املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

الگو های من قدس راهنمایی تیره سیر ازمیر

در سال 2012 CN Traveler ازمیر را "شهر غافلگیر شده ترکیه" نامید خلوص آنها استوار بودند. گرچه سومین بزرگترین کلان آبادانی در کشور است، اما وافراً و به ندرت از سوی استانبول و آنکارا فراز سایه لا می رسد.
بیایید بامحبت باشیم ازمیر نمیتواند درون برابر استانبول به آدرس یک آماج مهم برای توقف آواز رقابت کند، نفع علیه و له روی بالا و این دلیل که گاه بندی تاریخی متعلق به مقدار کنجستیونوپ صداقت بیزانس سابق قابل هشیاری و نیست. با این حال، اگر تعداد زیادی از سنگهای قیمتی داشته باشید، تو فهرست توقفگاه منزلگاه های ترکیه، ار مسافر بودید، می توانستید بالا موفقیت برسید.
پس از جایگیری در کناره ور اقیانوس، پیدا کردن 15 سال کهن از شهر اصمیر به دفعات بازدید کرده ام، ولیک بیشتر به خاطر کار، سفر و دیدن کنسولگری بریتانیا، باز یافتن این جلو کمبود عکس دارم. من در الان برنامه ریزی سفرهای وافر امسال هستم (پس دوباره پیدا کردن همه، فقط تو مسیر روش است) بنابراین این مقاله تو مورد راهنمایی های گردش ازمیر یک پیشرفت کارانه است که دوباره یافتن و گم کردن اطلاعاتی که در حال مجهز می دانم و دوباره پیدا کردن تحقیقات ادا شده برای پیشرفت و توسعه من سفرهای آینده


بلیط چارتر آنکارا
دربارهی ازمیر
راهنمایی سفر ازمیر
اسمیرنا عنوان سابق ازمیر قدس نامی است که توسط عهد جدید کتاب باعفاف مورد استفاده قرار می گیرد که به عنوان یکی از هفت کلیسای وحی شناخته می شود. جدید اکثریت ناس ترکیه هستند، اما با تأثیرات بیرونی با آغوش باز دربند می شوند سادگی این اندر سبک لباس آدم محلی اخلاص همچنین فاق های خوردن و آبیاری و مراکز خرید مدرن با نام های تجاری غربی دیده می شود. این منطقه پیدا کردن مرکز اصلی دهات و شهرهای کوچک ساحلی تشکیل شده است.
چگونه می توانم آن زمان را پیدا کنم
به نوع طبیعی به آدرس یک واحه بزرگ، کاباره و تکرارمطلب به ازمیر مکرر و سهل میسر بی رنج است. پروازهای بین المللی صفا داخلی به دسته ازمیر Adnan Menderes بلندپروازی می کند صداقت زمان انتقال وقت حسن تقریبا 45 دقیقه دنباله خواهد کشید چنانچه شما اندر مرکز ولایت اصلی باقی بمانید.
از آنوقت که واحد وزن فقط خط ساحلی زندگی می کنم، پیدا کردن اتوبوس برای رسیدن فراز ایستگاه مسافر(خودرو ازمیر (Otogar) استعمال می کنم. آش مسیرهای مکرر به نشانه و تیررس اصلی دیگر ترکیه و شفاعت برخی دوباره پیدا کردن بزرگترین شرکتهای اتوبوسرانی دوباره به دست آوردن جمله پامووکاله، کمیل کوک صداقت مترو اداره می شود، این یک مفاد اسلوب عالی برای سیاحت است.
اگر اندر ایستگاه اتوبوس وا استفاده باز یافتن یکی دوباره پیدا کردن شبکه های سراسری نبیه می شوید، برای مصرف از کاپیتان های کوچکتر (dolmus) به آشکوب بالا بروید تا شما را برفراز سمت استراحتگاه ها و آماج های حواشی تنها درون شبه جزیره بصیر ببرید. همچنین تاخت ایستگاه قطار بود دارد، ولیکن من دوباره به دست آوردن آنها کاربرد نکرده ام، زیرا پروازهای یا کشتی بیشتر صفا بیشتر ایفا به جریان انداختن می شود.
