املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

20 عکس زیبا دوباره یافتن و گم کردن کاپادوکیا

من اخیرا دوباره به دست آوردن پست های کاپادوکیا من پیدا کردن هم جدا شده بودم تا داخل مورد اندیشه های دیگر و تور :اسم تله اخیر بودروم نوشتم. شوربا این حال شب گذشته، من پیدا کردن طریق عکس ها مبدا کردم، بنابراین می توانم آخرین قاصد پستچی هایم را داخل منطقه غریب انگیز کاپادوکیا جایگیری دهم.


تور آنکارا نوروز 97
کاپادوکیا حتا به الحال چنین تاثیر عمیقی آغوش من داشت صداقت بازدید از منطقه تعشق ای به عکاسی داشت. من جزئتمامت چیز را پیدا کردن گربه های خیابانی برفراز مساجد روی غروب خورشید مبدا کردم. از لمحه به آن هنگام من کرب به روی فمینیستی ثبت منزلت کرده اب تا هر ساز فیس بوک که راهنمایی های بیشتری اندر مورد عکاسی بالا من ارائه می دهد.
برای جمیع کسی که پیدا کردن کاپادوکیا دیدن می کند، من پهلو شدت توصیه می کنم که دوربین خود را بگیرید، زیرا دیدنی هایی را که اندر هر جای دیگری تو ترکیه وجود ندارد، خواهید دید. فقط روی این ناحیه به آدرس یک عکاس جنت فکر کنید.
در حالی که هنوز شادی می توانم پیش پیدا کردن این بتوانم عکس های بسیاری دوباره پیدا کردن وبلاگ نویسان را برابرسازی کنم، هنوز ملال می خواهم درون اشتراک گذاری عکس هایم شرکت کنم. بنابراین درون زیر شما 20 عکس مقبولیت خود را دوباره به دست آوردن کاپادوکیا پیدا خواهید کرد. امیدوارم دوستت داشته باشی
من نیز بی حال هستم که تمرین و بهبود مهارتهایم را امتداد دهم. گر شما می توانید هر شیوه منابع نادیده برای قبض عکس توصیه، سپس من می توانم قدردانی خواه شما می توانید آنها را اندر زیر لیست. صفحات فیس بوک، وبلاگ ها، وب سایت لا یا کتاب ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.