املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

معبد آپولو اندر دوقلوها (آلتینکوم)

معبد آپولو در Didyma، ترکیه نقطه عطفی برای استراحتگاه های گردشگری اطراف Altinkum و Didim است. این در سواحل اژه است و هر ساله هزاران مسافر و گردشگر را دریافت می کند. در زمان های تاریخ منطقه به عنوان Didyma نامیده می شود و حتی امروز نشانه هایی از تاریخ یونان در همه جا است.
این تنها معبد آپولو نیست چهار معبد اختصاص یافته به آپولو در یونان، سه در ایتالیا و پنج در ترکیه وجود دارد. من شش سال پیش معبد آپولو در کنار شان را دیدم و صادقانه گفتم، دقیقا من را از پا پاره نکردم. در عوض من در نزدیکترین نوار به کار هنری خود افتخار می کردم.


تور آنکارا
از تاریخ یونان باستان می گذرد و در ورودی استراحت قرار دارد. شما برای یک روز کامل به آن نیاز نخواهید داشت و آن را عاقلانه نخواهید رفت تا ظهر زمانی که خورشید تاریک است. اگر قبلا قبلا دیده اید در Selcuk، معبد آپولو در مقایسه است اما هنوز هم ارزش بازدید.
کاوش در معبد آپولو در Didyma برای اولین بار در سال 1904 آغاز شد. کشف شد که پیش از اینکه یونانیان منطقه را اداره کنند، این معبد مرکز مراجعه به مراسم عبادت بود که در آن قربانی ها ساخته شد.
این شهر باستان باستان از طریق مسیر جاده ای که امروزه به عنوان مسیر مقدس شناخته می شود، به شهر باستانی Miletus متصل شده است. ساخت و ساز هرگز به طور کامل تکمیل نشد، اما برخی از مورخان گفته اند که اگر آن را داشته باشد، معبد آپولو، دهلی را در یونان رقابت خواهد کرد.
با گذشت زمان، این منطقه تحت حاکمیت ایرانیان قرار گرفت، که توسط اسکندر کبیر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و تلاش کرد تا ساخت و ساز را تمام کند. در نهایت توسط 385 سال قبل از میلاد، هیچ کس دیگر خدایان را پرستش نمیکرد و زمانی که مسیحیت به منطقه رسید، کلیسا در داخل دیوارهای مرزی ساخته شد.
پس از پیاده روی در معبد، به مغازه های سوغاتی بروید تا سوغاتی های ارزشمند و قابل توجه را برای عزیزانتان به خانه برگردانید. همچنین سه رستوران سنتی خدمت طیف گسترده ای از غذاهای محلی و بین المللی است.
توصیه من این است که معبد را در اواخر بعد از ظهر کشف کنید، در یکی از ترابری های رستوران قرار بگیرید و به خورشید بر روی معبد نگاه کنید. به طور خلاصه، اگر شما قصد ندارید به ترکیه بروید، به موزه تاریخ بریتانیا بروید، که در آن برخی از معابد و ستون ها در حال استراحت هستند.
زمان افتتاحیه از آوریل تا اکتبر ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر است. 8.30am تا 5.30am نوامبر تا مارس


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.