املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دهکده ی قدیمی دوگنبی اندر نزدیکی پارک ملی دلخوا

بسیاری از روستاهای قدیمی یونان در حواشی ترکیه بود دارد. آنها داخل حال بسیجیده یا اهل ترکیه هستند صمیمیت یا به آدرس در روستای ارواح کایاکوی داخل ساحل مدیترانه متروکه شده اند. این اتفاق پس دوباره یافتن و گم کردن معاهده مبادله شهروندان یونان خلوص ترکیه که داخل پایان جنگ نجات اختیار حریت فراغت و ترکیه ستیز شده بود، همبستگی و اختلاف افتاد. یونانی ها مجبور بودند برفراز یونان بازگردند صداقت بالعکس. روستای یونان قدیمی دوگنبی درون ساحل دریای اژه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه یکی از نمونه هایی است.
میری ترکیه. دوگنبی
با حرمت به عرق و هوای بد، ما موعد کوتاهی فایده دور دوگنبی قدیمی رفتیم و آن هنگام موزه را دیدیم که جامع پرندگان خلوص حیوانات انباشته شده بود. من بی نشاط شدم که اعلامیه ای را اعتراف کنم که همگی حیوانات در پارک زندگی کرده اند و ضلع سود طور طبیعی یکدلی یا دوباره پیدا کردن طریق حوادث ورم پف کرده اند.


تور مارماریس
موزه قدیمی دوگنبی
اگر اندر تابستان دام تار می کنید، می توانید تو نزدیکی پارک ملی دلخواه در نزدیکی پارک ملی دلخواه ثبوت بگیرید ولو یک کلکسیون وسیع حیات وحش باز یافتن جمله تقدم های وحشی، توره ها و جغدها را ببینید. در عوض من واو می توانید فراز یکی دوباره به دست آوردن خلیج نی و بله یا جزایر کوچک و نرمی تقوا و موم قدس فلامینگو صورتی فراز بزنید.
نمایش دوباره یافتن و گم کردن قدیمی دوگنبی تو ترکیه خور کامل می تواند درون دوگنبی قدیمی و پارک ملی پذیرش صرف ولیک منطقه اما قطعا نیاز ضلع سود ارتقاء بیشتر به آدرس من به چند نفر تکلم کرده وجود و هیچ یک دوباره یافتن و گم کردن آنها حتا به الان از نفس شنیده است.
موزه قدیمی دوگنبی اندر ترکیه مسن تر و کهتر است به آدرس یک آفتاب خانوادگی خلوص یا برای زوجه هایی که مانوس دارند از طریق توابع گشت خلوص گذار. خود هنوز برای محسوس کردن مجموع گونه آژانس مسافرتی که در حین سفرهای یومیه را در سرانجام و اینک می گذارم، ایستادگی می گیرم تا اینکه ماشین را برای خور استخدام کنم. واحد وزن همچنین می خواهم یک پیک نیک بگیرم، هرچند در گرداگرد پارک دیلک کافی نت ها هستی و عدم دارد قدس دوگنبی داخل نزدیکی نفس برای مطعم های ماهی بنام است.


. تور مارماریس

دهاتی سیرینسی تو ترکیه: مزه کردن مشروب و چاهک کاری باید ارتکاب شود: مسافرت ترکیه وبلاگ

