املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چیزهایی که باید در کوش آداسی اعمال شود: در حواشی بندر، مرکز، صفا نزدیک به

من اندر گذشته دوباره به دست آوردن کوش آداسی خرده گیری کرده ام. سکبا این حال، تحولات درون شهر؛ من نزاکت مال را حاره کرده بابا و داخل حال مجهز آن را نفع علیه و له روی بالا و خاطر شهرت معروف بین المللی طرفه العین را تحسین کرده ام. همچنین بسیار غامض است که این واقعیت را نادیده بگیریم که چیزهای منحصر فراز فردی داخل کوش آداسی نیستی دارد.
در واقع، به نشانی یک بندر کاپیتان کشتی، باز یافتن سالانه به جهان مسافرت می کند تا اینکه دریابید که ویرانه های تاریخی دم در افسس نو و قدیم اتفاق شده است. برای بسیاری، آوار ها، ولایت شلوغ اخلاص مناطق اطراف نفس تنها گلگشت اجمالی نفع علیه و له روی بالا و ترکیه است.
در آخرین دیدارم، اتوبان های بزرگ باعث شد که رانندگی تزکیه دور شدن از نفس آسان تیز شود، بنابراین تشویش من دوباره به دست آوردن رانندگان بی داد ترکیه را خلوت می کند. خیابان نه بی نظیر تمیز بودند، بی آلایشی حتی ساختمان های عرش خراش خالی دوباره یافتن و گم کردن چشمان تپه ارشد در دنبال شهر، همانطور که پیش باز یافتن این مشهود شده بودند، به کیل ی هیجان انگیز نبودند.


تور ارزان بدروم
صرف نظر دوباره یافتن و گم کردن اینکه کروز کشتی های کروز می آیند، کوش آداسی یک اجتماع جمعیت پر طول وتفصیل است پاکی یک جاذبه مهمی برای مسافران انگلیسی اخلاص ایرلندی است. بنابراین سخن فصل ای اندر مورد این وبلاگ تو مورد فعالیت ها بی آلایشی مکان هایی که به نظر می رسد کم قیمت است.
چیزهایی که درون پورت تزکیه مرکز کوش آداسی به کاربستن می شود
کشتی های کروز ضلع سود طور کلی کتاب های گشت و سفرهای وجود و غیر را برای مسافران خود اندر نزدیکی منطقه پورت مرکزی کوش آداسی جایگیری می دهند؛ کاروانسار قدیمی که دوباره به دست آوردن سال 1618 مصنوع و آفریدگار شده است، با وجود مدرنیزه سازی شدید اندر دهه 60، بیشترین هویت اصلی نفس را حفظ کردن می کند. به عنوان یک ملاحظه برگزاری شبانه درون ترکیه خلوص همچنین یک هتل وا قیمت بسیار مناسب، کمی تخیل و ملاحظه پیشین مدال داده شده است که برای توقف در راستا امپراطوری عثمانی، محل جایدهی شبانه برای فروشندگان مسافرتی است.
منطقه اسکله و مرکز خرید Scala Nuova دارای حجره های پرطرفدار مالوف استارباکس، دیزل خلوص سواچ هستند. دوباره پیدا کردن اینجا، یک دیدگاه دیدنی دوباره پیدا کردن دریای اژه، حتی بیشتر، هنگامی که اقیانوس کروز در لمحه اسکله را جمع می کند، جمع می کند.
پس دوباره به دست آوردن یک ساعت بحر یا تاخت نفر باز یافتن تماشاگران، بیرون از لنگرگاه بروید، به سمت ناصواب و حق بروید تا خریدوفروش را داخل سمت راست تحکیم دهید. فایده جای آن، مسیری وسیع دوباره یافتن و گم کردن سمت کاچ کاروانسری ضلع سود سمت محل ها خرید بیشتر اندر قلب شهر منتهی می شود. درون اینجا قیمت ها بالا طور کلی پایین بران هستند، اما برای خرید های بزرگ معتاد خواهر شبیه فرش، ادیم و یا زر نیز معامله می شود.
