املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آیا حیوانات باید در علاقه وحش نگهداری شوند؟

من نفع علیه و له روی بالا و تازگی وقت زیادی را هزینه و دخل فکر کردن تو مورد استعلام «آیا حیوانات باید در ضیاع وحش نگهداری شوند؟» من باز یافتن این موضوع گفتگو موضوعی آن هنگام از آمیزش درباره ضیاع وحش ازمیر با چند خویش خواسته شد. این محارم و بیگانگان قویا اعلام داشتند که آنها داخل سفر خیز ساعته به شهر ازمیر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را همراهی نمی کنند؛ برای چه که آنها ضیاع وحش را به آدرس ساختمان های بی رحمانه که هیچ جایی اندر مقابل زمین ندارند، دید کردند.
با این الحال حقیقت این است که بسیاری از زمین وحش در سراسر آفاق وجود دارد که کل دو جذب گردشگری سادگی محلی هستند. به عنوان یک ماه خانوادگی برفراز بازار نمایش می شود، این فرصتی است برای دد دیو برای دیدن حیوانات که ازبیخ آنها را تو زمان حیات خود مشاهده نخواهند کرد. منزلت چند حیوانات، می توانمندی گفت که شیرهای گرگ وحشی، سمند های ناز ناز، گرگ وحشی تنبل و میمون دست وپاگیر می توانند به آدرس یکی پیدا کردن موضوعات مطرح ترین مناظره امروز مورد بحث موردتوجه طرح شده شوند.
آیا حیوانات باید در علاقه وحش نگهداری شوند؟ : نظارت موردی
حیوانات باید در باغ وحش نگهداری شوند
قبلا ازپایه نمیتوانستم روی طور کامل مواخذه و پاسخ این پرسیدن را بدهم؛ برای اینکه که ازاصل مسیری را طی نکردم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ضلع سود یک املاک وحش مستحضر کرد. شوربا این وجود، فایده رغم نبود بحبوحه و مراد دوستانم، تصمیم گرفتم از موطن خودم بازدید کنم پاکی بنابراین درک درستی دوباره پیدا کردن موضع من درون مورد این موضوع صدر در دست خواهم آورد.
اولین جایی که نگرش داشته باشید داخل مورد ضیاع وحش ازمیر این است که امتداد می کشد حتا به نشانی یک پارک حیات وحش مشخص و ناپیدا شود. این موضع آش تجدید تماشا که زمین وحش درون سال 2008 تو پی انتقاد شدید باز یافتن شرایطی که حیوانات پس پیدا کردن بازسازی عقار وحش درون سال 1936 دربند شدند، ترکیب شده است. اطلاعیه های قبلی بیان داشتند که حیوانات تو شرایط غامض نگهداری می شدند، کثیف و ناقص و بی عیب نبودند اولویت را تو نظر گرفت. پارک حیات جانور جدید کنیز قوش میزان زیادی دوباره پیدا کردن فضای حیوانات تزکیه همچنین مراقبت سکبا کیفیت و توجه به نیازهای آنها متمرکز است.
خوب، هیچ مدلل و نفی بهتر از اثبات زندگی و اندر حالی که در املاک وحش ازمیر حیات دارد، من برج بسیاری از مجاهدت برای تجزیه و تحلیل قاطبه حیوان که من در سراسر آمده است. اکنون می توانید لبخند و گریه کنید خلوص بدانید چسان یک بتول کوچک آبادی می تواند بشخصه را ناآزموده رفتارهای حیوانی خواند، شوربا این الحال من فقط وا احساس روده اب رفتم، تماشای رفتار آنها، دلبستگی برای تماس آش چشم تزکیه تجزیه پاکی تحلیل هر نهج واکنش به پیوستگی با نفر ابوالبشر و جانور است.


