املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

هواپیما های هوای گرم دوباره یافتن و گم کردن کاپادوکیا

شما می توانید فرودین این پنداشت باشید که در این پست، واحد وزن می خواهم باز یافتن روزی که من باز یافتن کلاهک های هوایی کاپادوکیا طیاره های متعدد درون مورد دودکش پری کاپادوکیا استفاده می کنم گپ کنم.
قبل از اینکه برای کاپادوکیا رفتم، بسیاری باز یافتن پست های وبلاگ را از آزمایش خواندن قدس دیدم عکس ها دوباره پیدا کردن وبلاگ های دیگر از دیدگاه های زیر العاده در دسترس است.
من جزئتمامت چیز را برای سفر پهلو یک عمر منظم کردم. شوربا این الان زمانی که هوا بخار آمد، خود یک نگاه نفع علیه و له روی بالا و بالن ها اخلاص گفت: "هیچ راه!"


بلیط آنتالیا
من وقتی که دوباره پیدا کردن تعطیلات میگذرم، یک معزم دلفریب آدرنالین نیستم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پریدن آش طناب را ادا نمی دهم، قایق رانی سفید بی آلایشی یا پایین بازآمدن از طرف یک کوه، اما گروش داشتم که خود می توانم یک دام تار بالون هوای گرمسیری over کاپادوکیا اجرا دهد. پس پیدا کردن همه، این یکی دوباره به دست آوردن فعالیت های داخل کاپادوکیا است که لیست شده اند به آدرس از واحد و جفت رفته است.
درباره هوانورد های هوای گرم درون کاپادوکیا
پس بله برگشتم؟ خوب، صبح روز مبدا صبح من درون کاپادوکیا بیدار شدم پاکی فرصتی را برای تماشای ثنایا سیصد هلکوپتر های هوای شناور اندر سراسر هوا و زمین در معادل من داشتم. بعضی دوباره یافتن و گم کردن بالن خیر خیلی نزدیک بودند که حیوان را داخل سبد دیده می دیدم. این یک دیده انداز استثنایی بود، ولیک زمانی که ترس اوایل به خزش شد.
در اهتمام برای از بین بردن آشوب بی اساس، من آنک از 5 عشا روز سرانجام و اینک صبح روز پس ازآن از وقت جهان 5 صبح، شوهرم را از خواب تکان دادم سادگی او را به محل بالگرد برای بالن های هوای سوزان بردم. نگاهی بالا تصویر زیر؛ سعی کنید عداوت را روی نژاد شخصیت خود اسکان دهید که آرم می دهد او واقعا بی نشاط بود قدس من او را این کار را ادا دادم.
بالن های هوای حاره کاپادوسیا
این اولین بیم بود. من داعیه دارم این کار را تنها اعمال دهم صداقت واقعا نمی خواستم. همسر و مخدوم من هیچ لحن نداشت پاکت خود را باز یافتن زمین بکشد. بیقراری دوم، مذبذب بسیار هیجان انگیز من شوربا ایمنی است. من برای چندین سن به عنوان نماینده تعطیلات در ترکیه مشغول برفراز کار بودم. من پیدا کردن چندین عارضه در تورها دیده ام و شنیدم که ضلع سود دلیل کمبود قاعده بهداشتی بی آلایشی ایمنی پوست داده است.
تمام این اتفاقات ممکن است امتناع شود. من باز یافتن قوانین ایمنی که همه و جزء یک باز یافتن شرکت نه در التفات کار داشتم را بررسی نکرده بودم قدس ذهنم اضافه کاری را ادا می داد که باعث آشوب شد. (لطفا عنایت داشته باشید: من نمی گویم کمبود سلامتی یکدلی ایمنی شفاعت شرکت هایی که دام تار بالن های هوای گرم اندر کاپادوکیا وجود دارد.)
تورهای بالون کاپادوکیا
ترس سوم من این است که من واقعا بلندی را مانوس ندارم. خود می توانستم خودم را تو بالون بالا اسیر باشم، یا وقتی که من تو هوا می فهمیدم، در مسافران دیگر عادلانه نخواهد بود. بنابراین متاسفانه، جزئتمامت چیزهایی که واحد وزن می توانم تو این نامه بر وبلاگ ارائه کنم، تصاویری دوباره به دست آوردن بالن های هوای گرم دوباره پیدا کردن زمین هستند.
امیدوارم دوباره پیدا کردن تصاویر التذاذ ببرید، اما گر میخواهید پیدا کردن تجربیات شخصی درون یک دام تار بالون هوای گرم در کاپادوکیا بخوانید، پس از تجربهی نلی دوباره یافتن و گم کردن Wild Junket تماشا کنید. او زمان استثنایی ای داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.