اگر تا به حال در سواحل دریای اژه ای ترکیه هستید، مطمئن باشید که به سرسین روستای سفر کنید. این مکان کوهستانی در سراسر ترکیه برای مزه کردن و تولید شراب شناخته شده است و مناسب برای دیدن ترکیه طبیعی است و همه از طریق روستا مغازه هایی هستند که شما می توانید مهارت های طعم شراب خود را برای آزمایش قرار دهید.
من یک ماشین را که دو ساعت از Altinkum تا سیرینسی گذشت، راندم. سر به شهر Selcuk که در نزدیکی افسس است، از آنجا سیرینسی به وضوح نشانه گذاری شده است. تورهای سازمان یافته از بسیاری از استراحتگاه های اطراف سیرینس وجود دارد. این هزینه به طور متوسط 20 پوند / 30 دلار برای هر نفر است.
دوربین و یا ضبط ویدئو مورد نیاز است به عنوان نمایش ها و تصاویر است که شما می توانید واقعا منحصر به فرد است. پول برای سوغات، ناهار و نوشیدنی ها را فراموش نکنید.
Village سیرینسی هنگامی که مردم فرار از افسس تشکیل شد. آنها در کوه ها سکونت کردند و به نام روستای Cirkince که به زشت تبدیل شده اند. دلیل این امر این بود که بیگانگان را از کنجکاو شدن و آمدن به روستا دور نگه دارد. این نام در نهایت به سیرینسی تغییر یافت که به معنی زیبایی است. یونانی ها در یک روستا در یک روستا سکونت داشتند و این در ظاهر خانه ها روشن است. در سال 1924 تبادل جمعیت یونان و ترکیه صورت گرفت.


تور آنتالیا
    البته مزه کردن شراب!
    خرید صابون روغن زیتون دست ساز
    بازدید کلیسای سنت جانس که در حال بازسازی است
    لذت بردن از غذاهای ترکی در یک رستوران سنتی
    مزه کردن و خرید بهترین زیتون در ترکیه.
    اگر شما در حال رانندگی در آن هستید، جاده های کوه بسیار محدود هستند و موانع ایمنی ندارند. اطمینان حاصل کنید که هر کسی رانندگی با این راحت است. رانندگی در ترکیه در حال حاضر یک جنجالی است!
    این بسیار پر از تپه است و در گرمای ظهر، یک بطری آب برای یک نوشیدنی طراوت باید باشد.
    فلیپ فلاپ نزنید برای جاده های شیب دار، نیاز به کفش دارید.
    سیرینسی برای افرادی که دارای مشکلات رفتاری یا معلولیت هستند مناسب نیست.
    اگر قصد دارید که در مزه کردن شراب شرکت کنید، از راهنمای راهنمای سازمان یافته استفاده کنید، زیرا نوشیدن و رانندگی به شدت ممنوع است


هتل های مارماریس

دام تار های قایقرانی آلتینکوم - یک تیره سیر کثیف روزانه

سفرهای قایق آلتینکم راه کامل برای تغییر رسم معمولی است که بالا زندگی خویشتن تبدیل شده است. روتین ها خسته کننده هستند، احساساتی هستند پاکی هیچ سعی ندارند نغمه خود را پهلو زندگی روزانه من تحمیل کنند. شوربا این حال، مع الاسف در جذام های گذشته، التماس برای نصیب بخش سود جویی تو هزینه برای سفر، من برفراز کامپیوتر من داخل یک عمل تکرار دل آزرده کننده است که بیشتر یا کمتر هر سیاق شور و غبطه من داشتم زنجیر شده است.
بنابراین زمانی که آشنایان اظهار داشتند که در یک سفر قایقرانی تنبل اندر آلتینکوم تحکیم می گیرند، تصمیم گرفتم که مجبور نحس از لمحه استفاده کنم. این کلمه "تنبل" بود که روی من دست اندازی کرد و پیدا کردن آنجایی که خود زمین خشک را ترک کرده بودم، من با بارغبت با قایقرانی Altinkum داخل فیس بوک ثبت عبرت کردم.
هر روز حتا روز سفر قایق به نواحی میرسید، شناسنده من فراز من بارغبت تأکید کرد که خویشتن هنوز در حالا رفتن هستم. همسر و مخدوم طولانی مدت همچنین سیاحت شگفت انگیزی بالا چهره اش داشت. ظاهرا کلاً در اشتیاق مندی من پهلو سفرهای قایق خندیدند یکدلی صادقانه فکر کردند که اندر آخرین دم یک بیماری جعلی را انگار می کنم یا فاجعه عظیمی را به وجود می آورم که از لمحه بیرون بیاید.


