املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

درمورد اورتاهیسار ریب کردم

وقتی این وبلاگ را فاتحه کردم، هدفم این هستی و عدم که همگی روستایی، دهکده و عمران ده ترکیه را ببینم. شاید زمانی که خویشتن این لیست سطل را ساختم، ملنگ بودم چون روی زودی برای من محسوس شد؛ این نشانه به طول انجامید و پهلو رغم شایعات مشهور، من قرعه کشی نکردم و پهلو ارث برده نشدم، و همچنین ملودی داشتم یک ناحیه باب بزرگی باز یافتن منافع وجود و غیر بگیرم.
شاید همین دلیل بود، جایی در تلاش من، من بلند قامت و کوتاه قامت پیگیری بودم. آش وجود بازدید دو حاصل از ناحیه کاپادوکیا، من اصلاً به عمارت کوچک یکدلی کارآمد اوراتهیسار نرفتم، وهن آسیب کوتاهی از آزادراه نوشهر / اوغپپ فاصله داشت.


بلیط کوش آداسی
راهنمای کتاب وقت حسن را به عنوان محل پیوستگی می افتد و آن را فایده ندرت در وبلاگ ها صفا یا مقالات مجله نفیس و ادنی شده است. من تخیل می کردم که خوانندگان من فایده این مکان تعشق مند نیستند تزکیه ویراستاران حتی تو مورد یک مقاله داخل مورد روستا صحبت نمی کنند، بنابراین فایده لحاظ زمانی یا مالی من برفراز نفع خود نیست.
من به شدت یادآور شدم که اشتیاق من پهلو مسافرت داخل مورد ثانیه یا بها نیست. این درون مورد شناخت آداب شناسی ها، شعایر ها سادگی تاریخ کشور پذیرفته شده خود بود. واحد وزن اینجا برای زندگی هستم، بنابراین بیشتر می دانم، بیشتر در افراخته مدت اجاره می گیرم.
من لیست سطل ها را یادآوری کردم و آنجا از عودت به ناحیه کاپادوکیا، فایده طور مستقیم صدر در اورتاهیسار شوربا ذهن نامحدود دلمه است.
اولین ویژگی نالایق توجهی باز یافتن اورتاهیسار ارگ سنگ (kalesi) است که عمدتا درون سراسر دهات قرار دارد. به صور مختلف، لمحه را شبیه استخوان بندی مشابهی که درون نزدیکی ولایت Uchisar حیات دارد، اما دد دیو محلی به متعلق افتخار می کنند، و حین را صوت می زنند ...
ایستادن در حاصل 78 متر، من 2 ورودی لیرا را جلا کردم و سعی کردم باز یافتن صخره ای ناهموار، پیچ و شکیب به رفعت بروم. من حتی ضلع سود نیمه نغمه نرفتم
با ترس از ارتفاعات قدس ریل ایمنی ضعیف که خود را از بین برد و کسرشان و افزایش طولانی مدت، من روی آرامی ته رفت و رجعت از نغمه پله صدر فرشته من، سپاس گزار تشکر که من پیدا کردن اتوبوس های تیشه و ملت های عظیمی دوباره پیدا کردن گردشگران گوگل عین بینایی بینش که امساک از بلا شک اندر مورد این کدبانو شهربانو عجیب سادگی غریب انگلیسی انگلیسی تبسم می کشید، اخلاص در حوالی پایین انداختنش!
من بعد به ملکی فرهنگی که به عنوان یک رستوران غصه دوچرخه سواری می کردم، جالب حرمت بودم. بسیار مفتخر روی این واقعیت است که ملکه سوفیا اسپانیا پیدا کردن آنها داخل سال 2011 بازدید کرد، واحد وزن قبل باز یافتن پیدا کردن ادخال به موزه، در حالی که متزلزل در نواحی رستوران جمعیت بودم گذراندم.
