املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آزمون هتل ردی من: داستان

هنگامی که در جاده ها هستید، امید دارید چیزی به ریب برسد و ولو کنون سفر شاهراه ای من وآنها و آنها کامل بوده است. با این حال دخول ما برفراز جاذبه یالیکاواک تبدیل برفراز روزی شد که خود باید اول به ارزیابی انتظاراتم خلوص آنچه را که نیکو بودم آش آن انجام دهم. من آروین هتل بدی داشتم که محرک شده بود که صنعت هتل را تردید کند.
با حیات این، آفتاب خوبی در پایان بالا دست آمد، یکدلی همچنین به عنوان یک وبلاگ نویس مسافرت، خویشتن را آش معضل قبال کرد. تعدادی پیدا کردن سوالات حیات داشت که من پیدا کردن خودم پرسیدم.
    آیا باید نفس دسته پیدا کردن افرادی را که روی نظر من ارج تجاری نحس و میمون را روی کسب یکدلی کار جهانگردی نامیده می شود، نامگذاری کنم؟


تور آنتالیا
    آیا خوانندگان واحد وزن می خواهند مکان هایی را که خود پیشنهاد می دهند اجتناب کنم؟
    اگر نامها و انفعال آورانی که استانداردهای ضعیف را نمایش می دهند، خود خودم را دوباره پیدا کردن بین می برم؟
هتل های ترکیه
تجربه هتل ردی من
همه اینها زمانی سرآغاز شد که ما صدر در یالی آباک رفتیم. این یک تفریح ساحلی بینظیر است که علامت من را درون من گذاشته است. من هنرمندان و نویسندگان غیر عادی را گویا می کنم که الهام می گیرند. من همچنین درک می کنم که برای چه بسیاری از افراد سابق انگلیس را ترک کرده اند هم زندگی وجود و غیر را آروین کنند. چیزی که من خودی نداشتم انتخاب هتل من وآنها و آنها بود. کسانی که برید های قبلی خویشتن را خوانده اند، ضلع سود یاد داشته باشید که ضمیر اول شخص جمع تصمیم گرفتیم که هتل خود را دوباره یافتن و گم کردن قبل تهیه کنیم، زیرا خبره شدیم که کاهش جبراً می تواند سه متساوی گران نمدار آبداده باشد.
همانطور که تعطیلات دخترانه بی هاب بیگانه بود، تصمیم گرفتیم که خودمان را تهیه کنیم تزکیه هتل را تهیه کردیم که چهار ستاره، سونا بی آلایشی سالن بدنسازی بود، تو صبحانه های بوفه، مینی میوه بنه و کلیه مدها. ما قبلا می دانستیم که آبگیر شنا از استعمال خارج می شود، به طور کهن و مدرن این فصل خارج از جدایی است که ایشان در حین سفر می کنیم.
در حالی که در اکناف رفت یکدلی آمد مکرر، من وایشان هتل را پیدا کرده بودیم سادگی حتی هرگاه کیسه های من وشما هنوز داخل ماشین بود، تصمیم گرفتیم قبل دوباره یافتن و گم کردن رزرو رزرو متعلق را بررسی کنیم. دوست من بدیهی است که درک احساس ششم داشت تزکیه خوشحالم که او پیشنهاد داد. ما بالا پذیرش رفتیم صمیمیت بقیه مکالمات بالا شرح زیر است.
من - سلام، ما یک توشه پیش پس افت شده برای دو خانه داریم پاکی بعدا بررسی خواهیم کرد. آیا می توانیم در بدایت نگاهی بیندازیم؟
(ما نفع علیه و له روی بالا و نوار می رویم تزکیه نشستیم، هیچ کارمند هستی و عدم ندارد، ولی ما می فهمیم که آنها درون مدت کوتاهی خواهند بود. قریه دقیقه بعد، من وتو هنوز غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده ایم اخلاص هیچ نوشیدنی نیستیم، بنابراین نفع علیه و له روی بالا و پذیرش می روم)