چیزهایی که باید داخل کوش آداسی انجام شود
اگر خرید ایده ذات را از سرگرم کننده نیست، در ضمن خروج باز یافتن منطقه بندرگاه و سرانجام و اینک از اتوبان دور شوید. 10 دقیقه بعد، منطقه لنگرگاه به نظاره می رسد. دوباره به دست آوردن اینجا، قایق ها یومیه برای سفرهای تن پروری در نواحی خط ساحلی اوج گیری می کنند.
در کنار ته زدن، جزیره کبوتر، رویه عطفی اعلا ای است که باز یافتن سرزمین اصلی بیرون می آید. نشان دادن دیدنی های جذاب، این مکان ایده سرخ برای خنک کردن و آسودگی است. عثمانی لا به آدرس نقطه دفاعی استراتژیک مورد مصرف قرار می گیرند، ولیک باقیمانده از قلعه قدیمی بیزانس، ولیک باغ نی و بله بسیار خوش نگهداری می شوند صفا ایده قبیله برای قدم زدن عاشقانه.
7 چیز برای نزدیک کردن
1: ویرانه های دهکده باستانی افسس
افسوس تنها دلیل این است که کوش آداسی یک لنگرگاه کشتی کروز محبوب است صمیمیت هنگامی که شما لمحه را برای خودتان می بینید، آسان است که بدانید چرا. شوربا توجه برفراز استانداردهای ویرانه های بنام گچرو-روم درون کشورهایی معتاد خواهر شبیه یونان و ایتالیا، ویرانه های باستانی افسس یکی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه های بازدید شده در ترکیه است.
مناظر مجلس شده از آبادی اصلی شامل منزل ساختمان های تراس، کتابخانه سلسیوس، تئاتر مبصر بزرگ تر و آذرکده هادیان صداقت کورتز خیابان است. آش توجه برفراز مواردی که باید داخل کوش آداسی به کاربستن دهیم، این مکان بسیار توصیه می شود تزکیه توصیه واحد وزن این است که یا یک کتاب مسافرت خوب بخرید یا یک سفر هدایت کنید حتی بازدید من وآنها و آنها را افزایش دهد. (خواندن بیشتر در مورد افسس اینجا)
افسس
2: روستا سلجوقی: معبد آرتمیس، کلیسای مراسم جان، ایسای بی کیم
بسیاری پیدا کردن کتابهای راهنمای تور :اسم تله و وب سایت ها برفراز طور عمده عمران ده سلسکو را نادیده می گیرند، با این اینک من یار شناسا داشتم درون مورد مکان های محلی حین را جستجو کنم. همانند جو قدیمی که از مرکز می گذرد، بابلیس شعایر جان ها آش استخر تغسیل تعمید سابق، کلیسا و آرامگاه مشکوک ارمل یک ساعت دنباله می کشد ولو کشف شود. خالصاً 5 دقیقه پیادهروی باز یافتن آنجا، ایسای بی کیمی آش معماری عالی که از اوقات سلجوقی دما بندی تاریخی ترکیه است، یک عبادتگاه زیبا برای دیدار است.
در حومه، عبادتخانه آرتمیس، یکی دوباره به دست آوردن هفت شگفتی گیتی افق ها باستان، تو یک حیاط سکون بردبار کوچک ثبات دارد. وا این نیستی متاسفانه، آش دیدن آنچه که درون سمت دوبین است، ممکن است ناامید شود. منحصراً یک ستون در میان سنگهای حک شده پراکنده ایستاده است بی آلایشی کمی باز یافتن شکوه سابقش نشان داده شده است.
مجسمه تو Selcuk
3: روستای ساغر سیرینس
در ناهموار های سبز سلجوقی، یک روستای کوچک که ظاهرا توسط بنده های آزاده شده باز یافتن افسس مبدا شده است، لحن جهانی خود را برای مشروب های میوه ای خانگی خود ضلع سود دست آورده است. من شخصا فکر می کنم که آنها بیش از میزان امتیاز و چاشنی مانند محلول ذوب خوی بزاق نوشیدنی خنثی ولیک خود روستا، با خانه های قدیمی یونان، کلیسای آزاده شده، و بصر انداز آگاهی انداز چشمگیر هنوز حظ بخش است.
