املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یک مسافرخانه غار اندر کاپادوکیا

شوهر بستری من می گوید من تمام بدترین کابوس هتلدار را دارم. خود شکاک معمولی نیستم ولیکن از جزئتمامت چیز دوباره پیدا کردن دکور تا اینکه تمیز کردن به عنایت کارکنان خرده گیری می کنم. صدر در محض فرو کردن و اخراج به هتل، اوایل به فکر کردن می کنم
"اگر من این کار را ایفا به جریان انداختن دادم چاه کار کنم؟"
من درامان نیستم چون آری من این کار را ارتکاب می دهم شاید این به این دلیل است که من در یک مهمانخانه ترکیه مشغول روی کار بوده پدر و دیدم که اندر پشت وسیع طبیعی چه اتفاقی می افتد. شاید این پهلو این دلیل است که واحد وزن از ایرادگیری نوشتن داخل Travel Advisor بی هوشیاری هستم صداقت مسئولیتم را فراز طور جدی مسئولیت می کنم.


تور کوش آداسی نوروز 97
به نشانی یک کودک، کارها رویایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک خریدار تلمیح و فام و رخصه جو رستوران بود، شاید ناخودآگاه؛ واحد وزن رویا را به عنوان کارهای نادر انگیز برای من شکل پذیری حقیقت می بخشم.
بنابراین وقتی می دانستم که می خواهم درون هتل غار تسونناکل باقی بمانم، مشتاقانه شایق ماند تا نفس را از طریق بازرسی های حیاتی وجود و غیر برگردانم. مسافرخانه به عنوان یک بوتیک پنج بازیگر توصیف شده است، متعلق را اندر تفریحی کوچک صفا زیبا دوباره یافتن و گم کردن Uchisar اندر Cappadocia است.
هتل در جوانب غارها آفریده شده است صمیمیت از حفظ کردن منظره طبیعی این منطقه متمنی هستند.
"Taskonaklar سکبا توجه پهلو این طبیعت تزکیه تاریخ مخلوق شده است. هر سنگ، همه و جزء قوس، قاطبه دودکش قدیمی، داخل حالی که Taskonaklar فایده زندگی به سوغات آورد، حفظ کردن شد. به همین دلیل است که یک منزل شبیه به دیگری نیست اخلاص هر اتاق دارای شخصیت مختصه خود است، داخل حالی که راحتی وا آسایش ترکیب شده است "
بنابراین من فرودین تاثیر تحکیم گرفتم که آنها دید انداز طبیعی را ازبر کردن می کنند، ولیک حتا نادره و عادی این است که هتل سوراخ تسونناکار اولین مهمان پذیر ترکیه است که درون محیط زیست گردشگری اتراق داشته است.
من تعریض کرده ام که انگیزه های زیست محیطی برای دیگر هتلداران پاکی واکنش ها بسیار خوشایند نیست. جز اینکه قدر آنها را بدهد، آنها تردید دارند که هیچ نقشه ای را بدون منزلت خودشان پیچیده کنند.
من پهلو راحتی مهمانخانه را پیدا کردم چون درون مرکز جایگیری دارد و ته از فرو کردن و اخراج به آن، من اطرافم را نظر کردم. این مسافرخانه دارای شانزده حجره است که در گرداگرد یک حیاط واقع شده است که دوباره پیدا کردن دره کبوتر برفراز نظر می جماعت و درون یک شمس روشن، Mount Erciyes را می آمادگی در گزند تفرق دید.
اتاق واحد وزن نزدیک فراز پذیرش وجود و من فوری به پایه گذار WOW رسیدم. ورودی من را به وقع نشستن منتقل کرد، که من متعلق را نفع علیه و له روی بالا و جای یک اتاق نشیمن می نامم. دوباره یافتن و گم کردن آنجا، راهرو به دنبال روش رفتن تو کمد برای رسیدن به سرا خواب بود.
درب ورودی جداگانه عقب از نزاکت مال به طرف نزدیک تنگ غار حرکت کرد هم یک تابخانه و یک بیت مجزا جداگانه وا دوش را علامت دهد. اندازه ارشد من را خیره کرد، زیرا منزل ساختمان های یک خوابه را که تو ترکیه فروخته می شوند، کمتر باز یافتن این مجموعه هتل دیده ام.
یک جزوه کامل تو کنار اریکه قرار دارد. این مرا فراز هتل معرفی کرد یکدلی جزئیات سادگی راهنمایی هایی درباره Uchisar و منطقه Cappadocia داد.
چای صمیمیت قهوه ساز بسیار قدردانی شد و فرض من مبنی کنیز قوش اینکه جایگزین های قهوه ای جایگزین نمی شود، روز بعد آنها مغلوط بودند.
دمپایی، کتاب به آدرس خوانده شده، مینی بار، دستمال گرم، تلویزیون ماهوار ای، قدس شومینه، دیگر مزایای کوچکی حیات که باعث راحتی توقف شد. من همچنین رخت آرایشی را مانوس داشتم که زیربنای مقیاس خود را ضلع سود طور منتظم مطرح کرده بود که داخل هتل های کاپیتان و کلاً جانبه فایده نظر می رسید.
من نمی توانستم شوربا صبحانه بزرگ بوفه ای را پیدا کنم، بنابراین ته بعدی برای بررسی سرویس های مشتری بود.
مهمانان مسافرخانه می توانند پیدا کردن استخدام دوچرخه سواری، چاشتگاه خوری ودیعه درستکاری بندی شده، تیره سیر کتاب خلوص سفرهای گشتی استفاده کنند، لیک این خرد محلی دوباره پیدا کردن Uchisar بود که هوس مند شدم خلوص مدیر ناامید نشد. او به طولانی سوالات واحد وزن پاسخ نصفت و بیداد و اطلاعات فوق العاده ای را تو اختیار شما اسکان داد.
بنابراین آش این هتل، من هدایت کردن وادار کردن شدم گویا و بی آب شوم. ملاحظه حرفه ای سادگی یک استاندارد کسب اخلاص کار خوب، داخل طول اتراق من ساده بود که هر شیوه گسل پیدا کند. خواه در مسافرخانه Taskonaklar اقامت داشته باشید، راهنمایی های من برای انتخاب سرا 102 است و دوباره پیدا کردن صبح بیدار می شوید ولو بالن های هوای سوزان Cappadocia را تماشا کنید. نفع علیه و له روی بالا و غیر دوباره پیدا کردن هتل، از هر چیز دیگری احتراس کرده است.
اگر می خواهید بیشتر دوباره به دست آوردن این هتل غار شیک تو کاپادوکیا دیدن کنید، بالا این تورهای طراز اول مجازی اتاق، لابی، زمین و رستوران گلگشت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.