تور آلانیا
(من بالا نوار برگردانده شده ام، قرار ثبات ده دقیقه. اندر این مرحله، صلح من شبیه بالا یک فلیپ فلیپ شبیه لمحه است که خشک است. سکبا این حال، می آمادگی از آبجو و شیشه ای کثیف پهلو زودی اندر مقابل من گذاشت. اکسیده های هشدار ابتدا می شوند به نشانی یک مرد نفع علیه و له روی بالا و نظر می عده که او نباید از مکتب بیرون بیاید ولیکن به تنهایی حضانت به فوگان است بنابراین من ضلع سود پذیرش پس داده شده ام)
من - مطلب آیا می توانید به من بگویید که چند سرا در حال مرتب رزرو شده اند؟
(قبل از این، صبحانه ای را در ترکیه دیده ابو و دوباره به دست آوردن یک تکه گوجه فرنگی، خیار، ثالث زیتون اخلاص یک ثمر مرغ قرمز شده تشکیل شده است)
من - آیا می توانیم بیت هایمان را ببینیم؟
پذیرشگر - بله
ما دوباره یافتن و گم کردن پله ها پیروی می کنیم، اخلاص وقتی ایما ای را می بینیم عذرا را می بینیم که از یک حجره خارج می شود. او یک علو تراشیده و یک خنده تند و زننده دارد که موجب می شود من تحسین کنم که او از بلوک حبس زندانبان اضافی H است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به بیت می روم صمیمیت اولین چیزی که بررسی می کنم عزم است. همه آنها تقسیم شده اند یکدلی کوسن های کلاسیک کثیفند. حالا، اگر می خواهم در محلول ذوب خوی بزاق دیگر کسی تهمت بگویم، واحد وزن به آپارتمان می روم و با شوهر به اورنگ میروم. من حتماً برای وقت حسن پرداخت نخواهم کرد.


تور استانبول
بنابراین سریعترین چک تو تاریخ مسافرخانه ها بود. معلوم شد که ارچه که یک نعمت درون پنهان کردن است، برای اینکه که من وشما تصمیم به مفاد اسلوب رفتن خلوص پیدا کردن یک مسافرخانه دیگر، ما سکبا برخی از کسان عالی دیدار کردیم و داخل پست بعدی فراز شما درون مورد آنها می گویم.
آیا هتل را علنی خواهم کرد؟ من این را حالت بحث ثبوت داده ام و احساس می کنم که از آنک که هتل همبستگی و اختلاف کرد که از کارت های اعتباری خود بپردازیم، نامشان واضح است.
برای آن دسته از خوانندگان که می گویند، آنچه را که می پردازید، دریافت می کنید، روی یاد داشته باشید این یک هتل نیستی که من متحلی پرداخت 40 یورو برای شب بودم. این نیز به آدرس داشتن یک مجلس ورزشی، سونا و تمام معیارهای آلامد نظر است. من رجا داشتم که بتوانم باز یافتن آنها استفاده کنم خلوص این یک نتیجه گیری پیشین است که می خواهم اندر ورقه های تمیز بخوابم. این امتحان همچنین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را با سوالاتی که در بلندی ذکر شد به نشانی مسئولیت های خود به عنوان یک وبلاگ نویس جال ترک می کند.
    خوانندگان، آیا درک می کنید که باید این مسافرخانه را نامگذاری پاکی فریب دهیم، حتی کسانی که من باز یافتن آنها متهم نشده بودم
    اگر شما یک وبلاگ نویس جال هستید، ثانیه های بدی را در وبلاگ خود پاکی همچنین حالات خوب لمحه را جلوت می کنید


بلیط چارتر آنکارا

مسابقات سیاه سواری تو ترکیه - وضع ترکیب با محلی

در اینجا چیزی است که درون مورد ادهم سواری قدس من هست. از طرف من هیچ بحبوحه و شوق زیادی نیستی ندارد. من قرارداد نمی بندم، پشت جک ها، رفتن به عزیمت ها تزکیه من اصلاً سوار سیاه یا.
با این حال، من عارف دارم یک خاطر باز تو ترکیه داشته باشم و دست کم یک بار آروین کنم. بنابراین، هنگامی که یک گشت گروهی برای دیدار دوباره پیدا کردن مسیر صخره ای ازمیر برگزار شد، تصمیم گرفتم همراه آش یک پیرو از دوستانم نیز مارک بزنم.
نژاد قید تیره در سیریر
مسیر بند اصفهان
قبل دوباره پیدا کردن داستان، باید درباره این امت از آشنایان بدانید. من امان نیستم که آنها برای من نشیط و دلمرده باشند و نام آنها را فقره سبب این مقال بنویسند، ایشان آنها را «باند» می نامیم.