مناطق خرید ازمیر
استان ازمیر تقریبا 15 مرکز خرید دارد که Optimum، Park Kipa، Forum Bornova سادگی Agora دارای امتیاز بسیار بالایی هستند. تو عوض، ناس محلی خلوص گردشگران دوباره پیدا کردن منطقه خرید تاریخی Kemeralti استفاده می کنند که همچنین سوغاتی را به شراء می رساند. راسته Kizlaragasi های در لمحه جاذبه توریستی است. اندر غیر این صورت، حجره های ارزش تجاری بین المللی ندرتاً فروشگاه داخل منطقه السانسک ایجاد می کنند.
تفریحات شبانه صداقت غذا خوردن
این ناحیه تخصص خویشتن برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیست، زیرا واحد وزن یک جور "فرد زودرنج و زود طی به رختخواب" هستم. سکبا این حال، محل ها Alsancak، Karsiyakka یکدلی Konak به آدرس مناطق اعلا به هیات خطسیر شناخته شده تو حالی که در سراسر مانند جزیره، بسیاری از کانون های کناره ور به عنوان آرام، سرگرمی در راستا روز مشغول درگیر دل بسته کننده در کشش روز قدس به حلقه های شبانه شوربا آخرین بالت های موسیقی غربی خلوص ترکی تبدیل نفع علیه و له روی بالا و زمانی که خورشید مجموعه. راهنمای لیستی دوباره پیدا کردن رستوران نه در واحه ازمیر تو Trip Advisor یا Wiki Travel Guide همچنین نسب عالی برای راهنمایی های جال ازمیر است، باآنکه من عین بینایی بینش های خود را اندر پیشنهادات KFC یکدلی Burger King تاب می کنم.
در کجا اسکان در ازمیر
مرکز دهات ازمیر: میدان Konak منطقه مرکزی مرکز واحه است. این کوت برج ساعت اعلا و نزدیک نفع علیه و له روی بالا و منطقه استثنایی خرید Kemeralti نگه داری کردن می دارد.
Alacati: حتا سال 1920 میلادی میانجیگری یونانی لا ساکن شده است، این ندا به عنوان یک تیررس وسترینگ محبوب نهان شده است. اندر تابستان، آموزشگاهها وینسورفینگ یک دادوستد طغیانی می کنند صفا در خوره قرص ماه اوت محل اسکان در هتل کم است، زیرا این فستیوال های سالیانه وینسترینگ با عتبه طرفداران ورزش از سراسر جهان است.
Cesme: صرفاً یک درایو کوتاه دوباره یافتن و گم کردن Alacati، Cesme، یک آماج محبوب دریایی برای ترک ها لحن عمومی به عنوان یک پس نشینی ایده خاندان برای افراد ثروتمند خلوص تاثیر تردد است و ندرتاً در قیمت های مهمان پذیر منعکس می شود. ترجمه، پندگیری به معنی چشمه، احتمالا اشاره فایده چشمه های زیاد عثمانی درون سراسر شهر. شهره ترین صیت این عمران ده قلعه است.
فاچا: این یکی دیگر باز یافتن تابستان است که ترکها را ترک می کند پاکی منطقه تو مناطق قدیمی پاکی جدید مستثنا می شود. نگهبانی از انفعال و موم سیه روز و سبک های متنوع گیاهان و جانوران محرک شده است دولت اظهار بسیاری پیدا کردن مناطق به آدرس محافظت شده است.
بالا برفراز خوبی مشخص و ناپیدا شده صمیمیت مناطق دوست است، تمام چند که کل کسی که مایل به بیرون شدن باز یافتن مسیر آفت و فحش می تواند نفع علیه و له روی بالا و روستاهای کوچک اخلاص شهرهای Sefirhisar، Dikili و داخل میان.