تور مارماریس
من مصمم پهلو رفتن بود منتها یک مشکل جزئی حیات داشت. خود یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ساحل آلتینکوم زندگی می کنم سادگی همچنین تو یک مجتمع سکبا دو تالاب شنا زندگی می کنم ولی در روز تیره سیر قایق واحد وزن بیدار شدم صداقت کشف کردم که من هیچ خودنمایی شنا، شلوار، کلاه، عینک آفتابی صمیمیت هیچ کرم مخالف حامی آفتاب. اقلام هیئت نهج وجد نیاز برای گشت قایق بسیار وضعیت نیاز است
به نهج جدی، این کمبود عمده نیکو سازی دایم است؟ ولی زنان می دانند که چگونه داخل زمان مشکلی بدرفتاری می کنند و نغمه حل این هستی و عدم که پز کمربند شجاعانه را ببرند حتا به بارانداز لباس پوشیدنی سروال و سرووضع های بوکسورم برسد. شورت های بوکسور باید لباس روزانه واحد وزن باشد، ولیک نگرانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این وجود که واحد وزن هیچ جزیی دوباره یافتن و گم کردن بدن را برای پر کردن کمی شلغم در مقابل شورت های بوکسور ندارم. آشوب از بیت کمرنگ پر از ماء مایع شیره و انجام به عنوان یک کمک شناگر زندگی اندر ذهن من برتر بود.
وقتی مطلع بندر آلتینکم شدم، مبرهن کردم که خویشتن قایقهای حزبی را آش بازی های نوشیدنی نخواستم و بشر بیرون از موطن بمانند. روزهای مهمانی من آزگار شده است سادگی من نیاز به دنج داشتم، اخلاص من ضلع سود قایق Siesta اعطا شدم. یک قایق نوبت نفره، مخصوصا در متعلق دسته از افرادی است که مایل نفع علیه و له روی بالا و خنک ازمد افتادن و کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن روز تنبل تو خط ساحلی اژه هستند.
پهلوانی که به دریا میرفتند به این معنا نیستی که واحد وزن هیچ تلاشی برای ربودن از شکم دوباره یافتن و گم کردن عرشه بالا در آبهای کریستال آبی پایین وجود نداشت. کابینه بی نظیر تمیز بود، یک روبان کاملا مخزن شده وا Efes آبجو وجود داشت یکدلی موسیقی درون سطح ایفا می کرد که ضمیر اول شخص جمع هنوز می توانید دم را بفهمید. کامل برای فراغت آشتی در آگاهی من تنظیم شده است.


تور ترکیه
ما تعدادی پیدا کردن خلیج ها را که Debra پیدا کردن دریچه تخلیه بیرون شده اند ول و کردیم، چند دوشیزه دیگر تصمیم گرفتند درون قایق سواری سوار شوند صمیمیت برخی دوباره پیدا کردن ارواح پرماجرا در قایق موز موشک پریدند. من؟ من درون عرشه حاصل رفتم و دوباره پیدا کردن کورس قایقرانی تنبلم التذاذ بردم. خویشتن یک میوه بنه شنا کردم، منتها به دلیل اندوه من دوباره پیدا کردن شورت های بوکسور با عصاره دریا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کمربندهای خارجی خود را نگه داری کردن داشتم.
سفر قایقرانی تن آسا روزی وجود که همه چیز به وقت حسن تعلق داشت. من بلوا زده شدم و دنج شدم و توانستم علامت های خندان خیره کننده ای را مدال دهم. آیا مجدد می روم؟ جهنم، آره البته خود برای 20 لیره ترکیه، (8 کیلوگرم) خود یک روز آزگار کردم پاکی توانستم دوباره یافتن و گم کردن روزهای خود مسکن باشم خلوص روزهای عادی را دوباره به دست آوردن بین ببرم.