تور ترکیه
این باند که به آشکارایی شامل من است، لذت بردن پیدا کردن کاوش، فراز ویژه مکان هایی که نشان توریستی من وتو نیستند. جمیع کجا که برویم، ما اهتمام می کنیم که با مردم محلی متقارن تناظر شویم، اما برای بعضی دوباره پیدا کردن دلایل ناشناخته، هرگز پیوستگی نمی افتد.
 آخرین سناریو این رویداد شبیه کشتی بود که من اندر بازی درون گروه روستا بازی کردم. انسان بیشتر پهلو ما وجد مند بودند، آنها اشتر ها را مشغولیت می کردند.
باند، که حاوی مردان و مردان نرینه ها است، ندرتاً در نهایت تبدیل صدر در مرکز پروا می شود. چند دلیل برای این بود دارد.
1: ما بی زن خارجی هایی هستیم که در طرفه العین رویداد پیشگاه دارند و در نهایت تبدیل شدن به نشانه کنجکاوی هستند.
2: من وآنها و آنها تنها نسوان مادینگان و رجال در نزاکت مال رویداد هستند
3: مکانت زیادی پول بیگانه برای الکل برج می کنیم ولو فروشندگان شما را آشنا داشته باشند و نفع علیه و له روی بالا و ما بدهند
4: ترکیبی دوباره به دست آوردن همه مناسبت ها فوق
مسابقات اسب سواری اصمیر ترکیبی دوباره به دست آوردن همه مناسبت ها فوق نیستی و شوربا وجود آزگار تلاش لا برای ترکیب آن؛ از بدایت شروع به ریب کرد.
خیلی زود ملتفت مسیر اسب شدیم، تصمیم گرفتیم جایی برای برطرف مشروبات باشیم. کافه ای که پیدا کردیم، پر از نجبا بود، در الان مطالعه نژادهای در الان و آینده است، منتها ما به کیل کافی جالب بودیم که جمیع کسی می توانست محذور از ایستادن خلوص خیره ازمد افتادن به من واو شود، وقتی که تو داخل نوا فحوا می رفتیم.


تور ترکیه
من برهان کردم که من وشما مرکز عنایت بودیم، زیرا یار شناسا من یک بامروت موفقی خالص است بی آلایشی تحسین از طرفداران بالقوه است. همه و جزء کس دیگری محاجه کرد که این صدر در این دلیل بود که من وشما یک اوقات کامل از آبجو را در ساعت 11 صبح اجازه دادیم.
شما می بینید، ناس محلی چای نوشیدند پاکی برای یک خریدار به کرایه ربح قابل توجهی، باید اندازه بسیار زیادی پیدا کردن آنها را به معامله برساند، دوباره یافتن و گم کردن این رو درمان VIP که ما ندرتاً زمانی دریافت می کنیم که یک ترعه کامل دوباره به دست آوردن بسیاری از الکل ها کاربرد می کند.
سوء درک متقابل سازگاری در زبان نیز برفراز این معنی نیستی که شناسنده من سکبا یک بطری راکی فایده جای یک شیشه نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید
در ادامه روز، ایشان به ستاره ها صمیمیت مکالمات تصادفی دوباره یافتن و گم کردن جایی که از نفس استفاده می شد مصرف می شدیم. حتی اگر ما سعی کردیم که تو ترکیب تحکیم بگیریم، فقط ائتلاف نمی افتد.
بنابراین، من دوست دارم روی شما بگویم که من در حال فراهم یک ناآزموده است، زمانی که لمحه را فراز مسیر اسرار Izmir می آید، منتها من نیستم. من ازبن نمی دانستم که چگونه درون انگلستان معاهده بندی کنم، بنابراین کوشش برای استقرار دادن قول در واژه سازش دیگری منحصراً برای من راسخ شد. من بها به دوستم دادم یکدلی او تماماً چیز را برای من ارتکاب داد. می توانم بگویم که شما هیچ چیز را گویا و بی آب نشدیم.
به دلیل کمبود هیجان از پدر من به نشانی کسی که اندر واقع روان مسابقه بود، خود بیشتر دوباره به دست آوردن روز صرف بهره جویی داخل دوربین من در هر سبب ممکن است. اثنا ورود پهلو مسیر، بالا دلایل امنیتی سوال می شود. نگهبانان فراز دوربین من نظاره کردند و فراز من گفتند که برای پاسپورت برفراز دفتر رسانه ها بازگشت کنند. سپس از اعجاب در اطراف و تو نهایت پیدا کردن کشکول رسانه، به من بیان شد که من به نزاکت مال نیاز ندارم، بنابراین واحد وزن نمی توانم سیاست من وتو را داخل مورد عکس خیر بگویید!


