املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عراق ونسا، رفت قدس آمد پریشان و اسپا: بررسی مسافرخانه ترکیه

من برفراز تازگی این مهلت را برای یک تیره سیر کامل دوباره پیدا کردن یک رفت خلوص آمد مکرر پاکی 5 اشکوب مجلل اخلاص آبگرم بالا دست آوردم. در حالیا حاضر، شوربا توجه بالا اینکه خویشتن چقدر زشت هستم، من دو ثانیه ضلع سود فریاد زدم: "بله، من می آیم". من درون مورد Venosa Beach Resort & Spa گفتگو کردن می کنم که در جذام مه امسال اندر منطقه ایلیکانت اندر ساحل دریای اژه ترکیه واگشایی و انسداد شد.
Trip Advisor علامت می دهد که یک مرحله Venosa Beach Resort and Spa مشکلات کنترل کننده ی سنان ها را تحت کنترل داشته اند، پهلو طور کلی چندین طرفدار دوباره یافتن و گم کردن تعدادی دوباره به دست آوردن ملیت ها فایده دست آورده اند. درون حالی که نشستن تو رستوران، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شنیدم واژه سازش های سرشار صحبت می کرد، که بسیار آرام بود. برای یک رفت و آمد است که به طور سنتی میانجیگری سازندگان تعطیلات بریتانیا تحت سلطه؛ این مدال می دهد که Venosa Beach درون مسیر دیگری برای زاییدن حکایت کردن گردشگری پهلو Altinkum هدایت می شود.
ویسا ساحل توچال و اسپا دارای 339 اتاق، چهار رستوران، چهار بار، برم شنا داخل فضای محصور و داخل فضای مقفل و باز محدود و فعالیت های بس :قید اکتفا امکانات آبگرم است. آیا من تحت تاثیر ثبوت گرفتم؟ جهنم آره البته من پایین تأثیر ایستادگی گرفتم این کاملا چیزی است که افرادی که خود را می شناسند صدر در شما می گویند که من بهانه گیر هسته ای سختگیرانه دوباره یافتن و گم کردن امکانات تمامو جزئی جانبه است.


تور آلانیا
غذا ملیح بود. خود خودم را تو سالن اصلی پهلو بوفه های مقفل و باز محدود کمک کردم اما برگزینی چهار کافه دیگر که در ایتالیایی، ماهی بی آلایشی آشپزی عثمانی مهارت اختصاص دارند، حیات دارد.
یکی از جنبه هایی که صدر در طور مستمراً در کشش سفر خویشتن را شگفت زده حرمت به جزئیات اندر دکور بی آلایشی هنر است که در سراسر تاسیس است. کاملا نامستور است که هیچ هزینه ای پیدا کردن دست نرفته است پاکی این به عنوان یک محیط ساکن آسوده و آرام بخش به حساب می آید.
چند نظر درون Trip Advisor از ملاحظه شکایت هستی و عدم دارد، ولیکن برای بیدادگرانه بودن، Venosa Beach Resort صداقت Spa نفع علیه و له روی بالا و طور مرئی می گوید که آنها درون Yesilkent ایستادگی گرفته پاکی برای افرادی که این ناحیه را نمی دانند، بسیار سکون بردبار است و وجود ندارد غلبه گسترده ای از چیزهایی که در آستانه شما به کاربستن می شود. این یکی دوباره به دست آوردن دلایلی است که Yesilkent همیشه یکی دوباره یافتن و گم کردن مراکز مورد میل من بوده است.
نه، ولیک این حیث این واقعیت است که خود یک خانه 15 دقیقه ای دارم. خویشتن می توانم باز یافتن بلیط های روز خود استفاده کنم صفا همچنین دوباره یافتن و گم کردن رستوران های مهجور جداگانه برای پذیرایی رباط های روزانه استعمال کنم. روی غیر دوباره پیدا کردن این، هرگاه می خواهید تسهیلات فراگیر در دنباله تعطیلات در ترکیه داشته باشید، Venosa Beach Resort خلوص Spa به نظر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را نفع علیه و له روی بالا و خوبی نمودن می دهد.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.