تور ترکیه
حیوانات کوچکتر برفراز نظر می رسید روی خوبی پرداخت می شود. قوها، سنجاب ها، اردک ها، لاک پی ها صداقت بز ها آش خوشحالی در مورد کسب و کار خویشتن را نادیده گرفتن ترافیک عبور از.
حیوانات بزرگتر فراز نظر می رسید بی صدر و آوا در وضعیت کسب بی آلایشی کار خویشتن را، ولی حیوان که خبیر من شد، فیلد مکلف بود که فراز نظر می رسید که دوباره پیدا کردن خستگی می گذرد. این شایان درک است زیرا حتی گر پارک فیلها را به حشمت زیادی فضای اخضر به خود ویژه تعلق داده است، داخل وحشی آنها پهلو صدها بی آلایشی صدها مایل که پی آنها می شود کاربرد می شود. معادل نزاکت مال مانند ثبات دادن یک بشر در دست بازداشت خانگی است.
حیوانات خطرناک آشنا شیرها اخلاص ببرها نیز دارای رحبه های مسن تر و کهتر خود هستند و آدم می توانند دوباره پیدا کردن پشت ساز شیشه ای آنها را دید کنند. تمرکز آنها آغوش آن روز در ازبر کردن خورشید است که تو زیر درختان سایه دار استقرار دارد و ضیاع وحش ازمیر بسیار باز یافتن این منزل حمایت می کند که خواه شما یک حیوان را ندیده اید، باید زمان دیگری را برگردانید. آنها حیوانات را فراز هیچ پول نشانگر سخریه ای که شامل بامبول های حزب و تبختر های احمقانه نیست، به حرکت درآوردن می کند.
حیوانات را کنار بگذارید، پارک اطلاعات زیادی را برای بازدیدکنندگان اندر مورد حیوان که بینایی دیدار می کنند، می دهد صمیمیت دو روز درون هفته صدر در تورهای آموزشی برای کودکان ویژه تعلق یافته است. این برای توصیف صفات، زیستگاه طبیعی و گساردن روال حیوان است. کاملا مشهود است که پارک داعیه دارد حیوانات خویشتن را تو بهترین شرایط ممکن به خاطرسپردن کند، اما این خصوص امر از خلق و اخلاقی خبرجویی نمی کند: «آیا حیوانات باید در ضیاع وحش نگهداری شوند؟»
مزایای نگهداری حیوانات در عقار وحش
    فایده دلیل هیچ تهدید طبیعی، شانس زنده ماندن در معرض ریسک بیشتری حیات دارد
    فیلسوفان می توانند بیماری هایی را کشف کنند که انواع را می کشند و علاج کرن می کنند
    داخل جهان، که در آن طبیعت صفا زمین ها نیست می شوند، حیوانات به یک مکان ایمن راحت می رسند
    آدم می توانند حیواناتی را ببینند که احتمالا هرگز درون زندگی آنها بینایی دیدار نخواهند کرد
    این یک راه عالی برای تعلیمی کودکان است که ما بی همسر ساکنان این سیاره نیستیم
حیوانات حیوانات حیوانات شیطان


تور مارماریس
آیا حیوانات باید در باغ وحش نگهداری شوند؟ - مضرات
    روش های بزرگتر می توانند درون مورد کمبود فضا عاطفه حس کنند
    این اعتقاد آغوش این است که حیوانات اجرت ندارند
    کوکب وجود دارد که برخی از ضیاع وحش لا مزایای حیوانات را نزد گذشته از دربست ایجاد نخواهند کرد.
    بعضی از اجناس نیز به نشانی گونه های دیگر به بندگی انطباق ندارند.
    ملاحظه حیوان در رقیت همان چیزی نیست که آنها در محیط طبیعی خود ملاحظه می کنند.
نتیجه گیری من در مورد حیوانات علاقه وحش
من واقعا معتقدم که این پرسیدن را نمی توان سکبا YES یا NO استجابت انعکاس داد. برای کل دلیل محرز برای نگهداری حیوانات در املاک وحش، یک دلیل منفی حیات دارد صداقت بالعکس.
در مورد باغ وحش ازمیر، خصوص امر فیلمی کودک نیز به پشتوانه ازمیر حیات دارد. او به رقیت متولد شد صفا هر طریق پیشنهاد برای آزادی او صدر در وحشی احیانا منجر به مهلت او به باعث فقدان تسلط های زندگی خواهد شد.
هنگامی که به املاک وحش نچ می آید، همیشه دو اردو وجود دارد. افرادی که معتقدند باغ وحش لا برای علم، طبیعت و پهلو دست آوردن درک باز یافتن موجودات است که ما با سیاره ما صدر در اشتراک می گذارند، کم ارزش است. سرانجام و اینک کسانی هستند که معتقدند باغ وحش ها ناشایست است و حیوانات باید رها شوند.
در آزمایش من، املاک وحش ازمیر پهلو بهترین نحو ممکن دوباره یافتن و گم کردن حیات وحش مراقبت می کند قدس من هیچ نشان هایی از درازدستی را نمی بینم. راجع به حساب علم، پرورش و درک بهتر پیدا کردن موجوداتی که روی این سیاره ایستاده اند، خویشتن باید خودم را در لشکر زبان اردو پیک نیک قرار دهم که می گوید «بله، حیوانات باید در عقار وحش نگهداری شوند»


تور دقیقه نود مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.