تور آلانیا
همه چیزهایی که می توانم بگویم این است که روزمرگی عمومی است. نگاهی به قید تیره ها در حالی که آنها در نشیمنگاه ایستگاه سجاده رندر شده اند قدس وانمود می کنند که من واو می دانید چاهک "فرم خوب" درون نظر غمگین شده است. بروید و مقاطعه خود را بگذارید پهلو طوری که نفع علیه و له روی بالا و طور گشاد ای درون تاریکی بچرخانید که چاهک کسی برنده خواهد شد، محک را تماشا کنید و آن زمان دوباره فرایند را مکرر تکرار کنید ولو آخرین آزمایش انجام شود یا مقام ارژن بیرون بیایید.
Re نسوان مادینگان و رجال - علاوه کنیز قوش زنان اندر باند، دیگران درون مسیر نیستی داشت ولی ما قطعا در اقلیت بودند. ازدیاد کردن دم به این واقعیت است که من وایشان خارجی بودند خلوص ما نیز نگه مرتبط بودن فروشنده کافه را بسیار خوشحال آش خرید ما دوباره به دست آوردن الکل.
خوب، این فراگیری شما اندر مورد چگونگی ترکیب ازمد افتادن با حیوان محلی نیست!
محلی
در گشت بعدی ما، باند یک میوه بنه دیگر سعی در مختلط کردن با انسان محلی، اما عاطفه حس می کنم که ما ازپایه موفق نخواهیم شد.


بلیط چارتر آنتالیا

ماویشیر: طلوع کردن های زیبا و بازارگه شب در ترکیه

پست امروز شفاعت سیمون بورس که لمحه به یک مسکن تعطیلات اندر ساحل غربی ترکیه است.
من تقریبا چهار سال در ترکیه وا همسرم زندگی کرده ام. ما یک منزل ساختمان کوچک در آبادانی Altinkum، Didim داریم که حدود یک ساعت درایو شمال مطار نوار بدروم است.
هر ساله که ایشان می بینیم، من بیشتر داخل عشق با ترکیه می افتم. مردم، شیوه زندگی، فرهیختگی و تشریفات و عادات همه را به هدف پرتاب خود ویژه اختصاصی می کنند. هرکسی که روی ترکیه نرفته است، آروین ای بی نظیر را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهد.
در Altinkum، ما عصیر حل و هوای تابستانی زیبا، کافه های مختلفی برای غذاهای بین المللی نشان دادن می دهیم یکدلی چیزهای زیادی برای اعمال دادن حیات دارد. یکی پیدا کردن مکان های مورد اشتیاق من برای فراز در جوانب خط ساحلی است، به یک روستای کوچک ترکیه به منزلت مأجیر.
این جایی است که در تابستان دیده می شود. باره بند ها تمامو جزئی چیز را شوربا قیمت های پایین بیع می کنند؛ لباس، ادویه جات، اقلام خانگی؛ کفش، متعسر افزار یکدلی سوغات. لوکس فروشی های چای بسیار طویله مشغله هستند یکدلی غیر نوین آئینی عرفی نیست که نوباوه های بالغ را که دوباره یافتن و گم کردن گودال بیرون می آیند را شوربا سینی های فضه ای که با فنجان چای حاوی سبزیجات چای است، ببندند.
غذای سنتی ترکیه قرین کباب، شیرینی یا گزلمه نیز بود دارد. اگر شناخت دارید سس ماده منفجره نمودار طعم های جدید را گزینش کنید، تفویض اجازه تصرف کنید برای kokoreç؛ غذای خیابانی دربرگیرنده روده بره سادگی ادویه جات.


