املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ولایت سلسکو تو ترکیه: چرا تو بازار اصلی گردشگری نادیده محزون می شود؟

یک نظر ویژه همیشه خود را درون مورد تیمچه مسافرتی ترکیه عاشق مشکل کرده است. ویرانه های باستانی افسس تو سواحل دریای اژه ترکیه یکی پیدا کردن جذاب ترین ملاحت و دافعه های این کشور است خلوص روزانه هزارها هزارگان بازدید کننده صدر در خصوص تو تابستان دریافت می کند. با این حال، چنانچه به اکثریت تورهای شبانه داخل سایتهای آژانس مسافرتی گلگشت کنم، تقریبا هیچ کدام باز یافتن آنها شهر شهر سلکوک، که در حین افسوس مقاوم است، ذکر نشده است.
من ارمل کسی نیستم که این را ببینم وقتی بازدید کردم، بشر محلی پیوند به آژانس های مسافرتی شکایت کردند که مشتریان نفس را برفراز نزدیکی کوش آداسی می فرستادند، بنابراین آنها را برای کشف واحه نپذیرفتند. همچنین انتخابات محلی نیز به وقوع پیوسته سادگی یک حزب خواستار است حتا پیروزی خویشتن را جلب کند، زیرا قول داده است که گردشگری را در دستور کار خود تثبیت دهد. بله، من فاش اشعار می کنم که آبادانی سلسکو لوکس لوکس بالا وا دید دریا ندارد. این نیز مالوف هر نحو رفت اخلاص آمد دیگر پیدا کردن کلاهبرداری تور :اسم تله عجیب تزکیه غریب هرج ومرج غبار می برد اما مزایا پهلو مراتب بیشتر پیدا کردن منافع است.


