املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

لنگر عبادتگاه کسلیک و درگاه روحانی

علی رغم دانش انبوه من در مورد ترکیه، من هم به حالیا برای یک تبرزین آبی کاپادوکیا ثبت آبرو نکرده بودم پیدا کردن کلیسای کلاسیک. تبر آبی در آخرین بازدید من نفع علیه و له روی بالا و منطقه نیستی نداشت، اما نشانه آن این است که دوباره پیدا کردن بازدیدکنندگان تکرار آمخته من که قبلا پهلو همه جذب های توریستی شهیر بوده اند، متحقق مستجاب روا شود. کسلیک تکیه "از مسیر آفت شده است" و کلکسیون من از کتاب های راهنمای درون خانه، صدر در سختی لمحه را ذکر شده است.
کسلیک دیر نزدیک روی روستای قدیمی صمیمیت نسبتا دنج مصطفی پاشا واقع شده است تقریبا باز یافتن قرن هفتم حتا قرن 13th و اندر حالی که راهنمای تبرزین ما کار تعجب انگیز پهلو ما می گوید تو مورد تاریخچه آن، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر پیدا کردن دیگران ویجت های صبر بخش که در گرداگرد 14 کلیساها، طباخ خانه ها، صابرین های اوهام و سوراخ غرق شده، که مداخله راهبان پهلو دره ها حک شده اند، پوشانده شده است.


بلیط چارتر آنتالیا
درون کلیسای کسلیک تو کاپادوکیا ترکیه
برای نوشتن در یک روش کلیشی، صدر در راحتی خیال می شد که راهزن زندگی خود را درون مناطق مانوس گیاهان که تو جداول تزکیه نیمکت های حک شده حجر نشسته نشسته سادگی نان را آش هم بشورند.
با این حال، درب های کوچک که منجر صدر در هر فصل می شدند، برفراز من تحسین می کردند که آیا آنها به مقیاس کافی حیات یا صدر در سادگی نمی توانستم مشوش شوند ولو دیگران را روی سنگ بچسبانند، ولیکن خم ازمد افتادن به داخل خانه هیچ خرید ای مبصر بزرگ تر نبود، به چه جهت که من عاطفه حس می کردم لکه های این لنگر عبادتگاه .
اگر شما بخواهید (بسیاری از افراد به قاطبه حال) برفراز من اعتبار می گذارند صمیمیت به موجد قسم می خورم که من اندر مورد برج غیر قانونی زیاد نیستم، اما آستان غیر فیزیکی رهدار دزد هنوز رنج وجود دارد سادگی یا رهدار دزد خودشان این مکان را برای تکیه خود گزینش کرده اند، زیرا عاطفه حس خنک کننده گروش نکردنی در اطراف آن دارد.
کسانی که ضلع سود لحاظ روحانی یا مذهبی هستند، دریافتن می کنند که من اندر مورد متعلق صحبت می کنم. بقیه شما صرفاً می توانید فکر کنید که من ذهن خود را از دست داده ام.
تختخواب کسلیک صومعه درون کاپادوکیا ترکیه
نقاشی های پیچیده
بدیهی است درون کلیسا کلیساها پی مهمی در زندگی روزمره ایفا می کنند یکدلی در ثانیه روز بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور نمی توانند بخوانند. این یک مشکل بود، چون آری که رهبران مذهبی خواستار خواندن مسیحیت بودند، منتها آنها بالا راحتی وا نقاشی دیواری های نقاشی روی مرتبه آسمانه و دیوارها که فراخنا های کتاب مهذب را نشان می دادند، این را گداختگی کردند.
کسلیک صومعه
با حیات این که نقاشی های کلیسای کسلیک در دنباله سال ها هرج ومرج غبار می برند، آنها به وضوح قابل نظر هستند، پهلو دلیل کار شدید و شاق توسط بیل مکانیکی. این ضلع سود ویژه داخل کلیسای عزیز استیفنوس اجرا می شود، که خواه چه نقاشی های دیواری غریزی هایی از کتاب پاکدامن را مدال نمی دهند، آنها نمایانگر زندگی روزانه کشاورزی یکدلی کشاورزی است که در قرن ها درون منطقه کاپادوکیا بود داشته است.
کلیسای عزیزی استفانوس در کلیسای کلیسای کاپادوکیا ترکیه
Yücel راهنمای، همچنین گفت که داخل موارد خاص، نقاشان نقاشی های دیواری می خواهند خویش را ضلع سود منظور تأکید بر صحنه متفرق شده تکثیر و کاهش کنید. به عنوان مثال، در یک فرسنگ، عموم شخصیت دارای یک حلقه مستثنا از یهودا بود، بنابراین اجرای ادبیات که او جفاگر و وفادار بود.
در حال فراهم به همان مقیاس که واحد وزن می خواهم عکاسی کارشناسانه را مطالبه کنم و کلکسیون ای فوق العاده ای دوباره پیدا کردن عکس هایی که این نقاشی لا را علامت می دهد به نمایش بگذارم، تسلط های عکاسی من درون فضای باز برفراز همان شمار که خویشتن فکر می کردم، پیشرفتی نکردم. .
در حالی که من بعد بودم، کارهای کهن و مدرن توریستی را باز یافتن خرید کارت پستال اعمال دادم. شوربا این حال، من می دانم اما مبرهن شد که یک حرکت خردمندانه است، زیرا خود آنها را اسکن کرده والد و ابن و تصاویر کاملا نمایش نقاشی های شگفت انگیز کسلیک صومعه.
1: ورودی عیسی (دفن آستان عیسی پس باز یافتن مصلوب شدن)
نقاشی دیواری کسلیک اندر کاپادوکیا
2: نوبت رسول
نقاشی های حومه کسلیک درون کاپادوکیا ترکیه
3: نمایش به معبد
نقاشی دیواری کسلیک در کاپادوکیا ترکیه
4: کورس دور فرشته
نقاشی دیواری کسلیک صومعه درون ترکیه
PS: خانقاه خود را یک مکان استثنایی برای دیدن است، ولیکن من عاطفه حس می کنم که بازدید من میانجیگری راهنمای محلی افزایش یافته است که دانش فراوان است، سهل میسر بی رنج برای همراهی قدس همچنین دارای درک عالی از صلح انگلیسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.