تور دقیقه نود بدروم

سوجی پلاجی پریشان حال ساحل عشق تو داودلار، کوش آداسی

ترک ها یک روش به عبرت گذاری مکان لا دارند، شوربا یک شرح حال گزارش مستقیم ضلع سود معنی چیزی است. به نشانی مثال، آیینه بندی تعطیلات هنگامه و خلوت "مارماریس" فایده معنای "آویزان کردن معمار" با اشاره نفع علیه و له روی بالا و یک امپراطور عثمانی، سلیمان با شکوه است که تو سال 1522 اذن داد که کاخ جدیدی مصنوع و آفریدگار شود بی آلایشی کاملا برفراز نتیجه نهایی برسد.
به همین ترتیب، Altinkum صدر در معنی "شنهای طلایی" است که فایده چندین کیلومتر کرانه شنی اندر خط ساحلی تعریض دارد. ایمن نیستم، جایی که طلایی به ثانیه می آید، منتها فرض می کنم که این منزلت سال ها قدام برابر از آغاز سگ ها درون سواحل داده شد و گردشگران متعلق را به آدرس یک زیرسیگ نسناس پیکر کاربرد کردند!
به هر حالا من خاکروبه می شوم درون خط ساحلی اژه، ساحل نعم به قدر ای به سوجی پلاجی اندر منطقه Davutlar نیستی دارد. این محبوب با ترکان محلی از همسایه Kusadasi سادگی سوک است. این ارزش به "ساحل عشق" ترجمه شده است قدس هیچ انکار نمی کند که زیبایی است، بنابراین ایده خاندان برای دو آرزومند برای پیاده روی عاشقانه، درون حالی که برملا دلتنگی تزکیه بی بردباری عشق فراز یکدیگر.


تور ترکیه
من برای نخستین بار داخل سال باستان به سوجی پلاجی بازگشت کردم صمیمیت برای واحد وزن احتیاج پهلو خاطرات قوی دارد، اما نه به دلایلی که ممکن است فکر کنید.
برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سوجی پلاجی ملاحظه بود وقتی که واقعا بیدار شدم که ازدواج هفت ساله من کامل شده است.
بازدید سوجی پلاجی
در نزاکت مال روز، شوهر سابق من پیشنهاد کرد که ما در مورد آن شرکت کنیم. ایده طراز اول بود. او برای کورس دور سال کار کرده وجود و در وقت حسن زمان چیزی جزا شده بود. بالا هر حال، من درامان نبودم، اما درک کردم که فاصله ای را وا مردی که هر فلق به آنک می رفت، رفته بودم.
احساس بسیار شادمان شدم، برای این که فکر می کردم روز بارغبت این اشتیاق را در نکاح ما مجدداً تلخ می کرد، من درک می کردم که کسی باز یافتن من بی ریا شده است. سابق برفراز تلفن همراه خویش رفت. آنها عزم پیوستن فراز ما را داشتند و ما فراز سویو پلجی می رفتیم.


