تو یک مهمانخانه بوتیک برای بندها 50 عندلیب لیره ترکیه بازسازی کند. درون پایان نوبت سال، او 250،000 لیره ترکیه را که کپی ای دوباره به دست آوردن هتل کامل را آفریننده بود، مصرف کرده بود.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس
چرا او به کیل او هزینه کرد؟
خوب، اکثر هتل ها تو کاپادوکیا آزادگی تم های غار معمولی، لیک سوات تصمیم گرفت فراز جای خود صرح خود را برش
لوکس بوتیک هتل تو کاپادوکیا
طرح کسب یکدلی کار او نیز بسیار قابل رعایت بود. در حالی که اکثر هتل ها برای یک درون مایه خاص مثل هماهنگ لوکس، اعتبار و یا تماماً منظوره را تفویض اجازه تصرف می کنند، نشانه اصلی سات مجرد و متاهل مهمان نوازی است. خلف چگونه او را باز یافتن بین ببرد؟ سکبا ساختن شما در مسکن احساس می کنید.
هتل کاپادوکیا بوتیک
به عنوان یک هتل بوتیک، بی زن 5 منزل وجود دارد، جمعاً آنها بلا شماره داخل درب هستند. مجلسی ها دوباره به دست آوردن کلیدهای چوبی، آمخته درب های بیرونی هتل استعمال می کنند تا آنها بتوانند فایده راحتی روی آنها بپیوندند و آنگاه یک آمدوشد کوتاه پیدا کردن پله های سنگی قدیمی، ناحیه صبحانه تزکیه پذیرش.
چقدر نشیط و دلمرده شدم که یاد بگیرم محدودیت زمانی برای صبحانه حیات نداشته باشد و خورشگر یک کار طراز اول شگفت انگیز از گساردن املت پنیر خوشمزه ایفا به جریان انداختن می دهد.
هتل بوتیک کاپادوکیا
اساسا قوانین هتل وجود ندارد تزکیه هر سرا دارای یک موضوع شخصی است، و لحظه را دوباره به دست آوردن نظر بی نظیری که بیشترین حد اتاقهای مسافرخانه را داخل اختیار دارد نادیده می گیرد.
مینی باری واحد وزن رایگان حیات (یک مفاد اسلوب بسیار مؤثر برای خوشحالی من)، تلویزیون ماهواره ای کانال های انگلیسی زبان داشت بی آلایشی آنها را تماشا می کرد، در حالی که داخل یک تخت کینگ بزرگ با تشک های لوکس ثبوت می گرفت، نوعی از درک ملکه ارگ بود. داخل شب اول، من برای 12 ساعت بالا طور مستقیم باز یافتن طریق خواب!
هتل اورتایزار
در بیرون از بیت من، یک ناحیه تراس بود، با آبشخور قدیمی Ortahisar با آبادی جدیدی از نوا فحوا دور صدر در مشرف نگاه می کند. به نشانی یک مکنده برای نمایش روییدن آفتاب، خویشتن تصمیم گرفتم هر ماه عکس های خویش را بررسی کنم. تو حال مهیا هتل، نوار در سایت ندارد، ولیک همه من واداشتن به ایفا به جریان انداختن بود فایده Ahmet رسول، کمی قیمت رتبه و او فاش شد 5 دقیقه بعد، با فوگان از بوتیک محلی!
به شیوه کلی، مهمان پذیر به سروکار دکور، فراغت آشتی و خدماتی برگماشتن شد، ولی کدام بنیان گذار به شیوه کامل خود را گویا و بی آب کرد؟
بهترین بوتیک هتل در کاپادوکیا
به یاد نامفهوم و بی ابهام من که در ارتفاع ذکر شد
مهمان نوازی در Best Boutique Hotel در کاپادوکیا
سوات یک فرد مشکل و زیبنده درک سکبا زبان انگلیسی است. (او تجربه فوق العاده ای داخل نمایش مارتا استوارت داشته است!) توانگری او فضل او را توانمند می سازد که مکالمات آسان، خلوت و سکون بردبار با ناس در کامل زمینه های زندگی داشته باشد.
یک زوج مخیر که مسافرین متمنی بودند، بصیرت محلی ذات را فایده آزمایش منتقل کردند. بعد از آن، من آش نوعی وقع من "وجود داشت، انجامش دادم" وجود داشت.
من گفتم "چه چیز دیگری می توانی پیشنهاد دهی؟"
او چندین مکان را برای واحد وزن دید که من تو هر کتاب راهنمای دیگر ثانیه را مداقه نکرده بودم.
سوات دیگر آشنایی آنلاین نیست. او اکنون خویش من است. مسلماً هتل او نتیجه معلول مهمی تو شادی من این 3 روزه ایفا کرد، اما مرئی شد که من واو بسیاری دوباره پیدا کردن منافع مشترک را داریم، دوباره پیدا کردن جمله تاریخ ترکیه که سرگرمی گرم و بس احساس من است.
نقد پاکی بررسی مسافرخانه دژ - Orthahisar کاپادوکیا
در حال حاضر لطفا تخیل کنید دوستی جدید واحد وزن پیدا شده من را منجر بالا نوشتن یک بررسی غلط. سیمون خلوص ارین دوباره پیدا کردن سفر پایان ناپذیر هم درک غمگینی کردند.
نقل مقاطعه "هنگامی که سوات شما را داخل هتل بعدی ما در Göreme مرخص کرد، احساس می کردیم که ما از آپارتمان بیرون می رفتیم و غریزه ی بدو ما این هستی و عدم که پهلو عقب برگردیم. اکسیر است که یک هتل نفع علیه و له روی بالا و ما این احساس را پس پیدا کردن چند روز نفع علیه و له روی بالا و ما می دهد، اما مسافرخانه دژ ویژه است. "
مسافرخانه حصن همچنین از سفر Advisor Traveler's Award 2015 دریافت کرده و اندازه 1 هتلهای Ortahisar است. دستاورد چشمگیر برای سوات، که تنها این کار را به عنوان یک سرگرمی ادا می دهد!
وب سایت مسافرخانه دژ را داخل اینجا ببینید اخلاص یا آنها را داخل فیس بوک پشت کنید تا دانسته ها مربوط نفع علیه و له روی بالا و آنها و منطقه کاپادوکیا را دریافت کنید.
یادآوری: The مسافرخانه کلات Boutique Hotel اندر کاپادوکیا اندر دسترس است با تخفیف 15٪ فراز خوانندگان مسافرتی ترکیه داخل دسترس است. صرفاً کافیست TTB2017 را تخفیف 15٪ تو زمان پستا یا صدر در Suat بگوئید که در مورد هتل خود تو اینجا پیدا کرده اید.
PS چنانچه شما واقعا میخواهید داخل یک خانه غار باقی بمانید، یکی باز یافتن آنها نیز هست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.