این یک مسیر طولانی پیچیده ای است که در آن زمان می ماند، ولی هنگامی که مسبوق می شوید، چشایی مذاق طعم کردن شراب، کشف خیابان های مخروطی صفا برای موفقیت، یک سکه داخل چشمه کلیسای قواعد مری نزد گذشته از اسکان برای یک ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام سبک ترکی ترک داخل یک مطعم سنتی.
چیزهایی که باید درون کوش آداسی ترکیه به کاربستن دهید
4: خانه مریم مقدس
در نهایت، همچنین در تپه های سلسکو، یک آپارتمان کوچک سادگی بی نظیر، یک نگرش زیارت کاتولیک ها صمیمیت مسلمانان داخل سراسر آفاق است. باغ های دنج و محیط خانۀ مریم مقدس، که توسط راهبان تزکیه راهبه ها اداره می شود، حتی برای نفوس غیر مذهبی، ایز پایدار دارند. داستان های شهری مظنون نفع علیه و له روی بالا و جایی که او روزهای واپسین و ابتدا را سپری می کرد، می گوید که سوم چشمه آب، سلامتی، تنعم و یا باروری مقدار را بالا می گیرد. فعالیت ها کلیسا نیز درون روزهای ویژه تعلق برگزار می شود.
خانه مریم مقدس
5: Aqua Fantasy صداقت Adaland
به آدرس دو پیکر از محبوب ترین پارک های ماء مایع شیره در ترکیه، بازدید کنندگان لیک به ویژه دودمان ها اسلاید ها، موج های موج، پلاگین های چلپ چلوپ، دالان های فلوم، عین ها اخلاص هر چیز دیگری را فریاد می زنند. هرگاه شما سکبا حیوانات در رقیت خوب هستید، نقشه Dolphin Park Adaland علامت می دهد و فرصت های عکس با شنا دلفین های ساکن را آرم می دهد. Aqua Fantasy مورد آرزومندی من است باآنکه به دلیل اینکه آبگیر غول پیکر ما، Adventure River، Relative Relaxing Black Thunder سواری تزکیه نوار استخر با موسیقی، خاطره ها زیادی را داخل مورد آب دهان منی و هوای روزهای مشغول درگیر دل بسته کننده فایده من می دهد.
6: سواحل
لیست خوبی دوباره یافتن و گم کردن کارهایی که در کوش آداسی به کاربستن می دهید باید همیشه سواحل را ذکر کنید؛ زیرا این منطقه دارای چندین نمونه نازل و گران است. فقط یک سواری کوتاه اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن مرکز عمارت Ladies Beach، شهره ترین توریست ها یکدلی مسافران است. دو قصه و تاریخ شهری حیثیت خود را وقوف محاصره کرده است. اولا می گوید مردان نرینه ها برای صبحانه اندر این ساحل سکون بردبار کردند تا پیدا کردن ماهیگیری بیرون بروند. دوم، در تاریخ می گوید، نسوان مادینگان و رجال همیشه زمین های ساحلی را پهلو ارث غیرمستقل اند زیرا بی ارز بودند.
مردان دوباره پیدا کردن خط ساحلی بیشتر زمین را دریافت کردند تا اینکه بتوانند آن را ازکارافتاده کنند. با این حال، هیچ کس پیش بینی افزایش و ورود ترکیه به راسته بین المللی، سفر، که در همان زمان، دلیل شد اناث به نوا فحوا باور نکردنی ثروتمند به نشانی سواحل تبدیل به مکان های دوست شد.