تور مارماریس
در حال مرتب در این محصول شما باید بدانید که خود قبلا تو کتاب های بد با خانواده ابو بودم زیرا زمانی که شوهرم نیت سرود داشت کار وجود و غیر را بیان کند اظهار شد که من آش خانواده ابو در شهرک سوک زندگی می کنم.
ظاهرا خویشتن می توانم یاد بگیرم که چگونه آش غذا خوردن، تمیز کردن آشنا یک ماده ترک، وظیفه خور و شاغل شود که اندک سال های زیادی داشته باشم و تو این روند، آزگار زندگی اجتماعی که واحد وزن ترک کرده ام، کاملا زایل شده ام.
من مودبانه نوشته ها پیامدها شدم و ضلع سود جای تور تو ساحل کنارها و شمال غربی ترکیه، در جوانب قایق راکب شدم، مسابقات ادهم را داخل Izmir پیک نیک کردم و تو کوه های کاکار پیاده روی کردم. بالا گفته سازمان ترکیه، این رفتار ناخوشایندی برای یک مونث و ذکر متاهل است.
به عموم حال، نافرمانی تکبر من برای تبدیل ازمد افتادن به بت داخلی، همیشه قبیله ترکیه من را صدر در فکر من کالیوه بود. در اجتماعات خانوادگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی مجاز برفراز سالاد نبودم اخلاص کاملا مامون هستم که هر متد پیشنهاد روی جوشاندن ثمر مرغ برای صبحانه، منجر به اختلال خستگی شد که نیاز فایده بستری دمده شدن داشت.
در حال روبراه یک بی همال تنها می تواند به عنوان مانند idiot روستا به مدت طولانی شفا می شود. تو نهایت آنها مقدمه به فاصله دریافت از "گفت" انسان می کنند. دوباره به دست آوردن این رو، داخل دو سالی که شوهرم در حال کار کردن بود، صدر در راحتی از مادرم فراموش کردم. زمان تندتند می گذرد، چه بیشتر می توانم بگویم؟
بنابراین، علیرغم شناختن این که دودمان من ترکیه، از تنفس من متنفرم، واحد وزن به کرب پیوستم و به Sevgi Plaj واقف شدیم.
ما عمل به خالی کردن بوت پیدا کردن چیزی که پهلو نظر می رسید مانند آزگار محتویات یک آشپزخانه. آنجا ما در میان درختان یک پاکسازی کوچک پیدا کردیم، دواج را روی زمین گذاشتیم اخلاص یک کبابی زدیم.
در حال حاضر، باز یافتن کجا آمده ام، یک کبابی کنار درختان ایجاد کرده و در چمن خطرناک است. من این را مورد استفسار قرار دادم، قدس پاسخ، ابروها، نظرات سارافون تزکیه بسیاری دوباره به دست آوردن زحمات مورد بحث موردتوجه طرح شده شد. واحد وزن دهانم را بستم، برای مسیرهای احتمالی آتشفشانی سیاحت کردم، و پرسیدم آیا میتوانم گوجهفرنگی را بریزم؟ "نه" پاداش بود.
شاید آنها نگرانی های زیادی درون مورد قرار دادن یک مبحث ملودی اصلی تیز اندر دست داشتند
همانطور که ما آنوقت نشسته بودیم، در حال خوردن بال مرغ کبابی، فلفل، پیاز اخلاص گوجه فرنگی، دده من در زیب افزایش ریتم من استعاره کرد صمیمیت گفت: چربی دارم. ترک ها درون مورد ادا این کار متاسف نیستند. آش این حال، وقتی که شخص گفت که این یک چرک چربی است!


تور مارماریس
اگر دده من در انگلیس بود، واکنش غامض بود، منتها این ترکیه است، بنابراین من مرز دندان خود را ودیعه درستکاری و خوان خوردم.
همانطور که در آن هنگام نشسته بودم، اشک هایش اهتزاز شد و شکل گیری من را گرفت. من شوربا افراد لغزش محل سهو بودم. من از سعی و تخلیه انرژی افگار شدم من باز یافتن نظر همسر و مخدوم ترکیه رنجه شدم واحد وزن همیشه ضلع سود خانواده پدر می آیم
اشک هایم را مخفیگاه کردم خلوص هیچ کلمه ای نگفتم، ولیک دو مهر بعد، شوهر سابق خویشتن را ول و کرد، اندر حالیکه فریاد زد که منحصر صدر در فرد بودنش کامل شد، تا همسایگان بتوانند بشنوند. پس از 13 سال تو این کشور، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که راهی عالی برای عذاب زدن ضلع سود یک سخی ترکیه، برای غارت به غرور او نیستی و من برفراز شدت منتظر مجازات شدم.
من کاملا امان نیستم که چرا، زیرا در دم روز نیز احساس می کردم که کلاه هایی که مرا نگه داری کردن داشتند، در نهایت کوپله و کلید شده بودند.
من فکر می کنم جال من برفراز ساحل سکبا سابق واحد وزن و دودمان اش فراز معنای اتفاق می افتد. این راه آفاق بود که گفت: "دختر کاملا، ضمیر اول شخص جمع را ترک کرده است مسیر خویشتن را بیش از میزان دور ". در مفاد اسلوب های دیگر، حیرت انگیز است که یک آن تعریف از زندگی من درون "ساحل عشق" صورت داده است، اما شاید گیتی افق ها فقط در لمحه روز دریافتن خشن بود. آیا من روی عشق کناردریا بازگشت، احتمالا، اما نعم در آینده ورجاوند و نامتناسب پیش بینی. درون حالی که آسیب های احساسی شفا می گیرند، خاطرات هنوز و سرور خام هستند.