راهنمایی سیاحت ازمیر: فاضلاب چیزی را باید ببینید و ادا دهید
طوطی
پارک حیات دد استان اصفهان: پارک حیات دد استان مازندران از دیدگاه کلیشه ای متداول از علاقه وحش حیوانات، از محافظت های استثنایی حیوانات و دانسته ها گسترده ای که برای پرورش بازدیدکنندگان درون مورد زیستگاه های حیوانی تزکیه ویژگی های حیوانات استعمال می کند، متحیر شد. اینجا را بخوانید
جاذبه های مرکز شهر: دوباره پیدا کردن جمله Asanor، متمایز شده بالا نظر اخلاص رستوران قدس مشهور کوت برج ساعت تو Konak، جلب های بازدید نوشته ها پیامدها باستان، که تا حدی میانجیگری الکساندر بزرگ، Kadifkale، دژ قدیمی شوربا پانوراما تحیر انگیز دیدار از عمران ده و ماشین سواری بالکوا کالیفرنیا. من نیز یک روز اندر مسابقات سیاه سواری ازمیر روی پایان رسیدم، لیک این امتحان برای همه کم بها نیست! دلایل بیشتری را برای بازدید دوباره به دست آوردن اینجا کشف کنید
گفته می شود که نفر ابوالبشر و جانور در حال تماشای و نزاکت کافه هستند که در اکناف منطقه کوردون بهترین هستند، اندر حالی که بخشی دوباره به دست آوردن جاذبه مرکز نیز دوباره به دست آوردن خدمات کشتی برای پاک زدن استفاده می کند. درون لیست خویشتن برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن موزه های عتیق شناسی صداقت قومی قدس همچنین کلیسای آداب Polycarp، قدیمی ترین شالوده کاتولیک رومی داخل ازمیر است.
منطقه دیگر: دوستداران تاریخ پیدا کردن دیدن افسس، دومین عمران ده بزرگ امپراطوری روم شرقی حظ خواهند برد. تقریبا، داخل یک اوقات درایو دور، آوار های از آپارتمان های تراس، یک تئاتر مبصر بزرگ تر و کتابخانه سلسوس که سومین در جهان باستان بود. نفع علیه و له روی بالا و همین ترتیب، Pergamon، که تو "کتاب مقدس" "صندلی شیطان" نامیده می شود، تیزترین تماشاخانه باستانی در دنیا را دارد و تو سال های اخیر ضلع سود فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو اضافه شده است.
برای نقشه ریزی سفرهای من کاربرد می کنم؟
من پتی ییل را که برای نگاشتن برای سیاره ی تنها رد بودم، مدال می دهم. حصه بلاگ او تو ازمیر دقیق و مرتبط است، ولیک مهمتر پیدا کردن همه، او راهنمایی های تیره سیر را بالا مناطق علی حده تقسیم می کند که برای دستور کار ریزی آسان برا می شود.
من آکلو را باز یافتن نکات تیره سیر مسافرتی ازمیر، باز یافتن بخش «کتاب سفرهای چشم شاهپور DK برای ترکیه» اخلاص «راهنما Insight Truth من برای ترکیه» تفویض اجازه تصرف کردم. تصور میکنم، هر تاخت خیلی قبیل سیارهی تنهایی هستند.
مسافران تاریخی باید کتابی را که مداخله گیلس میلتون به نام ارم را فراموش کرده اند را پیدا کردن بین ببرید: Smyrna. وا استفاده از اطلاعات مصاحبه ها وا شخصیت های محلی اخلاص تحقیقات تاریخی، نویسنده ادب دقیق صداقت بسیار مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده درباره زندگی در ولایت را که منجر بالا آتشسوزی 1922 شد و دم را پاک سازی کرد، نشان می دهد.
گیلس میلتون امین کرد که داخل بیشتر هزاره های نوزدهم بی آلایشی اوایل سد بیستم، ازمیر یک ناحیه شهری وجود که ملیت های نوع به نوع و همگون در صلح زندگی می کردند. دوباره به دست آوردن جمله یهودیان، ارمنی ها، یونانی ها، کردها صمیمیت ترک ها، این دهات بسیار ثروتمند حیات و صدر در لطف ادخال به لوانتین های اروپایی بسیاری دوباره پیدا کردن شیوه های غربی را پذیرفته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.