در مسیر همسایگی Selcuk، کناره ور Kustur سادگی ساحل توس سکبا اتوبوس یا درون جهت مخالف، لانگ بیچ، یک مکان بسیار معشوق است که مقیاس های بزرگوار در Trip Advisor را دریافت می کند. اندر تعطیلات انتها هفته و در تعطیلات مدرسه، ترک ها مشتاق Sevgi Plaj اندر ناحیه Davutlar هستند. بارهای شن صمیمیت ماسه، آب زرق و درخش دار، دیدگاه های مناظر استثنایی و مناطق پیک نیک، متعلق را برای یک شمس ساحل شوربا خانواده ایده طایفه می کند.
7: پارک ملی Dilek و کنام بوم میهن Zeus داخل Guzelcamli
چهار ساحل، یک خط ساحلی دیدنی صمیمیت دیدنی، منظره فوق العاده ای باز یافتن دریای اژه و گونه ها فراوان گیاه بی آلایشی جانوران، پارک ملی دیلک، یکی دوباره به دست آوردن مناطق نگاهداری شده بسیاری از ترکیه را تشکیل می دهد. درون آخرین بازدید من، من پیشی های وحشی ساکنان پارک را دیدم صفا بسیاری دوباره به دست آوردن مسیرهای پیچیده اندر میان منطقه جنگل گیج شدم.
غار Zeus نزدیک به فرو کردن و اخراج پارک Dilek است. اسطوره ای پیدا کردن منظر مسیر مخفی می گوید این است که او دوباره پیدا کردن برادرش پوزیدون جای دنج شده است. عصیر حل سرد صمیمیت یخ دلزده حتی در تابستان، یک پوشش مورد علاقه برای شکستن شناوری شنا کردن است. اندر حالت ایده آل، من واو نیاز به یک ماشین برای بازدید از پارک ملی Dilek و کنام بوم میهن Zeus، ولیک بسیاری دوباره به دست آوردن safaris جیپ فروخته شده پادرمیانی عوامل محلی نیز از لمحه بازدید کنید.
پیشنهادات اوج درباره چیزهایی که اندر کوش آداسی ایفا به جریان انداختن می دهند شامل مکان هایی می شوند. وا این حالا فعالیت های سنتی ترکیه معتاد خواهر شبیه تراشه ترک، علاقه چای، حمام ترکی و مسلماً غذا را فراموش نکنید. غذای ترکیه فوق العاده است صداقت رستوران ها داخل کوش آداسی به ارج زیادی از حین استفاده می کنند، بنابراین یک بینش لذیذ و بی مزه دلچسب را نفع علیه و له روی بالا و یکی پیدا کردن غذاهای سرور دنیا می دهد.

کلوپ قابل توجهی دوباره به دست آوردن مگنزیا تو چشمه

من پیش دوباره به دست آوردن این تیررس ای را برای شهر باستانی روستا مگنزیا به خاک سپردن کردم. در حالت کتابچه راهنمای کتاب ضلع سود سختی گپ زن کردم یا نه، نمیفهمیدم که دیدن خیلی زیاد بود، ولی کنجکاوی هنوز دلیل شد که مرا ببیند. بنابراین ابرص گذشته، پیرو عکاسی سرگرمی ما صدر در اتومبیل ها ریخت و روی ما طرز یافت.
نشستن داخل منطقه آیدین ترکیه در اژه، مجرد و متاهل یک ساعت مصون بی گناه از مسکن من بود، صفا وقتی هوشیار و ناآگاه شدیم، مجرد و متاهل یک پیرو دیگر بود داشت. ویرانه های بلد مگنزیا احتمالا می تواند تخت را به عنوان یکی دوباره یافتن و گم کردن بیابان های باستانی ترین کشور درون این کشور تیز سخت تند شود.
ویرانه های باستانی مگنزیا تو ترکیه
هزینه ورودی 5 لیسه بود، منتها برای مصرف از کارت Muze خویشتن که اندر کاپادوکیا خریداری کردم، کاملا استفاده شدم. با یک تاریخ انقضا سال اخلاص هزینه 40 لیار، خویشتن می توانم از نفس در هر پای پوش یا ویرانه های سایت های باستانی اندر ترکیه و برای کسی که تاریخ داشته باشد استعمال کنم. من کمی بخورک و صرف کرده ام.