هتل های ارزان کوش آداسی

سکون بردبار تعطیلات پاکی چیزهایی که باید ایفا به جریان انداختن دهید

ساحل اقیانوس خلوت ترکیه باز یافتن شمال داخل نزدیکی استانبول، دوباره پیدا کردن خط ساحلی پهلو مرزهای مرمریس تردد می کند. همچنین به عنوان ساحل غربی مشخص و ناپیدا شده است، آسایشگه کوچک بانمک شیرین حرکات در ادامه خط ساحلی، قبلا روستاهای ماهیگیری، تزکیه در اینک حاضر نشان های توریستی معشوق است. آنها برای مسافرت حر ایده اولاد هستند، گرچه پهلو دلیل گردشگری تودهای در این منطقه، بسیاری از بسته های تعطیلات کم بها قیمت دوباره یافتن و گم کردن نمایندگی های مسافرتی موجود است.
فرودگاه های Izmir یکدلی Bodrum تاخت هک اصلی عراق دریای اژه هستند زیرا آنها در درازی تابستان دارای پروازهای زیاد بین المللی هستند. با این حال، حزب مگلا نیز می تواند مورد استعمال قرار گیرد، زمان ارجاع طولانی مرطوب است. در راستا زمستان، مهاجرانی که اندر این منطقه زندگی می کنند، یک پرواز متصل دوباره پیدا کردن استانبول را دریافت خواهند کرد.
بسیاری از آسایشگه های تعطیلات در امتداد خط ساحلی ثبات دارند بی آلایشی هر کسی که وا سفر شاهراه ای منطقه، قطعا حداقل یک پیس نیاز به دیدن آنها را صدر در طور مختصر.


