املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

غارت بی نظمی های تماشاخانه افسس

برای بامحبت بودن، تئاتر افسوس محل مورد علاقه من نیست. من احساس شرم می کنم برای این اسکلت پیکره بندی ویران شده برجسته ولایت گرین اخلاص روم باستان، برای چه که ثانیه نیز غریزی برای مبارزه وا گلادیاتورها یکدلی حیوانات بود. من نمیخواهم نفع علیه و له روی بالا و جایگاه شرف بگذارم، جایی که وقت و رسوب نخاله آثار بی زیان فقط برای التذاذ بی معنی انسانها حکومت می کند.
تئاتر افسس
پس از ثانیه گفت که جریان طبیعی تکامل آدم این روزها را دفن کرده است و در حال ساخته تئاتر افسس یکی پیدا کردن بزرگترین تبعات زنده ماندگار آفاق رومیان است که پیدا کردن تحسین و ناموس فراوان برخور است.
تئاتر، که در اول در دوران سلطنت هلنیستی آفریننده شده حیات و درون کنار رومیان نیز، در سواحل اژه ای ترکیه، تو نزدیکی کوش آداسی صفا سلسکو ثبات داشت، همچنین جایی بود که مجموعه ای باز یافتن رویدادهایی را برای هدایت مراسم پل خارج از دهات اجرا می شود! بنابراین درون کنار اهمیت تاریخی ثانیه نیز دارای اهمیت مذهبی است خلوص شایسته مقال ای است که صرفا روی خود مختصه دارد.


تور دقیقه نود آنتالیا
برآورد می کند که نفس می تواند به 24،000 نفر، که تقریبا نصف معیار استادیوم های طرفه نوظهور فوتبال امروز است. این فراز نظر ایمان نکردنی ضلع سود نظر می جمع زیرا شهروندان رومی تکنولوژی تازه :قید جدید را ندارند، اما هرگاه نگاهی به تئاتر دوباره به دست آوردن مراحل اوج بیاندازید، اندازه لمحه به چشم نفر ابوالبشر و جانور اهمیت بیشتری می یابد.
در سه گانه بازدید من پهلو افسس، خود فقط صدر در یک بار بلندی رفتم. آخرین بار، پس پیدا کردن پیاده روی بقیه شهر، داخل تابستان مهتاب تابستان گرم، هیچ تمایلی نداشتم که بخوابم. یک منظره باز یافتن صحنه غریزی کافی نیستی و شاید بیشتر نمادین فراز زمان های مدرن، از آن است که قبلا شفاعت خوانندگان سادگی نوازندگان مانوس استینگ، پاوروتی تزکیه التون جان مصرف شده است. همه آنها باز یافتن آکوستیک های بی شهامت تشکیل شده توسط مدل 30 متر نیمی پیدا کردن دایره تئاتر متمتع بودند.
این شمار تئاتر است که مردم را می کشد، چون متاسفانه، معماری نازک نمدار آبداده از حین باقی تتمه است. تئاتر سالهاست که باز یافتن بسیاری باز یافتن زمین لرز ها رنج می برد، ولیکن من پیدا کردن اینکه کتاب راهنمای کتاب وساطت ایده آکانی آتیلا، کهن شناس را پیدا کرده بود، جایی که او سعی درون تکثیر رخسار نمایش جلو تئاتر داشت، بسیار هیجان ضربت دیده بود. این یک کپی اسکن شده پیدا کردن نقاشی او است، همانطور که در کتاب خویشتن با نشانی "افسس، پریین، میلتس صداقت دیدیما"
من به شعر های کتاب مقدس وثوق ندارم، ولیک هیچ دلیلی نیستی ندارد که آنها هرگز اتفاق نیافتادند، بنابراین تصویب یک دیدگاه بی طرف، من در ذهن من شعر از ایفا به جریان انداختن رسولان (19: 23-41. )
اگر خودتان را درون صحنه ای که داخل این داستان عیان می شود مشهود کنید، تصویری مشهود از این که هزاران نفر در تئاتر اضافه می شوند بی آلایشی یکدیگر را نفع علیه و له روی بالا و حالت شگفتی دوباره به دست آوردن مبارزه های گلادیاتور یا حیوانات، ذهن تفکر هوشمندانه دوباره به دست آوردن بحث های سیاسی تحریک می کنند، تحریک می کند یا داخل مورد شعایر پل، خشم سهل میسر بی رنج خالص.
داستان بدایت می شود به ما درون مورد یک مطلع و تازه کار سینمایی که به حیثیت Demetrius خوانده می شود. او دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های بت دیانا (آرتمیس)، از اسکلت پیکره بندی مجاور آتشگاه آرتمیس (یکی از هفت عجایب دنیای باستانی) استفاده کرد.
با این الان پولس شعر ...
"خدایان مداخله دست مردم ساخته شده خدایی نیستند."
این دیمتریوس را خشمگین کرد، زیرا این فرمان به معیشت ذات تهدید شد. او صدر در جمعیت رو ضلع سود رشد درون خیابان بندر گفت ...
"خطر وجود دارد که بلی تنها بازرگانی ما پندگیری خود را باز یافتن دست می دهد، بلکه همچنین آتشخانه آرتمیس رب النوع بزرگ، بی اعتبار خواهد شد"
مردم فاتحه به فریاد "Artemis افسسیان بزرگ است!" و افزایش آوری ان معصیت در تئاتر، متمنی پولس رو اش را علامت می دهد، ولیک شاگردان او، از تپش دل زندگی او توصیه او را بالا دور ماندن.
تئاتر واه ترکیه را اسقاط می کند
وکلای آبادانی مردم را آرام کرد ...
"همکاران افسسیان، آیا همه جهان نمی داند که روستا افسس نگهبان آذرگاه آرتمیس ارشد و تصویر او، که از آسمان افتاد؟"
مدت کوتاهی پس دوباره پیدا کردن آن، پولس افسس را ضلع سود خاطر بی تابی از امنیتش ترک کرد، هرچند برخی تقاضا داشتند که او در سپس زندانی است. هنگامی که از تئاتر افسس دیدن می کنید، تخیل کنید که این داستان، آیا من وایشان مذهبی هستید یا خیر. من تضمین می کنم که روی جای آنکه دریافتن کنید که شما فایده شمع لهنه و جاندار های باستانی گشت وگذار می کنید، فایده جای آن، اهمیت اجتماعی صفا سیاسی ظاهر اصل و روح افسس، یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین شهرهای تاریخ بشری را درک خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.