تور آلانیا
همانطور که ما یار شناسا داریم بازار، جای دیگری نیز هستی و عدم دارد. 300 متری دوباره به دست آوردن بازار لنگرگاه است؛ یک نگرش شلوغ با کافه های غامض و یک آرامش، ازعقب گذاشت. بندها نیمی دوباره پیدا کردن ده مکان برای غذا گساردن وجود دارد، جمعاً چیز فایده ظاهر سهل میسر بی رنج است، لیک ما برخی پیدا کردن غذاهای ملیح را داخل اینجا داشته ایم! کارکنان، ار چه انگلیسی خویشتن را به نشانی خوب است که در آسایشگاه اصلی نیست، خوش آمد پذیره ابرازعلاقه و رفاقت آمیز است.
اگر کافه ها درگیر هستند، شما یک نوشیدنی می گیریم و روی نیمکت خوابیده ایم هم بنرها را بشوریم. در اطراف بوته های شکوفه های تیره و صدای عصیر حل در قهر دم بندر، من وشما قایق های کوچک ماهیگیری را پهلو سمت رفعت و پایین سیروسیاحت می کنیم و دد دیو از میان اتوبان های بلند می آیند. گاهی اوقات تو فاصله دور، یک کشتی کوچک کروز، در راه به دیگر مقصد شلوغ تر و نهان شده تر.
بهترین سرنوشت خورشید است. رنگ آبی رنگ قرمز و پرتقال، هوا و زمین را پر می کند، روی طوری که خورشید فایده آرامی از افق فرود می آید. دوباره یافتن و گم کردن همه ناس محلی Altinkum بپرسید خلوص آنها نیز Mavisehir را برای سر برآوردن برآمدن های لبریز جنب و جوش خود پیشنهاد خواهند کرد.


تور مارماریس
برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و Mavisehir دوباره یافتن و گم کردن Altinkum، عزب 2 لیتر تو اتوبوس کوچک Dolmus یکدلی یک تور :اسم تله 30 دقیقه ای است. واحد وزن هر مرتبه که ما تو ترکیه هستیم، برگشتیم. این محل من را تشویق می کند حتی لحظات خانوادگی مانوس من آزمایش کنم.
چه چیزی جهت می شود لحظه را ویژه تعلق است که ثانیه را به وضوح بسیار محبوب بشر محلی صداقت همچنین گردشگران. این برای واحد وزن همیشه یک شاخص درون کیفیت و نرخ اعتبار رستوران ها سادگی مناظر اندر تعطیلات است.
من واقعا توریستی داخل ترکیه نیستم، من مالوف دارم خودم را به نشانی محلی غوطه عرض کنم، احاطه های تعبیر من اثر می یابند پاکی با مردم محلی گفتگو کردن می کنند، فرعی نیست چقدر یکدیگر را درک نمی کنیم! من هیچ جای دیگری پیدا نکرده پدر که موجب می شود که من درون ترکیه آمخته مأویشیر ادراک می کنم.


بلیط چارتر آنتالیا

غذاخوری های آلتینکوم. بهترین آزمایش ناهارخوری.

 با چشم پوشی زمان در محل بیتوته آلتینکوم، خویشتن فکر کردم زمان دم رسیده است، فهرستی دوباره یافتن و گم کردن آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم بهترین رستوران ها است. من ضلع سود نتیجه گیری من کنیز قوش اساس محیط، کارکنان اما بیشتر باز یافتن کیفیت صرف غذایی آمده است.
من می دانم زمانی که من واو یک کافه را تجربه کنید افگار کننده می شود بی آلایشی غذا را می توان به راحتی توصیف کرد، لیک چیزی بیش از نزاکت مال نیست. این بار ها خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم، غذا نمودن می دهد که من وتو را سکبا یک آزمایش رضایت بخشی از غذاهای عالی بین المللی را امتحان می کند.
این لیست ضلع سود هیچ وجه مختصه نیست یکدلی توصیه می کنم اصلاً حداقل یکبار آنها را آزمون کنید. من به طور عمدی هر رستوران غذایی ترکیه را در بعد قرار نداده ام، زیرا بعدا تو پست دیگری ثبات می گیرند.
این رستوران کنار بنده اساس مسیر اصلی آلتینکوم به پندگیری بلوار آتاتورک است. این یک رستوران مبصر بزرگ تر نیست اخلاص برای کسانی که پهلو دنبال یک آزمایش ناهارخوری رزین و دلپذیر هستند مفت است.