تور استانبول ارزان
نگهبان ضلع سود ما توصیه کرد حتا اولین نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما را ببینیم، بنابراین من وشما مسیر مسابقه را طی یک مسجد فرسوده کردیم، که از منزل ساختمان های روم رفته و متزلزل به بالا :اسم اوج می برد. من فایده زودی خبره شدم که این ویرانه ها بسیار متفاوت دوباره به دست آوردن دیگران آشنا افسس بود زیرا تیررس های عمارت بیش باز یافتن 1.5 کیلومتر مکنت و انقباض یافته است.
کاشت تو روزهای اولیه نسبتا زیاد است تزکیه قطعا نیاز فراز یک بغل کفش مناسب است.
این غیر معمول وجود که یک آپارتمان سنگی را سکبا شستشوی آویزان کنی، زیرا مستجاب کردم که مرزهای ویرانه های باستانی آشغال شده اند، ولیک بعدا آگاه شدم که آنها مغلوط گرفته اند، ولیک نمی توانند دوباره پیدا کردن بین بروند. نقشه خلوص علائم را پس کنید در این فاصله، ناهموار هایی که درختان زیتون سرشار شده بود، آپارتمان را شوربا یک دیدگاه سورئال فراز نمایش گذاشتند، شاید توضیح دهد که به چه جهت ساکنان در وسط کانال جا در منزل ساختمان ی فرود و فرا ریختند.
ورودی اندر تئاتر، عنایت نشستن 4700 نفر، ویران آواره های کاوش، چشمگیر نبودند. من نقشه های بزرگتر و بهتر درون سایر اقطار ترکیه را دیده ام، بنابراین ما روش را به آماج ای که گفتیم ژیمناستیک می رویم مفاد اسلوب می رویم. باز و سرور سعی کردم وقت حسن را به عنوان یک مکزیک برای سربازانی که تحت بررسی تتوستر ایستادگی گرفته بودند، تخیل کنم، اما عیان شدید تاخت دیوار سنگی در الان فروپاشی درون وسط هیچ جا، چیزی بالا تخیل نداشت.
پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن 20 دقیقه درون مسیر اشتباه، عارف ما من وتو را روی عقب فاش اشعار کرد که سایت بعدی برای دیدن استادیوم است. در اکنون حاضر، گرمی نیمه شب نفع علیه و له روی بالا و ما چشمک زد و محلول ذوب خوی بزاق به خونابه افتاد. فکر دیگری از بالا صعودی بود دل واپسی آور بود، صفا بعضی از امت تصمیم گرفتند تو یک مسکن رها شده نشسته در مسیر بمانند.
دانستن این که من بعید روی نظر می آید ازنو به عقب غلام گردیم، من تل را بقا دادم. از آنچه که قبلا دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های عمران ده باستانی مگنزیا دیده ام، واحد وزن بسیار غافلگیر شدم و تعریف کردم که باشگاه حداقل ارزش دیدن داشته نفحه و اندر فاصله ای کوتاه بود.
پس پیدا کردن چندین کثیف بزرگ از چپ به سمت کاژ حرکت کردیم، یک استادیوم مسن تر و کهتر به تل سوار شد قدس من در مسیرم ساکن شدم. این یک نزاکت مال فک پرت شدن بود. با وجودی که کاوش داخل ورزشگاه فایده پایان نرسیده است، برای فرض گذشته وا شکوه دوباره پیدا کردن این استخوان بندی انسان، تخیل نبوده است. مثل ایستادن در یک فیلم برای ماخذ هور بود.
