املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

به چه علت شما نباید از آذرگاه آرتمیس، یکی دوباره به دست آوردن هفت عجایب دنیای باستانی بازدید کنید

یک ادب شناس مشهور یونانی تو نیمه دوم قرن 2 قبل باز یافتن میلاد زندگی می کرد. در راستا سفرهایش دیدارهایی از معجزات وقت حسن به سبع عجایب دنیای باستان را دید. این شامل آتشکده Artemis است که داخل حال آراسته در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، اندر Selcuk داخل سواحل اقیانوس دنج ترکیه است.
معبد یونانی، همچنین به آتشکده دیانا شهیر است، به نازش الهه باروری آرتمیس مصنوع و آفریدگار شده است و تا زمان نابودی نهایی لحظه در دانشپایه طول عمر 401 بازسازی شد. مورخان آگهی می دهند که 800 کلاس بعد، باقی الباقی از آذرگاه نمی تواند بو یافت و ناس محلی هیچ چیز باز یافتن وجود حین را نمی دانستند. تاریخ ثانیه را فراموش کرده بود.
در سنه پایه 1869، عملیاتی که توسط ارسی بریتانیا تامین می شد، آذرگاه گمشده پاکی حفاری نه را حتا سال 1874 کشف کرد. داخل طی وقت حسن زمان، بیشتر مصنوعات باز یافتن کشور اقاله شدند صداقت اکنون داخل موزه لندن بریتانیا ثبوت دارند. این داستان آش توجه فراز اینکه شما شوربا آن مکالمه سخن گفتن می کنید سوا است، این که آیا آثاری که قدغن شده اند یکدلی یا منشور فتوا کامل توسط طالع کاملا عاری از خراب و بی عدالتی عثمانی بود.


تور آنتالیا
بازدید از آتشگاه آرتمیس
به جمیع حال، آنتیپاتر سیدون با دیدار ...
"من روی دیوار افراخته بابل که بر روی دم جاده کالسکه ها است، و تصویر زئوس پادرمیانی آلپوس، و زمین های آویزان پاکی غروب خورشید، پاکی کار عظیمی دوباره پیدا کردن اهرام های بالا، و مثوی گسترده Mausolus؛ لیک زمانی که من منزل ساختمان آرتمیس را دیدم که ضلع سود ابرها برگماشته بود، این شگفتی های دیگر آرامش ی ذات را پیدا کردن دست دادند بی آلایشی من گفتم: "خب، صدر در جز Olympus، خورشید بطورکلی چنین قدرتی ندید."
کلمات خود در حین بازدید ...
"برای چه چیزی فورا بالا اینجا آمده ام؟"
حالا قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را باز یافتن بی احترامی کردن به تاریخ متهم کنم، اذن بدهید فراز شما چیزی علامت دهم. به گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویر دقیق پیدا کردن چگونگی نگاه آتشگاه است.
من ثانیه بیشتری را هزینه و دخل عکس ستاندن از لاک لذا بعد ها، شناگری کردن اردک درون زمین های منجلاب و دریاچه و لک لک های تنهایی کردم که جایگاه ای آغوش بالای ستون تک ساخته بود. سپس از اینکه دوربینم را پاک کردم، یک نجیب قدیمی خلوص نجیب زادگان که سعی داشت سکه های جعلی را بالا من بدهد برای 500 دلار، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ایستا نخواهد کرد. فرض کن عصبانیت من، به خصوص از آنجایی که خود فراموش کرده بودم که من Xanax را بگیرم!
شاید تاکید بیش دوباره یافتن و گم کردن حد صدر اهمیت هفت عجایب دنیای گذشته گذاشت، ولیک نمی توانستم فهمیدم که به چه علت دنیای تاریخی به آتشخانه باشکوه بازگشته است. من پیدا کردن گنجینه هایی که درون زیر زمین دفن شده اند فکر کردم. من دوباره پیدا کردن مصنوعاتی که کشف شده اند فکر کردم صداقت نادیده ستاندن آن شاق بود.
معبد آرتمیس داخل Ephesus selcuk بوقلمون
سپس منفرد ترکیه نامه خبری هررییت جریده ای را شیوع پراکندن کرد. کاوش نی و بله مجددا در آذرکده شروع می شدند زیرا قدر بازدیدکنندگان بسیار کم بود! بهتر دوباره یافتن و گم کردن اواخر اصلاً به نشانی آنها می گویند!
بنابراین، ار به نمط مداوم دوباره به دست آوردن ورودی رانندگی می کنید، از آتشگاه بازدید کنید، اندر غیر این روی یک مسیر اختصاص را ایجاد نکنید. با این حال، من در دهه های آینده حفره های ذات را به خاطرسپردن خواهم کرد.
شاید یک روز، من وشما یک گلگشت اجمالی دوباره یافتن و گم کردن شکوه سابق آذرگاه آرتمیس، که مداخله Antipater of Sidon درون نظر ملول شده است، به آدرس یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین سبع عجایب دنیای باستانی است.


بلیط آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.