املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دهاتی سیرینسی تو ترکیه: مزه کردن مشروب و چاهک کاری باید ارتکاب شود: مسافرت ترکیه وبلاگ

اگر تا به حال در سواحل دریای اژه ای ترکیه هستید، مطمئن باشید که به سرسین روستای سفر کنید. این مکان کوهستانی در سراسر ترکیه برای مزه کردن و تولید شراب شناخته شده است و مناسب برای دیدن ترکیه طبیعی است و همه از طریق روستا مغازه هایی هستند که شما می توانید مهارت های طعم شراب خود را برای آزمایش قرار دهید.
من یک ماشین را که دو ساعت از Altinkum تا سیرینسی گذشت، راندم. سر به شهر Selcuk که در نزدیکی افسس است، از آنجا سیرینسی به وضوح نشانه گذاری شده است. تورهای سازمان یافته از بسیاری از استراحتگاه های اطراف سیرینس وجود دارد. این هزینه به طور متوسط 20 پوند / 30 دلار برای هر نفر است.
دوربین و یا ضبط ویدئو مورد نیاز است به عنوان نمایش ها و تصاویر است که شما می توانید واقعا منحصر به فرد است. پول برای سوغات، ناهار و نوشیدنی ها را فراموش نکنید.
Village سیرینسی هنگامی که مردم فرار از افسس تشکیل شد. آنها در کوه ها سکونت کردند و به نام روستای Cirkince که به زشت تبدیل شده اند. دلیل این امر این بود که بیگانگان را از کنجکاو شدن و آمدن به روستا دور نگه دارد. این نام در نهایت به سیرینسی تغییر یافت که به معنی زیبایی است. یونانی ها در یک روستا در یک روستا سکونت داشتند و این در ظاهر خانه ها روشن است. در سال 1924 تبادل جمعیت یونان و ترکیه صورت گرفت.


تور آنتالیا
    البته مزه کردن شراب!
    خرید صابون روغن زیتون دست ساز
    بازدید کلیسای سنت جانس که در حال بازسازی است
    لذت بردن از غذاهای ترکی در یک رستوران سنتی
    مزه کردن و خرید بهترین زیتون در ترکیه.
    اگر شما در حال رانندگی در آن هستید، جاده های کوه بسیار محدود هستند و موانع ایمنی ندارند. اطمینان حاصل کنید که هر کسی رانندگی با این راحت است. رانندگی در ترکیه در حال حاضر یک جنجالی است!
    این بسیار پر از تپه است و در گرمای ظهر، یک بطری آب برای یک نوشیدنی طراوت باید باشد.
    فلیپ فلاپ نزنید برای جاده های شیب دار، نیاز به کفش دارید.
    سیرینسی برای افرادی که دارای مشکلات رفتاری یا معلولیت هستند مناسب نیست.
    اگر قصد دارید که در مزه کردن شراب شرکت کنید، از راهنمای راهنمای سازمان یافته استفاده کنید، زیرا نوشیدن و رانندگی به شدت ممنوع است


هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.