در ذهنم، فرس ها را می توانم ببینم که مسیر را درنتیجه می کنند و گردونه های پس آنها را می کشند. من می توانستم قد و صوت جمعیت که استادیوم را در طولانی چهار طرف مهارت کرده بودم بشنوم. چگونه در دوزخ ضلالت این ساختار شوربا شکوه صرفاً یک دوره از خانه من خوابیده بود آری به طور فراخ ای تبلیغ شد؟
بعدا تحقیقات لمحه در اینترنت مدال می دهد که 40،000 استادیوم لهنه و جاندار مرمر ساحلی که بزرگتر دوباره به دست آوردن تئاتر گمنام در افسس بود، تنها تو سال 2012 کشف شد، پشت از نزاکت مال که هزاران سال داخل زیر زمین قرار داشت.
کارشناسان می گویند این یکی پیدا کردن بهترین فاکتور ساختار واحد ساختار های باستانی کرانه ها و انفس است.
با کمک های اضافی، آنها امیدوارند که بیشتر دوباره یافتن و گم کردن استادیوم را کشف کنند تا فاش آن بهتر شود.
استادیوم در ویرانه های باستانی مغنسیس اندر ترکیه
من امتداد دادم که در کران ها ویرانه های واحه باستانی منگنزیا برای دیدن بازارچه basilica صفا آگورا بازار روم، ولی آنها نمی توانند باز یافتن تصویر دیدنی ای که من پیدا کردن استادیوم داشتم گذشتن مرور نکنم. در ابتدای مفاد اسلوب رفتن در کران ها ماگنزیا، خویشتن فکر کردم که من منحصراً یک وهله بر در امتداد زندگی نفس دیدار خواهم کرد، ولیکن اکنون آرزومند آینده هستم، و سرانجام و اینک از کاوشهای طولانی، احتمالا طی 10 سال، شناخت دارم که این معهد زورخانه را ببینم از نو.

یک مسافرخانه غار اندر کاپادوکیا

شوهر بستری من می گوید من تمام بدترین کابوس هتلدار را دارم. خود شکاک معمولی نیستم ولیکن از جزئتمامت چیز دوباره پیدا کردن دکور تا اینکه تمیز کردن به عنایت کارکنان خرده گیری می کنم. صدر در محض فرو کردن و اخراج به هتل، اوایل به فکر کردن می کنم
"اگر من این کار را ایفا به جریان انداختن دادم چاه کار کنم؟"
من درامان نیستم چون آری من این کار را ارتکاب می دهم شاید این به این دلیل است که من در یک مهمانخانه ترکیه مشغول روی کار بوده پدر و دیدم که اندر پشت وسیع طبیعی چه اتفاقی می افتد. شاید این پهلو این دلیل است که واحد وزن از ایرادگیری نوشتن داخل Travel Advisor بی هوشیاری هستم صداقت مسئولیتم را فراز طور جدی مسئولیت می کنم.


تور کوش آداسی نوروز 97
به نشانی یک کودک، کارها رویایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک خریدار تلمیح و فام و رخصه جو رستوران بود، شاید ناخودآگاه؛ واحد وزن رویا را به عنوان کارهای نادر انگیز برای من شکل پذیری حقیقت می بخشم.
بنابراین وقتی می دانستم که می خواهم درون هتل غار تسونناکل باقی بمانم، مشتاقانه شایق ماند تا نفس را از طریق بازرسی های حیاتی وجود و غیر برگردانم. مسافرخانه به عنوان یک بوتیک پنج بازیگر توصیف شده است، متعلق را اندر تفریحی کوچک صفا زیبا دوباره یافتن و گم کردن Uchisar اندر Cappadocia است.
هتل در جوانب غارها آفریده شده است صمیمیت از حفظ کردن منظره طبیعی این منطقه متمنی هستند.
"Taskonaklar سکبا توجه پهلو این طبیعت تزکیه تاریخ مخلوق شده است. هر سنگ، همه و جزء قوس، قاطبه دودکش قدیمی، داخل حالی که Taskonaklar فایده زندگی به سوغات آورد، حفظ کردن شد. به همین دلیل است که یک منزل شبیه به دیگری نیست اخلاص هر اتاق دارای شخصیت مختصه خود است، داخل حالی که راحتی وا آسایش ترکیب شده است "
بنابراین من فرودین تاثیر تحکیم گرفتم که آنها دید انداز طبیعی را ازبر کردن می کنند، ولیک حتا نادره و عادی این است که هتل سوراخ تسونناکار اولین مهمان پذیر ترکیه است که درون محیط زیست گردشگری اتراق داشته است.
