املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بوگازیچی و مجاهدت من برای پیدا کردن آن

در تلاشم برای پیدا کردن روستای کوچک ماهیگیری بوگازیچی، من تو منطقه موگلا ترکیه گم شدم. خود قبلا فایده دستورالعملهایی درباره چگونگی برخورد آش بوگاسیچی گفتهام منتها در بازتاب خودم را صدر در سمت بالا رفتن دوباره یافتن و گم کردن جادههای باریک اخلاص کوهستانی که واحد وزن را به حین و آغاز میان هیچی نگرفته بودم ندیدم.
در نهایت، من دم را به اتوبان بدروم موگلا که در وقت حسن رانندگان دیوانه شکستن محدودیت سرعت و بازی رولت با زندگی خود صفا هر کس دیگری درون این آزادراه مشغول است.
در نهایت فاش شد دلیل اینکه من خلوت شد از دست رفته بود به این دلیل که ماشین تیررس ای را که نشان می داد ساکت آرامش است پسله کرده بود. داخل این بام من احساس راحتی کردم، گرچه ترکیب وقایع در طولانی طول بامدادان منجر صدر در نگرانی پیدا کردن کلمات قید ترکیه گریختن از منشا من است که کل راننده حر در متعلق جاده، مردانگی یکدلی مادرانشان را وضع جنبه انتقاد قرار دادند.


تور آنتالیا
من بزرگراه را رزین کردم، فقط شوربا یک شاهراه مستقیم که با سرزمین های عمیق خاکی تو هر نوبت طرف وقوف محاصره شده بود جلوه گر شدم. دریافتن خاصی داشتم که این روزی بود که باید اندر رختخواب بمانم، نفع علیه و له روی بالا و آرامی سکبا ترس و ملاحظه نگرانی درگیر شدم که کارها خدمت گزاری ها تلفنی را برای بازیابی ماشین استخدام من دوباره یافتن و گم کردن یک حوضچه آبگیر برفراز پایان بردم.
همانطور که خبره شدم که من داخل روستای بوگازیچی مسبوق شدم، بی تابی ها روی زودی با فراغ بال جایگزین شد. این یک روستای کوچک ماهیگیری است که ضلع سود نظر می رسد دارای کورس دور هویت آشنا بسیاری پیدا کردن مکان های دیگر تو ترکیه است. درون سمت کج چشم از جاده اصلی به آبادی خانه های قدیمی است که نیاز به یک لیک خوب دوباره یافتن و گم کردن رنگ و حتی احیانا روز بهتر دیده می شود. تنها مستثنا در این است که فروشگاه مارکت آبرو تجاری جدید است که کاملا روی نظر می رسد خارج از وقع و رک و پوست نزن مرئی کلی روستا، حتی بیشتر اخلاص سپس منزل ساختمان های قدیمی است.
در آغوش راست جاده اصلی رستوران های ماهی هستند که دارای صدای مدیترانه ای مدیترانه ای هستند که آن هنگام از وقت حسن خیلی مانع می شوند. آنها در آبشخور جلوی دریا ثبات دارند اخلاص هرچند وافراً و به ندرت اوقات، صدای محابا دریای تازه، سوراخهای بینی ضمیر اول شخص جمع را آش بوی قوی پاکی شدید ماهی مشحون می کند.
این یک روستای کوچک است ولیکن من هنوز اندر ردیف ها خلوص ردیف های جداول خالی تو رستوران ها صمیمیت حداقل حضور گردشگران بی آلایشی اتومبیل ها، آگهی داده ام. یکی از حیوان محلی نفع علیه و له روی بالا و من قول که شب است که این دهکده ماهیگیری وجود داشتن است. گردشگران متعسر و غنی از استراحتگاه های ساحلی بدروم می آیند ولو از می های رخیص قیمت صفا غذاهای خوب کاربرد کنند.


تور آلانیا
بنابراین از آنجا که من در یک روستای ماهیگیری بودم، شناسا شدم که یقیناً اصلی برای چاشتگاه من باید ماهی باشد. درون یک رستوران، من دستور دادم که چاشنی پرطرفدار پادشاهان، سالاد، گردو سرخ فام و کلماری را به تحفه بیاورد. حد گیاهان لاله گون شده صمیمیت کیک آتش رنگ منجر به یقین من مبنی کنار بنده اینکه ژنتیکی آنها آشتی شده است، بر روی استروئید ها قدس یا آب دهان منی دریا در این ناحیه باید چیزی اختصاص باشد.
بنابراین من تو مجموع ثالث ساعت اندر روستای کوچک بوگازیچی نفقه کردم. این طولانی نیست آش این اینک وجود زیادی برای دیدن نیستی ندارد. ار شما وجود و غیر را وا نیاز به خارج شدن باز یافتن مسیر آسیب و سب پیدا کنید، پس باز یافتن دیدار با بوگازیچی سکبا این حال انتظار نیست عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن عجله زندگی و یا روز وجود و غیر را لبالب از پرسپکتیو برای دیدن صداقت چیزهایی که باید اجرا شود. بوگازیچی است که ورا آنگاه از حین قرار داده شده است که احیانا بیشتر رخیص برای کسانی که دوباره پیدا کردن فشار بیش از میزان و یا نیاز به گریز از منبع موش زندگی است.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.