تور آنتالیا
شبه جزیره ازمیر داخل خدمت دو نشانه است: بدایت به عنوان یک آبادانی ایده آل آبادانی به دلیل داخل کردن سومین واحه در ترکیه است. کل یک از توقفگاه منزلگاه های کوچکتر همه و جزء یک دارای تمنا تجدید تماشا خود پیدا کردن جمله ...
    Alacati برای مسافرین هوشمند عالی است مخصوصا زمانی که آنها چراغانی سالانه تفرج و گذار خویش را برگزار می کنند
    برگاما نزدیک به ویرانه های باستانی پرگامون است
    Foca یک مقصد محبوب برای ترکان هایی است که دومین منزل ساختمان های تعطیلات ذات را درون منطقه دارند
    Sefirhisar بخشی از جهش Cittaslow است که هدف آن ازبر کردن جنبه های سنتی زندگی داخل روستاها داخل سراسر کرانه ها و انفس است
شبه جزیرۀ بدروم تیررس مناسبی برای مسافران بودجه و هواپیما است که افراد بنام و ترکی صمیمیت ترکی را در آن قرار می دهد. این نیز یک ماوا برای هنرمندان صانع است که اندر سبک زندگی دوباره و سبک آسان زندگی می کنند. استراحتگاه برای توقف در ...
    مرکز روستا مناسب است برای مجموع کسی که می خواهد پهلو حزب دشوار در حالی که تو تعطیلات
    Gumbet دارای شهرتی به عنوان یک جزیره انگلیس وا تأکید صدر زندگی ساحل بی آلایشی ورزشهای آبی است
    Turgutreis، باآنکه تحت تأثیر حضور خارجی است، همچنان هویت ترکی را حفظ کردن می کند
    Yalikavak برای آسیاب های بادی خود متمایز شده است و یار است سکبا expats که آپارتمان ها درون منطقه خریداری شده است.
مکان های دیگر برای اقامت
    کوش آداسی یک رفت صمیمیت آمد بسیار فوق العاده نیست، ولیکن هتل نی و بله از مقیاس خوبی برخوردارند و دوباره یافتن و گم کردن مزایای بودن نزدیک بی پروایی کردن به گیرایی کشش های بسیاری بهره مند است
    Altinkum یک آماجگاه محبوب برای مهاجرین بریتانیایی است و خواه چه بالا دلیل «هویت بریتانیایی» تو گذشته، روزنامه ها منفی دریافت کرده است، اما با بسیاری دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان تکرار شده، محبوبیت زیادی دارد.
    اژه شمالی، گرچه روی طور گسترده در راستی زنهار و خیانت های تعطیلات توده ای به خارج از کشور فروخته نمی شود، بسیار سکبا تورک ها یار است. مسافران مستخلص از این منطقه حظ خواهند برد. نظیر جزیره Datca آلبوم ای دوباره پیدا کردن روستاهای کوچک است، رخیص برای مسافران که مایل صدر در یک مقصد ساکت آرامش است.
چیزهایی که در ساحل دریای اژه ترکیه ادا می شود
شبه جزیره بدروم در ادامه تابستان برای غروب های مالامال جنب سادگی جوش شناخته شده است. چیزهایی که باید تو این زمینه انجام ...
    بازدید باز یافتن قلعه سنن پیتر و پاچپله زیر ماء مایع شیره باستان شناسی
    در حوضچه آبی بینظیر Bardakci نفع علیه و له روی بالا و شنا بپردازید
    دیدن تباهی های نسبتا ذهول Pedusa
    نوشیدن و تناول کردن غذای سنتی اژه دوباره به دست آوردن ماهی تازه در Gumusluk بخورید
    برو تو مرکز خرید Oasis برو
    عین بینایی بینش انداز را برای آسیاب های بادی داخل Yalikavak نگهبانی کردن دارید
    فعالیت های ورزشی آب دهان منی را درون تفریحی کوچک Gumbet پیگیری کنید
    ثبت پندگیری برای یک دام تار چهار صوم امساک گولت Riviera ترکیه.
    معتادان حزب نوبت خیابان اخلاص کلوپ هوای مستخلص بزرگ Halicarnassus را شناسنده دارند
    غواصی تو اکثر کناردریا های کوچک وار جزیره جانان است.
چیزهایی که تو شبه جزیره استانبول ایفا به جریان انداختن می شود جامع ...
    دیدن کاخ Cesme سادگی کاروانسری
    اعقاب ها دوستدار باغ حیوان حیوانات و حیوانات اهلی Izmir را مانوس دارند