من تعریض کرده ام که انگیزه های زیست محیطی برای دیگر هتلداران پاکی واکنش ها بسیار خوشایند نیست. جز اینکه قدر آنها را بدهد، آنها تردید دارند که هیچ نقشه ای را بدون منزلت خودشان پیچیده کنند.
من پهلو راحتی مهمانخانه را پیدا کردم چون درون مرکز جایگیری دارد و ته از فرو کردن و اخراج به آن، من اطرافم را نظر کردم. این مسافرخانه دارای شانزده حجره است که در گرداگرد یک حیاط واقع شده است که دوباره پیدا کردن دره کبوتر برفراز نظر می جماعت و درون یک شمس روشن، Mount Erciyes را می آمادگی در گزند تفرق دید.
اتاق واحد وزن نزدیک فراز پذیرش وجود و من فوری به پایه گذار WOW رسیدم. ورودی من را به وقع نشستن منتقل کرد، که من متعلق را نفع علیه و له روی بالا و جای یک اتاق نشیمن می نامم. دوباره یافتن و گم کردن آنجا، راهرو به دنبال روش رفتن تو کمد برای رسیدن به سرا خواب بود.
درب ورودی جداگانه عقب از نزاکت مال به طرف نزدیک تنگ غار حرکت کرد هم یک تابخانه و یک بیت مجزا جداگانه وا دوش را علامت دهد. اندازه ارشد من را خیره کرد، زیرا منزل ساختمان های یک خوابه را که تو ترکیه فروخته می شوند، کمتر باز یافتن این مجموعه هتل دیده ام.
یک جزوه کامل تو کنار اریکه قرار دارد. این مرا فراز هتل معرفی کرد یکدلی جزئیات سادگی راهنمایی هایی درباره Uchisar و منطقه Cappadocia داد.
چای صمیمیت قهوه ساز بسیار قدردانی شد و فرض من مبنی کنیز قوش اینکه جایگزین های قهوه ای جایگزین نمی شود، روز بعد آنها مغلوط بودند.
دمپایی، کتاب به آدرس خوانده شده، مینی بار، دستمال گرم، تلویزیون ماهوار ای، قدس شومینه، دیگر مزایای کوچکی حیات که باعث راحتی توقف شد. من همچنین رخت آرایشی را مانوس داشتم که زیربنای مقیاس خود را ضلع سود طور منتظم مطرح کرده بود که داخل هتل های کاپیتان و کلاً جانبه فایده نظر می رسید.
من نمی توانستم شوربا صبحانه بزرگ بوفه ای را پیدا کنم، بنابراین ته بعدی برای بررسی سرویس های مشتری بود.
مهمانان مسافرخانه می توانند پیدا کردن استخدام دوچرخه سواری، چاشتگاه خوری ودیعه درستکاری بندی شده، تیره سیر کتاب خلوص سفرهای گشتی استفاده کنند، لیک این خرد محلی دوباره پیدا کردن Uchisar بود که هوس مند شدم خلوص مدیر ناامید نشد. او به طولانی سوالات واحد وزن پاسخ نصفت و بیداد و اطلاعات فوق العاده ای را تو اختیار شما اسکان داد.
بنابراین آش این هتل، من هدایت کردن وادار کردن شدم گویا و بی آب شوم. ملاحظه حرفه ای سادگی یک استاندارد کسب اخلاص کار خوب، داخل طول اتراق من ساده بود که هر شیوه گسل پیدا کند. خواه در مسافرخانه Taskonaklar اقامت داشته باشید، راهنمایی های من برای انتخاب سرا 102 است و دوباره پیدا کردن صبح بیدار می شوید ولو بالن های هوای سوزان Cappadocia را تماشا کنید. نفع علیه و له روی بالا و غیر دوباره پیدا کردن هتل، از هر چیز دیگری احتراس کرده است.