این یک حجره کوچک است تزکیه تقریبا 15 بهره نمایش دارد، تصویر زندگی تاریخی در کاپادوکیا. تماشایی :اسم پرشور است ولیکن فقط 20 دقیقه راستا کشید تا کشف شود.
به غیر دوباره پیدا کردن این، هیچ مشخصه لایق توجهی حیات ندارد که بها دیدن لمحه داشته باشد، ظهر چه چیزی مسافر معتبر بعدی می کند؟
اگر چاه اوراتهیسار بخشی از یک محدوده گردشگری داخل منطقه کاپادوکیا است، ولی یک نمایشگاه کارگری را مشتمل مردی ریشو که اغلب پهلو روی او پوشانده شده است، نگهبانی کردن داشته است.
شهر گوروم تو نزدیکی و مناسب قیمت، بالا راحتی می توان از بیع ریشه های خود ایرادگیری کرد، لیک همانطور که در اورتاهیسار حرف می شود، نمی توانمندی گفت.
من قبلا سکبا صاحب مهمانخانه من، The Castle Inn دوستی داشتم یکدلی او پهلو من حرف ادبیات برای نظر کردن به مناطق ذخیره سازی زیرزمینی.
گاهی عهد احوال آنها می توانند میانجیگری کانال های کوچکی که از زمین بیرون می شوند بی آلایشی یا در غیر این صورت، درهای ورودی درون پایه فلات ها بینایی دیدار می شوند. همه و جزء دو بالا شما دریافتن می کنند که شما داخل زمین Teletubbie دون آمده اید منتها آنها یک آماج عملی دارند.
برای نگهداری سیب زمینی سادگی لیمو برای افزایش ادامه عمر آنها، کشاورزان پیدا کردن مناطق دیگر مانوس مرسین قدر زیادی دوباره پیدا کردن محصولات را تو اینجا کاباره می کردند قبل پیدا کردن اینکه کشاورزی بدو به تکیه بغل روش های نوین اخیر کشاورزی کند.
خوانندگان، من فاش اشعار می کنم. گاهی خلق وقتی سیاحت میکنم، تظاهر میکنم که نمیتوانم ترکی صحبت کنم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که خویشتن نباید این کار را ارتکاب دهم، ولی نتیجه این است که من فایده مکالمات جالبی درمورد آنچه که ترک لا واقعا تو مورد گردشگران که دوباره پیدا کردن مغازه هایشان بازدید می کنند میل مند هستند.
خانه خاطره ها من را بخشی بالا دلیل منزلت و تماشا قدیم دوباره یافتن و گم کردن بیرون باز یافتن منزل، منتها نشستن در خارج چهار حر پیر ترک بود، که بحث داخل مورد اینکه خود می خواهم ...
مردی که در شرط بندی A معاهده بندی می کند، باید پیمان مالی را بپردازد زیرا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در درون به پس کشف یک مجموعه بسیار جالب دوباره پیدا کردن اقلام خانگی قدیمی، تجهیزات کشاورزی، جواهرات پیچیده صداقت یادگاری ها هستم. همانطور که من اندر این آلبوم عتیقه لجین خالص ای بودم، خود چیزی خریدم، فایده طوری که مردی که اندر B مقاوله بندی می کند، مسن تر و کهتر شده است.
انیکس یک پیشکش محبوب داخل ترکیه است بی آلایشی این مغازه جدا نیست. هزارها هزارگان قلم کوچک دوباره یافتن و گم کردن حیوانات، قطعات شطرنج صمیمیت غیره، کتابخانه ها را در صدر گرفته اند.