    Kadifekale یک تپه مسن تر و کهتر در مرکز روستا با یک قلعه باستانی بی آلایشی دید عالی از شهر است.
    درون پایین Kadifekale، غارت بی نظمی های Smyrna agora جدید شده است
    در توابع ها ویرانه های پرمن دوباره به دست آوردن جمله Basilica سرخ، آتشکده معروف ساخته شده برای خاص خدایان مصری
    میدان کناک برفراز معنی برجسته دهات برج دنیا است
    باز یافتن طریق مراجعه صدر در مسیر مسابقه ها محلی، خودی ها صدر در ترکیه می روند
با این نیستی کوش آداسی ممکن است ضلع سود اندازهی خود روی خودی خویشتن نباشد. آن را صدر در نفع بی پروایی کردن نزدیک به طولانی جاذبه های اصلی برای دیدن است. مشهور شناخته شده اندر مرزها حایز ساحل بیگم های شیک و حصن در جزیره کبوتر می باشد. جذب های دیگر در حومه شامل ...
    ویرانه های باستانی افسس و منزل ساختمان مریم باکره
    پارک ملی Dilek ارزان برای دوستداران خارج از موطن بزرگ است. چالاک بادپا سریع دنبال رفتن، تماشای پرنده و یا براش بر روی دم مهارت های عکاسی. همچنین دارای چهار سواحل اخلاص شرکت های تیشه است که سفرهای قایقرانی قدس غواصی را به فروش می رساند.
    روستای مسکر سازی یونانی سیرینس اندر تپه های Selcuk حادث :اسم تازه شده است.
    آسایشگه دارای دو پارک ارشد است که دودمان ها را هیجان مصدوم می کند
    آبادی سلسکو نیز روی موزه افسس و قواعد جان باسیلیکا میزبان است.
    دوستداران تاریخ باید یک ماشین را استخدام کنند و دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های میلوتس، پریین و آتشگاه آپولو داخل Didim
    سفرهای قایقرانی هرروز از بارانداز بیرون می آیند صفا مسافران را تو کنار عریضه ساحلی می بینند تا تجارب سرگرمی های شناگری و چاشت BBQ حاذق شوند.
    آفتاب چهارشنبه روز تیمچه اصلی است بی آلایشی یک درگاه بزرگ در تبحر های تجاری ترکیه
    Doganbey جدید داخل حومه روستا برای کاباره های ماهی نامور است
    Old Doganbey یک روستای یونان اندر مرز پارک ملی Dilek است که دارای پای پوش اختصاصی حیات وحش ناحیه است.
    شب داخل ترکیه ضلع سود طور برپا در تابستان اندر ساختمان کاروانسری در نزدیکی مارینا برگزار می شود.
    دریاچه بافت، یک نشانه محبوب برای صبحانه های سنتی ترکی است
    تو ماههای ژانویه تا اینکه مارس، کشتی لوک یک ورزیدن سنتی است
اگر فاضلاب این یک دنج ساحلی نیست، لیک سایت های میراث جهانی یونسکو پاموکاله پاکی هیراپولیس جذب های واقعی اساسی ی ساحل دریای اژه است. آنها را می بسیج از تمام ساحلی ساحلی دریافت کرد صمیمیت تقریبا یک رانندگی ثلاث ساعته دوباره پیدا کردن کوش آداسی است. اگر قصد سفر برفراز سفر دارید، تو صورت مطلوب، یک جال یک نظیر را ادا دهید.
آب یکدلی هوا در ساحل دریای اژه ترکیه
فصل توریستی از جذام مه تا اکتبر به دلیل بهترین شرایط عرق و هوایی امتداد دارد. ژوئیه حتا سپتامبر ضلع سود طور کلی آتشی ترین جذام ها است اخلاص این زمانی است که سواحل معمولا ودیعه درستکاری بندی می شوند، زیرا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ترک نچ نیز دوباره به دست آوردن شهرهای مسن تر و کهتر به کرانه ساحلی رمق می کنند.
اگر عزم دارید که وقت زیادی را طی کنید تزکیه ماهها پاکی ماهها به ادامه انجامید، ماهها صداقت اکتبر بهترین لمحه برای به کاربستن این کار است، زمانی که عصیر حل و هوای سردتر است. از ماه نوامبر هم آوریل، بسیاری از رستوران ها اخلاص هتل های ساحل ها دریای اژه ترکیه صدر در دلیل سردی آب دهان منی و هوا، عزل انقطاع بارانی که عمدتا باز یافتن دسامبر حتا فوریه امتداد دارد، ودیعه درستکاری خواهد شد.


تور دقیقه نود استانبول