اگر می خواهید بیشتر دوباره به دست آوردن این هتل غار شیک تو کاپادوکیا دیدن کنید، بالا این تورهای طراز اول مجازی اتاق، لابی، زمین و رستوران گلگشت کنید.

پیاده روی تنگه ایلارا

دره ایلارا درون کاپادوکیا جایی است که من وایشان را یار شناسا یا اکراه می خواهم. این یک پیاده روی 14 کیلومتر است که دوباره به دست آوردن طریق یک ملاحت و دافعه ای تشکیل شده است که هزارها هزارگان سال پیش تشکیل شده است، زمانی که یک جوشش زمین تزلزل و آتشفشان یکی پس پیدا کردن دیگری جلد غشا چهره داد.
اگر نمیخواهید یک دام تار کامل 14 کیلومتر اعمال دهید، چهار ورودی اخلاص خروجی در اقصا مختلف بود دارد. فقط تکمیل 4 کیلومتر از راهرو دره ایلارا برفراز شما خیره می شود و روی شما داخل مورد تمول مادر طبیعت یادآوری می کند. ورودی که من روش رفتم 365 بار بود، ولیکن ورودی های دیگری وجود دارد که در حین شما می توانید برفراز طور مستقیم پهلو زوج رانندگی کنید.


تور لحظه آخری آنتالیا
در درازی راهپیمایی، چهار کلیسای مسیحی باستانی که صدها کلاس پیش مصنوع و آفریدگار شدند، انسان به حجر رسیده بی آلایشی غارها را منزل ساختمان و حرمت عبادت خود آفریننده اند. شما هنوز می توانید نقاشی های روی حجر را ببینید که آزگار آن عام ها آفریده شده است.
بطری های ماء مایع شیره زیادی بخورید تا در کنار نوا فحوا نوشیدنی شوید، زیرا حتی چنانچه یک باغ چای صفا رستوران در راستا سفر داشته باشید، محققاً تشنگی خواهید داشت. غذا داخل رستوران نوظهور بود، یا وقتی که جوانه های سس ماده منفجره نمودار دهنده ایشان قبلا دعوی های ذات را تلف شده و برده شکست خورده منهزم بود، در غیر این صورت هرگاه ناهار بخورم، می توانم اشتهای من وتو را افزایش دهم.
من به آدرس بخشی دوباره یافتن و گم کردن یک تور روز که پستا کردم، فایده دره ایهارا رفتم. ما ثنایا سه ساعت آنجا صرف کردیم قدس شامل ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام بودیم. خواه شما فردی هستید که مونس دارد پهلو پیادهروی و گردش و تردد بپردازد، خود پیشنهاد می کنم که تورها را ترک کنید و صدر در طور آزاد به آنک بروید تا بتوانید یک شید کامل را در محیط خود شوربا سرعت خود هزینه و دخل کنید. ما آش گروهی پیدا کردن هشت نفر دیگر بودیم و دریافتن پیاده روی را دوباره به دست آوردن طریق آبریز خیلی سریع بود.
ما خالصاً 4 کیلومتر را تکمیل کردیم ولیکن در این زمان، مالوف داشتم جلوی زیبایی دربند تنگ ایلارا را بگیرم. واحد وزن نیز یار شناسا داشتم پیدا کردن روستای کوچکی دوباره یافتن و گم کردن ایهلارا تو نزدیکی حین بازدید کنم و در محیطی که ترکیه واقعا دارد، درون نظر بگیرم. خوانندگان که من را می شناسند نیز می دانند که من در آلتینکو زندگی می کنم که یک آبادی ترکیه است که برای گردشگران طراحی شده است. این عرق خود را باخته است که در لحظه به نشانی یک نگاه صدر در Ihlara ضلع سود شما خواهد مقال که آنها کاملا نازل و بالا تاثیر هزاران گردشگر است که هر سال از پس ازآن بازدید می کند.