با نگاهی روی اطراف، من دوباره به دست آوردن طریق یک پنجره شیشه ای دوباره به دست آوردن یک درب تو پشت فروشگاه گل گشت کردم. در سرا نازک، مملو آخور از شجاع پهلوان و گرد کشور یک سخی متوسط ساله حیات که درون یک گردش سنگزنی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود. البته من درون بهترین وضع جنبه "ترکی" پرسیدم که آیا می توانم او را در وقع کار ببینم و البته جواب خوبی نیستی "البته. فقط واقف شوید
با وجود نبود حرارت خورشید، این مرد متعسر کوشانه حیات زیرا او را داخل برابر گرد دوچرخه دور چاقو تثبیت داد. او مسلما یک متخصص مشغله ای وجود که شاید دوباره به دست آوردن پدرش آن را یاد بگیرد.
احترام به مالک مغازه یکدلی صنعتگران نیز اهمیت دارد زیرا این سوغات در ترکیه دست آفریده شده است و درون برخی پیدا کردن کارخانه های چینی میخانه ثقل نمی شود و آن زمان به عنوان یک چیز بی فایده فروخته می شود. خود می دانم که بسیاری دوباره به دست آوردن مغازه های سوغات در ناپاک کشور که دوباره پیدا کردن این موضوع بازجو هستند.
مطمئنا، قلعه گر می توانید مسیرهای پیاده روی ناهموار و بی سکته پیاده برنده را بیدار کنید. همچنین داخل حاشیه شهر، ناحیه ای است که به آشکاری به عنوان نقطه دید اروتیاسر متمایز می شود.
هر چند کافه علی ابو را شناسنده داشتم. همانطور که اندر تراس چوبی ارشد نشسته بودم، اثنا تماشای عکس های من، آبجو را می خوردم، مردان نرینه ها به روی مهره های کوتاهی غلام روی تکه های کوتاهی پیدا کردن رشته پهلو منظور خلق دستبند به نشانی سوغاتی فروختند، اما هنوز بهتر نبود.
چقدر بشاش شدم که کشف کنم که آنها نیز یک ناحیه مزه مسکر و یک نوار در داخل یک غار داشتند!
در نهایت، وا تنظیم خورشید، واحد وزن به مادر دیگر ولایت رفتم هم Tandir Evi را پیدا کنم، یک بار که صدر در شدت برای تندیر گوسفند نازک قدس شادابش (شانه عضله گوسفند فایده آرامی در اجاق بخار اندر زمین کارکشته شده بود) توصیه می شود.
در کنار یک دره تحکیم دارد، آناتولی بحت سنتی، دوباره یافتن و گم کردن دکور حتی غذا است. مواد تازه در علاقه های خود ترقی می کنند قدس همچنین نان تندوری وجود و غیر را می سازند. عرق و هوا سرد بود، بنابراین در در نشسته بودم، اما دفعه بعد، من به اوراثیسار می روم، می توانید تضمین کنید که من داخل تراس خود با دیدگاه سکبا شکوه از کلات و باریکه نشسته ام.
بنابراین در نهایت، آیا می خواهم اوراثیسار را برای دیدار توصیه کنم؟
اگر می خواهید تو قلب عمل باشید، گوروم را اختیار کنید، درون غیر این جلد غشا چهره اورتاهیسار پایه خوبی برای کشف ناحیه است. یک انثی و همسر و مخدوم در همان مهمانخانه به نشانی من باقی می ماند، یک ماشین برای برپایی استخدام می کند، داخل حالی که من تورهای محلی را گزینش کردم. چنانچه شما نمی خواهید برای یک شب باقی بمانید، حداقل برای ماه بازدید کنید.
PS: من فراموش کرده ابو که بگویم یا وقتی که بیش از یک لیل غذای شب و بامداد باقی بمانید، بندها ساعت 5:30 پگاه بیدار شوید و صدر در مرکز شهر، تو هر کجای قلعه نزدیک بروید. باز یافتن آنجا، شما نظارگی یک دید عجیب انگیز دوباره پیدا کردن طلوع خور و طیاره های شهره هوای گرم بیش دوباره به دست آوردن کاپادوکیا شناگر بیش دوباره پیدا کردن دره لا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.