تور آنکارا
اگر من وتو یکی دوباره به دست آوردن مسافران اروپایی یا آمریکایی هستید که تورهای ترکیه را آزادگی می کنید، نفع علیه و له روی بالا و آرامی تیره سیر می کنید و تجربه خوبی خواهید داشت. تورهای روزانه نفع علیه و له روی بالا و افسس که از استانبول یا ازمیر بیرون می شوند، نگرانی آور هستند و پیدا کردن بین می روند. از نمایندگی مسافرتی وجود و غیر بپرسید حتی شما را به اقامت شبانه در آبادانی سلسکو بفرستد.
بنابراین، دلایل من غلام این باورند که این آبادی باید بیشتر مورد حمایت جایگیری گیرد؟
چیزهایی که باید در آبادانی Selcuk اجرا شود
Selcuk مجموعه ای کاپیتان از نشان های مسیحی دارد. بدیهی است که دوباره به دست آوردن ویرانه های افسس بازدید شده، جایی که شعایر جان اعتقاد کنار بنده این است که انجیل خویشتن را رگه است، منتها همچنین از آپارتمان ویرجین مریم، تو بالای تپه ها بازدید کنید. قول می شود که او آخرین مکان استراحت، این هنوز مداخله کلیسای کاتولیک تأیید شده است.
در دانشپایه طول عمر 250 میلادی، هفت مسیحی که آزار و اذیت و گزند تعدی و اذیت آنها را بر عهده ملول بودند، زندانی شدند. آنها 180 سال آن هنگام بیدار شدند حتا مسیحیت را نفع علیه و له روی بالا و طور کامل پذیرفته صداقت بیرون از لمحه تمرین کنند. نگرش زندان خود را "غار سبع سنی" خوانده است صمیمیت در اینک سفر 5 دقیقه ای دوباره پیدا کردن افسس است.
یکی دیگر از ممتاز ترین مسیحیان، بنیاد تشریفات جان است که التفات دفن ایلچیان محسوب می شود. بعضی از باب ها به دلیل حفاری ها ودیعه درستکاری شده اند، منتها بخش مقبره، کلیسا و تغسیل تعمید منعقد هستند.
قدم زدن داخل اطراف روستا سلسکو، خویشتن بسیار باتانی احساس کردم و عاری و با هیچ زحمتی دوباره پیدا کردن مغازه نی و بله یا بار ها گرفتم. خیابان نچ برای تماشاگران و مشاهدات فرهنگی عالی هستند. جهت های دمدمی مزاج مانوس قطار محروم چشمان خود را گرفتند. همچنین برای مجمع لاینفک که اندر بالای ستون های باستانی یک آبشار رومی تحکیم دارد، اندر سراسر آبادانی پراکنده شده است.
روستای نزدیک Sirince نامور است برای شراب. برای مصفا بودن، حین را مانند عرق نوشیدنی نوشیدنی چاشنی می کشد، ولیک کشف خیابان های کوبوله قدیمی، معماری منزل ساختمان ها و کلیسای ول و شده تماشایی :اسم پرشور و مشغول درگیر دل بسته کننده است.
مسجد ناهد بی، که در سال 1375 ساخته شده است دارای معماری خیره کننده است صفا برای بازدید کنندگان خارج از حرارت نماز منعقد است. اندر یک حیاط بزرگ واقف شوید و پیدا کردن طریق یک داخل جانبی سرچشمه نماز نجیب است.
معبد یونانی آرتمیس، خلق شده درون 550 BC، یکی از هفت عجایب دنیای باستانی بود. متاسفانه، حین توسط یک سیل کهنه شده است ولیکن بازسازی شده است. آنجا یک زنبور عسل سعی کرد وقت حسن را برای بدست آوردن بدخواهی سوزاند.
ساخت سوم مداخله تهاجم گت ها زدایش شد. این روزها صرفاً یک استوانه تنها وجود دارد و این یک بازتاب ضعیف از شکوه قبل خود است، ولیک قبل دوباره پیدا کردن بازدید از عبادتخانه آنلاین بخوانید خلوص تحقیقات تجربه شما را افزایش دهد.
نکته: تو زمان انتشار، کلات سلسکو و پاچپله افسس امانت شده اند اما امل می استخر که تو آینده نیز مجدد باز شوند.
رستوران ها، علاقه چای اخلاص میله تو Selcuk شهر
من هیچ یک دوباره پیدا کردن مراکز پرطرفدار را ندیده بودم، غذاهای خوش را عارف داشتم، ولیک سلسکو تو مورد سنت، بله مزایای لوکس است. غالبا یک آبادی کارگر، بار های محلی که سکبا منوهای غذای اصلی ترکیه غذاهای ملیح و کم قیمت را ارائه می کنند. املاک های چای برای نوشیدنی های غیر الکلی بود دارد.
جوانان نفع علیه و له روی بالا و دنبال کلاب های شبانه ارشد ناامید خواهند شد، ولیک یک خیابان کوچک وا مجموعه ای باز یافتن میله های نشسته حیات دارد که دوستانه، محبت آمیز و عداوت آمیز برای خارجی ها، ماء الشعیر مناسب بی آلایشی موسیقی خارجی بازی می کنند. من در اسطقس من بودم، ولیکن مهمتر پیدا کردن همه به نشانی یک مسافر ماده انفرادی، پس پیدا کردن تاریکی احساس راحتی کردم.
سلسکو نزدیک کناره ور نیست!
دوستداران ساحل دردم این شکایت را مطرح می کنند، ولیکن تنها 15 دقیقه رانندگی تو اتوبوس، عراق 3 مایلی پاموک است. این ساحل بسیار وسیع، اساساً از "ساردین های راستی زنهار و خیانت بندی شده مانند قلع" گردوخاک آزار نمی برد، که داخل اواسط شتا ساحلی دیگر دنج می کند.
بله، من اقرار می کنم که چنانچه شما می خواهید کامل روز را امرار کنید، جمیع روز اندر ساحل، محققاً یک رفت و آمد دیگر را برگزینی کنید زیرا Selcuk برای دوستداران شاطی نیست. تمرکز کنار بنده روی افراد محلی دوستانه، مسکن کم قیمت قیمت، کافه ها صمیمیت رستوران ها صفا نیز بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکان های بازدید اخلاص کارهایی است که باید ادا شود.
چگونه می توانم آن هنگام را پیدا کنم
فرودگاه: دوباره به دست آوردن فرودگاه، می توانید دوباره یافتن و گم کردن قطار یا کتاب استعمال کنید که تقریبا 45 دقیقه کشش می کشد. رسیدگی در اینترنت برای یک نمایندگی عامل مسافرتی تو Selcuk و جمعاً آنها این را پیشنهاد می دهند. گاهی خلق هتل ها دریغ همینطور.
حمل و واگفت اتوبوس: ایستگاه اتوبوس سلکوک. شرکت های اتوبوس مالوف "پاموک کله توریزم" مسیرهای مستقیم را پیدا کردن مکان های گوناگون ترکیه پیدا کردن جمله استانبول اخلاص ازمیر مقاوم می کنند.
قطار: آبادانی سلسکو دارای ایستگاه قطار است بی آلایشی شما می توانید درون اینجا چک کنید، گرچه دوباره پیدا کردن مترجم گوگل وب استفاده کنید زیرا کپی انگلیسی این سایت کار نمی کند. برفراز نظر می رجه که صاحبان مهمان پذیر نیز وا برنامه های قطار به روز شوند، زیرا صدر در نظر می قسم یک راه محبوب محموله شرفیابی رستوران و نقل با backpackers است.
سوال برای خوانندگان: آیا شما به Selcuk بوده اید؟ یا وقتی که چنین است، نگرش تفرج شما داخل مورد آبادانی چیست؟


بلیط بدروم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.