املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

در باره خشمگین مصطفی پاشا : سیناوس یونانی

مصطفی پاشا، مانوس بسیاری دوباره پیدا کردن روستاهای کوچک ترکیه، در منطقه مرکزی کاپادوکیا ترکیه تو تاریخ ارتدوکس یونان، مخصوصا سنه پایه های عثمانی قبل دوباره به دست آوردن جنگ خلاصی ترکیه در اوایل سد بیست تزکیه یکم، زمانی که ترک ها صداقت یونانی ها سکبا هم در کنار غصه زندگی می کردند، رو بالا رو شدند.
مصطفی پاشا کاپادوکیا
داستان های گروه های قومی که شوربا هم تو سراسر ترکیه زندگی می کنند، صدر در طور وسیع و کم عرض ارشد توسط نویسنده گیلس میلتون، که از جوامع ترک، یونان، ارمنی یکدلی یهودیان ازمیر، تزکیه یا به آدرس Smyrna متمایز شده بود، تو کتاب تاریخ داستان تاریخ خود را "بهشت را فراموش کرده" بیان شده است.
روستای نسار کایاکوی در ساحل دریای مدیترانه اندر ترکیه نیز برای ادب «لوئیس دی برنیر» «پرندگان بلا بال» تنظیم شده است که تو آن امیدوارانه تقسیم قومی بین یک بتول یونانی و پدر ترک است.
مصطفی پاشا
قدم زدن در گرداگرد مصطفی پاشا، که قبلا سیناوس به هم دشنام دادن معنای دهات خورشید) نامیده می شود، به غیر چند تن از مردم محلی که تو مغازه های چای و داخل میدان روستا جمع شده بودند، هرکسی که دیگر نگاه کردم توریست حیات یا بخشی از امت من اخلاص یا دوباره به دست آوردن یکی دوباره یافتن و گم کردن اتوبوس های تور ارشد که بازدیدهای کوتاه موعد را از طریق منطقه اعمال می دهند. آش این حال، تأثیر یونان، یعنی در خانه ها صفا کلیسای سنت نیکلاس، بسیار راحت و بغرنج نبود.


تور دقیقه نود آنتالیا
کلیسای شعایر نیکلاس مصطفی پاشا
کلیسای سنن نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا
من درون تور گروهی بودم صفا وقت مستخلص خود را برای کشف ویژه تعلق داده بودیم، بنابراین فایده سمت کلیسای کوچکی که اندر مقابل میدان دهات بود، صدر در سمت صواب ابطال رفتم. ورودی درب سلاح توسط سه آرامگاه در زیر سه دریچه متقارن پوشیده شده آش میله های فولادی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است.
کلیسای آداب نیکلاس کاپادوکیا مصطفی پاشا
مستقیما بالای داخل یک کتیبه هستی و عدم و باز یافتن آنجایی که تو ترکیه نبود، فرض آغوش این هستی و عدم که یونانی است که من لمحه را درک نمی کنم، بنابراین کنجکاوی من هدایت کردن وادار کردن شد که صندلی عقب را پهلو عقب برگردانم، تو حالی که من دوباره پیدا کردن طریق درها صدر در یک سالون بزرگ سکبا ماهواره نوا فحوا می رفتم سقف، معمولا دوباره به دست آوردن کلیساها در راستا تاریخ است. میزان کوچک لحظه نیازمند بیش از 10 دقیقه برای کشف صداقت تحسین نیست، بنابراین من بالا خیابان نی و بله می رفتم ولو ببینم چاهک چیزی می توانم پیدا کنم.
کلیسای مناسک نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا ترکیه
خانه های یونان مصطفی پاشا
عبور دوباره یافتن و گم کردن یک سید مغازه، که پایداری داشت که سوغاتی هایش اعتنا من را پهلو خود طلبیدن کند، معماری خانه ها، نشسته اندر خیابان های بی قرار، ولو جذاب تر از کلیسا بود.
مصطفی پاشاس روستای یونان قدیمی تو کاپادوکیه ترکیه
بدون عنایت به معماری ترکیه، لیک آنها بیشتر تبختر پوشیدنی بودند، خوشدل به نگرش تفرج می رسید و موقتی موقت و دیرپا یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه ای بود. ظاهرا برخی دوباره یافتن و گم کردن قرن نوزدهم صفا بیست ویکم، قاطبه چند من معتقد هستم که آنها فایده طور فراخ ای بازسازی شده اند تا محسوس اصلی خود را به خاطرسپردن کنند. اوه، آنچه را که من برای کوکب درون آنها نگرش تفرج می کردم، داده ام.
ظاهرا مصطفی پاشا دارای یک هتل بازسازی شده است که سطوح محبوبیت پیدا کرد، زیرا بالت صابون ترکی بود. شاید یک روز، خود برگشتم صداقت 3 یا 4 شب بیتوته خواهم داشت برای این که هنوز غم خیلی بیشتر است صمیمیت من می توانم به آدم محلی ظریف و داستان های آنها رجوع کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک روحیه قریب الوقوع داشتم که زندگی آنها یک نمونه جالب برای یک کتاب بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.