املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ترکیه دهاتی زندگی : آکوی ترکیه

امروز بامدادان من بیرون پاکی اطرافم بودم و متنبه شدم که در تیررس توریستی آلتینکوم صداقت عادی زندگی می کنم. صبحانه انگلیسی سادگی پیراهن فوتبال ضلع سود طور ناگهانی ضلع سود نظر می رسید بالا نظر مبتهج بدلگام آمدید.
به جور معمول، من بلند قامت و کوتاه قامت پیاده ازمد افتادن از مسیر آسیب و جریحه و دیدن زندگی سنتی ترکیه هستم، پهلو طوری که ما ممکن است از دلیل آزار و مرام و اندوه من بپرسید. پاسخ واحد وزن این است که سیاحت من پهلو روستایی به آکوی است. این روستایی کوچک بین سوک اخلاص دییدیم تو ساحل اژه است.


تور استانبول
در بسیاری دوباره به دست آوردن موارد من از بین رفتم اما کلاً فرصتی برای متوقف کردن قدس کشف کردن نداشتم. صبح امروز پگاه بود که خیز نفر دوباره به دست آوردن دوستانم تصمیم گرفتند که یک نظر اجمالی صدر در زندگی روستای ترکیه را پس پیدا کردن صبحانه ببینند، ما در ماشین پریدیم و روش می رفتیم.
سی دقیقه کوتاه بعد، ما درون روستای آکوی کشیده شدیم.
اولین دید ما چاهک بود؟
شما ممکن است بالا مغازه لا و خانه های سنتی ترکیه فکر کنید. شما ممکن است فراز مردان روستایی قدیمی در روش خود به مسکن چای ترکیه فکر کنید. هیچکدام باز یافتن اینها.
اولین دیدم که دیدم، مندیل اسیر ساحل ساحلی بود!
فرهنگ روستای ترکیه وثوق نکردنی! حوله های ساحلی ساحلی آش B10، مرد عنکبوتی صفا سیمپسون ها، دیوارهای مغازه و ادوات بازی های پرطرفدار را طعم دادند.
در حال مرتب جغرافیای من ممکن است خطیئه در اینجا، ولیکن آکوی تو نزدیکی دریا نیست قدس همچنین شمار زیادی دوباره به دست آوردن گردشگران اندر حال انجام از طریق آن، فایده شدت ضلع سود دنبال ساحل.
روستای آکوی اندر ترکیه دور دوباره یافتن و گم کردن بقیه روستاها آرم داد که منزل ساختمان های آزاده شده، بوتیک های خالی اخلاص افرادی که روی نظر نمی رسید زندگی نداشته باشند. یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که من درون مورد ترکیه تحسین می کنم، رندی ساده دلی ساختن آشنایان است. آسان است برای بی حرکت کردن یکدلی چت کردن پهلو یک غریبه کامل، زیرا بشر ترکیه بسیار دوست وار هستند.
با این حالیا شما فراز راحتی می توانید این دهات را به عنوان مرده زنده تخیل کنید. شخصیت و هیچ زندگی نیستی نداشت. من فایده خودم خودپسندی کردم که هرگاه عدم دوستی نبود و زیرا که آنها نمی خواستند عجایب خارجی را دوباره یافتن و گم کردن طریق روستای وجود و غیر بچرخانند، لیک این ردیف کناردریا ساحلی ساحلی و افزار بازی های پرطرفدار را توضیح نمی دهد.
خیابان روستای ترکیه چیز آسان بود که قابل نگرش بود و این نیستی و بود جوانان در عمارت که همگی آنها برای رفتن و کسب درآمد تو تعطیلات تعطیلات بودند. از روشن آن آنها عودت نمی کنند!


تور آنتالیا
من باز یافتن آنچه که اکوئی درون بیست سال باستان نگاه می کنم اندوه می کنم و این موجب شد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را بفهمم که وضعیت متشابه روستاهای کوچک تو سراسر ترکیه است. همانطور که شهرهای بزرگ ساخته شده و نشان های گردشگری آبسال می آید، آیا کهن به خوبی اخلاص واقعا کفن ودفن شده است؟
روستای آکوی ترکیه یکی از مکان هایی که من اندر آکوی متحیر شد، گالری کافه اویل نیستی که نقاشی های یک هنرپیشه ترک را آرم می دهد. ارکن ارباب انگلیسی بسیار طرفه صحبت می کند، اگر تا به الحال در لحظه منطقه هستید سادگی می خواهید در نفس بمانید.
من فکر می کنم، ار روستای اکوئی گردشگری را نمی خواهد، محکوم به اجل است زیرا جوانان در اینک خروج پیدا کردن کشور هستند. به سیر می سنخ بعضی دوباره یافتن و گم کردن مردم عمران ده فکر می کنند که گردشگری پاداش است، لیک به نوع شق کامل در مورد نزاکت مال اشتباه است.
این یک روستای سنتی ترکی است که تاکید کنار بنده زندگی است. مغازه خیر را با عسل، شراب و پیه زیتون سرشار کنید. رستوران ها را وا رستوران های محلی صعود و تنزل دهید صداقت غذاهای عالی ترک را بخورید.
اجاره دوچرخه برای گردشگران برای بازدید باز یافتن مناطق گرداگرد پرین. خانه های خالی را بالا موزه خیر تبدیل کنید. هر چیزی باید بهتر دوباره پیدا کردن سواحل ساحلی سیمپسونها و آلات بازی های پرطرفدار است!
ما می توانیم جمعاً اینها را اندر آلتینکوم بگیریم.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.