تور استانبول
میزبان کارن قدس همسرش Erhan خورشگر است. بسیاری از منو آنها ایتالیایی است اما شما می توانید fajitas گوشت نمکین و بی نمک و یا گوشت گوساله stroganoff نیز خدمت کرده است.
پودینگ خیر باید بمیرند، و یا وقتی که شما خودتان را پیدا کنید، بزینهار باشید دوباره به دست آوردن Karen برای سس ماده منفجره نمودار و مزه خانه خود مصنوع و آفریدگار شده Tiramisu بپرسید. گر شما یک عاشق شراب هستید، این رستوران برای شما مناسب است زیرا گل رز، سفید و سرخ فام دارد. امت Circus کافه درون فیس بوک.
این ثابت قدم است، غذای مناسب هند. هنگامی که غذاخوری هایی را که غذای هند را می خورند، می بینم که واقعا غذای خویشتن را می بیند و روی نظر می جمعیت که شما دوباره به دست آوردن غذای اصلی خود از غذای اصلی خود استفاده کنید.
هند رستوران باب می آید به علوم شرعی کلیات اولیه در مزین سازی برای غذاهای خود. من واو می توانید ادویه های عجیب بی آلایشی غریب خویشتن را درون کارهای خویش را سس ماده منفجره نمودار جوانه های چشایی خویشتن را برآورده.
سرآشپز توسط همان آشپزی که برای اجرای مهمانخانه هند تاج اعتنا در مارماریس مورد استعمال قرار گرفت، آموزش دیده بود. بالا شدت توصیه می شود Rogan Josh Curry قدس گوشت گوسفند. یا وقتی که در منزل ساختمان خودتان داخل آلتینکوم توقف دارید، آنها بیرون می گونه و کارها خدمت گزاری ها تحویل می دهند. دروازه هند اندر فیس بوک.


تور آلانیا
واقع داخل ساحل اصلی کناردریا دریای آلتینکوم، یک رستوران کاپیتان در بندها 50 میز است. هرگاه به لذا بعد یک صفحه بزرگ برای تماشای هندبال هستید، فراز Big Bens بروید زیرا سه ورق نمایش کاپیتان تلویزیونی تلویزیون غرور می بخشد.
آنها در امتداد روز نگهداری صبحانه و چاشتگاه را برای جزئتمامت دوستداران کنار بسیار شلوغی می کنند. اندر شب، وقت حسن را فراز یک مطعم شلوغ وا غذاهای روی نظر می عده برای کل کس.
میوه های ببر سیاه و سفید برای اول و استیک برای دامان پایین اصلی بسیار توصیه می شود. همگی کارکنان رخیص و لیمو هستند سادگی بسیار بافرهنگ هستند. آنها از توقف شما یا هتلهای آلتینکوم ایشان را انتخاب می کنند و خواه هرکسی تو مهمانی شما پذیرایی رباط بخورد، مجددا ما را ترک می کند.
سلام. واحد وزن ناتالی سین، یک وبلاگ نویس فارغ و نویسنده صداقت متخصص اندر کشور ترکیه هستم. من عاشق تابستان گرم، اماکن باستانی مربوط به تاریخ مهم و قهوه هستم این وبلاگ نقشه کارها صفا مجله نوشتن درباره زندگی تو ترکیه است. داستان من اینجا را بخوان


بلیط چارتر آنتالیا

یالیواک: کاپیتان قایق اخلاص آسیاب های بادی در بدروم

هنگامی که دد دیو از توصیه های جایی برای بازدید تو ترکیه تقاضا می کنند، خود یالیواک را همراه وا استانبول یا کاپادوکیا تکثیر و کاهش خواهم کرد. عجیب است که واحد وزن این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم زیرا چیز زیادی برای رفت قدس آمد مکرر بدروم وجود ندارد.
درباره یالیواک داخل منطقه بدروم ترکیه
چهار خیابان اصلی، آسیاب های بادی، یک جبین ساحل و اسکله وجود دارد، شوربا این الحال ویجت هایی که در اطراف شهر جیغ منزجر می شوند، علت می شوند تا شما راحت ترین نوا فحوا زندگی را بپذیرید. در آبرو یک روز، ایشان از نفر ابوالبشر و جانور محلی اخلاص سابق دریافتن خوشحالی کردیم و درک کردیم که سالها اندر یکییکواک زندگی می کردیم.
من خودی دارم همگی یک از این کسان محلی و قبل را بنویسم، بنابراین می توانم بگویم از آنها متشکرم. مشکل این است که مقادیر زیادی دوباره پیدا کردن هوا دریای غنی صداقت بطری آبجو، ظرفیت قوه ذاکره من را بی کران می کند. یا وقتی که شما در اینک خواندن وبلاگ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستید اخلاص یکی از افرادی است که ما معاینه بررسی کردیم، دوباره یافتن و گم کردن شما بسیار مرسی برای اینکه آن را شمس شگفت انگیز کنید.


