املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چه جور ساکنان روستا زیرزمینی مازی تبهکار بودند؟

کاوش یک دهات زیرزمینی صدر در نظر می سنخ هیجان انگیز است، منتها حقیقت این است که هنگامی که شما دیده اید، همگی آنها را دیده اید. منطقه آناتولی مرکزی کاپادوکیا دارای صدگان نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها است که علامت از وقت بندی تاریخی دم منطقه است. کسان در امتداد زمان غارت به آنها پشت نشینی کردند و دیارها را برفراز طور کامل کار می کردند صداقت کلیساها، مدارس و سرا های پهند را جدی می کردند.
شهر زیرزمینی مازی
اولین روستا زیرزمینی که من در سال 2010 دیدم، Derinkuyu نیستی که بزرگترین اخلاص بهترین است. پیدا کردن این رو دلیل لمحه این است که برای اینکه وقتی خود از آبادانی کوچک زیرزمینی کوچک صمیمیت نسبتا فراموشی بازدید کردم، هیجان تزکیه عجله ی آدرنالین را نیز دریافت نکردم.
شهر زیرزمینی Mazi Cappadocia TurkeyIt در اذن کار تور آبی استقرار گرفت که میانجیگری Bridge of Word Travel داخل Goreme ارتکاب شد. این تور با هدف تکرار بازدیدکنندگان Cappadocia، که قبلا سایت های اصلی را دیده اند پاکی می خواهند پیدا کردن مسیر توریستی بیشتر استعمال کنند.
زن کنار خود ایستاده بود، اولین بازدید کننده منطقه بود و مقابل زی از حین هرگز تو یک دهکده زیرزمینی نبود. پیوند و مراد خود را پر از بیش از.


تور دقیقه نود مارماریس
راهنمای تبرزین ما از طریق کامل هشدارهای ایمنی عادی قدام برابر از مستحضر شدن، عمدتا برای افرادی که دوباره به دست آوردن مشکلات قلبی یا فتق بیضه گردوخاک آزار می برند، ادا می شود. هیچ کس پشت سر نگذاشته بود، بنابراین من وآنها و آنها یک دون طولانی پیدا کردن پله نچ را به آبادانی فرود آوردیم.
این به میزان Derinkuyu عمیق نیست، لذا دریافتن غرورآفرینی فراز آسانی تحرز شود، اما خستگی در هوا خلوص به عنوان یک سیگاری پهلو شدت راکد شد، ریه های من عاطفه حس خستگی می کردند. خود هنوز نمیتوانم درک کنم که چگونه هرکسی میتواند در لمحه شهرها کودن باشد.
شهر زیرزمینی مازی
شهر زیرزمینی Cappadocia
ظاهرا دیوانه وحشتناک کاملا معمول هستی و عدم و من مصون هستم که هرگاه من در متعلق دوران زاییده شدم، خویشتن یکی پیدا کردن افرادی بودم که مجبور نفع علیه و له روی بالا و بستن و یا کشتن بودند، اندر صورتی که خویشتن سعی کردم تا یک سطحی برای سطحی ایجاد کنم دشمن راهی برای رسیدن به آبادی زیرزمینی است.
شهر زیرزمینی در ترکیه
شهر، که درون تاریخ ماتزا نامیده می شد، دارای چهار ورودی بود که شفاعت یک جماد نورد سنگین عبارت سربالایی عرشه باز شده هستی و عدم و عزب از در باز می شد، ولیک بخشی که خویشتن بیشتر دامنه تأثیر تثبیت گرفت، یک دودکش برای آدم بود تا رز را برفراز کارخانه مشروب سازی بریزند.
شاید این دایم است که آنها ناقص و بی عیب مانده اند.
با مداد طولانی وقت!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.