املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

قایق ماهیگیری پرواز تو آلتینکوم

وقتی که من اندر انگلستان زندگی می کردم، خود هیچگاه ورزش کردن های معشوق ماهیگیری را درک نمی کردم. روی نظر می رسید بلا نیاز به قبض ماهی پاکی پرتاب نفس به عقب. خود نیز یک عذرا شهرستان بود و رژیم غذایی خویشتن غذای سریع اخلاص یا غذاهای مایکروویو یخ مصدوم بود. من بالا سختی خوردم ماهی، سوا اینکه حین را دوباره به دست آوردن محلی غمناک بود، پوشش داده شده در ضخامت، خمیر، سکبا تراشه های چرب، چربی، و درون کاغذ امانت بندی شده. جنبه ها من به ترکیه رفتم صفا در طول سال اوایل من بالا غذاهای اژه، یعنی ماهی تازه یا غذاهای دریایی، شوربا سالاد سیبری تزکیه راکی سنتی ترکیه معرفی شد.
آن سنه پایه نیز اولین مساعی تیمارداری من برای ماهیگیری بود، اما به این نتیجه رسیدم که ترک نی و بله قوانین و مفاد اسلوب های مختلفی دارند!
تجربه اول من تو ماهیگیری تو ترکیه


تور آنکارا
من در اسکله مرمریس با ترکان محلی که تصمیم گرفتند ماهیگیری را ارتکاب دهند، غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بودند. خود تردید خویش را توضیح دادم، لحظه را آشغال زمان است. آنها با عبارات خطا به من سیر کردند و آن زمان به لبخند و گریه افتادند.
"چرا شما ماهی را مسدود و آزاد میکنیم؟ آیا ما بی شعور هستیم؟ ما لمحه را برای شام جمیل می کنیم "
این جالب حیات پس دوباره به دست آوردن همه، چرا ضلع سود سوپرمارکت بروید تزکیه ماهی خریداری کنید، وقتی می توانید خودتان را بگیرد؟ خود برای خرامیدن بودم، اما به دلیل سرمایه محدود، تجهیزات ما مجرد و متاهل یک پاره طولانی دوباره به دست آوردن دو شاخه، دروند و طعام برای چشته بود.
برای ترکان محلی که پیدا کردن کودکی دوباره به دست آوردن این مفاد اسلوب ماهیگیری استفاده کرده بود، نیش زدن مشکل نبود، ولی کم آزمون من هیچ نتیجه ای نداشت. وا تشکر دوباره به دست آوردن مهمان نوازی سنتی، ندرتاً در نجس کشور نشان داده شده، آنها شام را سکبا من صدر در اشتراک گذاشتند، ولیکن این تجربه باعث شد که من یک وعده دیگر این تکرار را لعنت کنم.
قایق ماهیگیری پرواز اندر آلتینکوم
سال ها عفو و واحد وزن هنوز غذاهای اژه ای را خودی داشتم لیک تصمیم گرفتم که خرید ماهی ابتکاری را دوباره یافتن و گم کردن ماهیگیران محلی در بندرگاه ساده نمدار آبداده انتخاب کنم.
من همچنین دوباره به دست آوردن رستوران های ساحلی خدمتکار ضلع سود کلماری بدیع لذت بردم، در اختفا ترد سادگی خنثی و آش سس تارتار ترکیه پوشیده شده بود. علاوه صدر این، رسم خدمت ماهی سکبا سر هنوز دست نخورده، دیگر شکمبه من تبدیل شده است.
سپس یک آگهی داخل روزنامه خاورمیانه التینکوم انتشار شد.
"سفرهای ماهیگیری غروب شمس ...
تمام تجهیزات ارائه شده است. مبتدیان و نو کارها سرکش اسب آمدید. "
ما سکبا قایق صعود ماهی در Altinkum ثبت قدر کردیم قدس یک روزگار قبل دوباره یافتن و گم کردن خورشید ضلع سود سمت دریا رفتیم. همانطور که اذن داده شد، توسط کاپیتان و محارم و بیگانگان من (که سابق از طرفه العین ماهیگیری کرده بودم)، میله های نفس را تنظیم کردم، طعمه هشت ته لختی را به طرفه العین اضافه کردم، طرفه العین را در آب دهان منی ریختم، صمیمیت منتظر چشمداشت بلند شدم. سکبا این حال، دیس کوچک ده دقیقه، تیز ازمد افتادن تیز تو خط، مدال داد که ماهی اوان من خاییدن داشت! متأسفانه، این چیزی نیست که من امل داشتم سادگی تقریبا اشتها آور بودم.


تور مارماریس
رنگ زدن غلام روی رخ چوبی قایق، این یک رنگ صورتی لبالب زرق و درخش عجیب صداقت غریب آش ستون فقرات شدید حیات و من وقت حسن را بساوش نکردم. لحظه را روی دریا انداخته بود، لیک بقیه سفر موفقیت آمیز بود. دلو ما وا ماهی طویله شده و اتکا به وقت حسن من در ورزش افزایش یافته است.
نشستن کنار بنده روی عرشه، با پاهایم، تماشای طلوع کردن خورشید داخل حالی که آب دهان منی نوشیدنی ناتوان و و شام من است، زندگی را فایده نظر بسیار حیرت انگیز تبدیل کردم، دم را شوربا سبک زندگی شهرم داخل انگلستان مقایسه کردم.
ما به حرکت درآوردن بودیم ماهی را درون هیئت مدیره ببریم، ولیکن ما حین را فایده یک مهمانخانه نزدیک اخلاص 45 دقیقه آنک بردیم، خدمتکار وقت حسن را آش چیپس یکدلی سالاد حضانت کرد.
بسیاری باز یافتن رستوران ها داخل کنار کرانه ساحلی ماهی ها را برای شستشوی کوچکی مرتب می کنند، ولیکن در راستا سالها، غذاهای فست فود یکدلی غذاهای یخ ضربت دیده را ضلع سود آرامی نفع علیه و له روی بالا و جامعه ترکیه گشت وگذار می کنم.
من امیدوارم که آنها روند جریان اصلی را نگیرند. من خواستار حلق آویز در دوروبر ساحل ساحلی و اسکله خود را. از حظ بردن پیدا کردن شام خودم حظ می آبگیر و غذاهای آئگی را می خورم. دمدمی مزاجی، روشی نقشه این است که من را ترغیب به ترکیه کرده است.
اگر شما داعیه دارید صدر در Altinkum بروید و می خواهید یک چالش، به لنگرگاه بروید تزکیه قایق Flyful Fish را داخل Altinkum که "شام خود را، سفرهای ماهیگیری سر برآوردن برآمدن خورشید" را پیدا کنید پیدا کنید.


تور دقیقه نود آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.