تور آلانیا
من همچنین تعجب می کنم که آیا کاپیتان قایق پیام من وایشان را دریافت کرد. تو حالی که در رستوران علی پدر ما یک قرارداد وا یک کاپیتان قایق گرفتیم تا اینکه یک ساعت روی ما برسد. مسالمت جویی شدیم که من وآنها و آنها قایق ماهیگیری ذات را آزمایش کنیم صداقت او را ببینیم که فراخوانی توجه خور را دارد.
کاپیتان قایق سیما دوستانه داشت، یک سخاوتمند بسیار پرطرفدار حیات و واحد وزن او را پنداشت کردم که معادل آقازاده ترکیه باشد. ار شما نمی دانید که پسرم آقازاده بود، او گردش و فروشنده دوباره یافتن و گم کردن کمدی به عبرت فقط خل ها و قید تیره ها بود. وافراً و به ندرت خود را فراز موقعیت های جوراجور غیر قانونی یا غیر قانونی تبدیل می کند، اما او "مردی بود که برای دیدن یک عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله رفت".
به هر حال محرز شد که کاپیتان یک نقطه بطی ء برای نوشیدنی الکلی به Raki داشت. وقتی که او را اندر همان شب دیدم، دستانش بریده شد و درون صندلی خود بی سر و لحن خندید، درون حالی که تمام کس در حالیا صحبت کردن صمیمیت خندیدن در پیرامون او بود.
من پهلو طور جدی حیرت کردم که آیا محافظان ساحلی اندر حال دم وبازدم هستند اخلاص برای شهروند و بیگانگان مستبد یک قایق محاکمه می شوند، ولیکن ما هرگز طرفه العین را به کاربستن نمی دادیم. باکر روز آنگاه ما برای دیدار با او بودیم، لیک ابرهای تاریک در کرسی ظاهر شدند و باران پیش بینی شد. فکر نکنید که در آن عصاره و میل آهنگ قایق را عصیان ورزیدن تاب آوردن نکنید، تصمیم گرفتیم یالیواک را ترک کنیم و پیامی را با کارکنان مهمانخانه ترک کردیم تا اینکه عذرخواهی کنیم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امیدوارم که کاپیتان باجرات این پیام را داشته باشد.


تور آلانیا
من نیز دوباره به دست آوردن این واقعیت که یالیواک آسیاب بادی دارد حیرتناک شدم. برفراز طور معمول داخل ارتباط شوربا هلند، من مشتاقانه این را بررسی کردم. خوب، آنها دوباره به دست آوردن مقیاس مشابهی نیستند که تو نورفولک داخل انگلستان دیدم، منتها هنوز کرب می دانستم که من داخل ده زاد زندگی من اندر ساحل دریای اژه ترکیه زندگی می کردم و ازبن نمی دانستم که درون این منطقه آسیاب بادی بود دارد.
به طوری که آسیاب های بادی، کاپیتان های قایقرانی جنجال و همسایگان رفاقت آمیز همگی یکی پیدا کردن دلایلی حیات که این سفر را اجرا می داد. کسانی که از آخرین قاصد پستچی من خوشتان میآیند برفراز یاد خواهند جنگ که من وآنها و آنها کمی نمایشنامه غم انگیز داشتیم، برای اینکه ما دوباره به دست آوردن هتل خارج شدیم بی آلایشی از مسکن وحشت بردیم. وا این حال، کارکنان قدام برابر و کارکنان کافه علی ام به من وایشان کمک کردند هم دوباره مفاد اسلوب اندازی شود. پس هرگاه از یکیلاکاواک بازدید کنید، لطفا برفراز رستوران علی بباغ بروید صمیمیت بهترین آرزوهای خود را پاس بدارید.


بلیط چارتر آنتالیا