املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کوش آداسی - ها و خیر کاملا جواهرات ترکیه

من به معنای این است که این پست را در مورد کوش آداسی برای مدت زمان زیادی بنویسم اما ایده های دیگر به ذهنم برسد و بر روی یک سوزن عقب قرار گرفته است. می بینید، کوش آداسی در ترکیه ای است که من عاشق و نفرت ندارم.
این من را تحریک نمی کند، اما من هم ناامید نیستم. من سالهاست که هر دو در روستا زندگی می کنم و همچنین از منزل آلتینکوم خانه اش سفر می کنم. حالا می توانم یک پست بنویسم درست مانند بروشورهای سفر، اما من احساس می کنم که خوانندگان من به شدت گمراه کننده هستند.
در سواحل غرب کشور، در جنوب Izmir، کوش آداسی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای تعطیلات به ترکیه است. در واقع، آن را به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای اژه شناخته شده است. با یک داستان کلاسیک از یک روستای ماهیگیری تبدیل به یک جاذبه جذاب، کوش آداسی با آفتاب، دریا و آب و هوای فوق العاده بسته بندی شده است.
تنها مردی که تا کنون کوش آداسی را جذاب کرده بود، یک مرد کور بود. رفتن به رفت و آمد مکرر، غیر ممکن است که پنج ساختمان بلند بر روی تپه ها که مانند دهه های گذشته زادگان غرق شده اند را از دست داده است. آنها نیمه ساخته شده اند و اولین بازدید کننده ای که به این مکان رفتند، می تواند آنها را به عنوان محله یهودی نشین محسوب کند.


تور استانبول
واکنش این بخش ها از من تحریک می شود این است که من واقعا دوست دارم که برای مجموعه ای از "بیایید خانه خود را بیرون بکشیم و آن را بازسازی کنیم". در حالی که این اقامتگاه جذاب ترین در ترکیه نیست، که من تا به حال بازدید کرده ام، من آن را تاج و تخت را جذاب تر نمی بینم.
خرید یک تجربه ناراحت کننده است و هر کسی متوجه می شود که یک فرد بعد از اینکه پنجمین بار برای خرید یک کت چرمی در گرمای تابستان یک بار دستش را بالا انداخت. اگر کت چرمی نیست، جواهرات در چهره شما قرار می گیرند. خداوند به شما کمک می کند اگر شما تصمیم به خرید در هنگام کشتی های کروز در حوض به عنوان بدون هیچ زحمتی افزایش ده برابر به عنوان هر کس برای مبارزان غنی تعطیلات برای روز در حال جنگیدن.
چیز بزرگ در مورد زندگی شبانه کوش آداسی این است که دو چهره دارد. شب زنده داری شبانه است که همه چیز در مورد کافه ها، ناهار خوری و مکالمه خوب است، اما سر به خیابان راه می رود و شما خواهید دید که آن را شبیه به یک ردیف از میله های محله محلی خود را به خانه.
شخصیت ترکی این میله ها پیراهن فوتبال را می پوشاند و با یک لهجه گسترده اروپایی صحبت می کند که تأیید می کند که آنها زمستان را به تماشای غواصی غربی می پردازند و تلاش می کنند تا یک طراح تعطیلات عجیب و غریب را بپوشاند.
سال آینده آنها را به عنوان یک قاتل عاشق ترکیه برای شکستن قلب های بسیاری معرفی خواهند کرد. اکتبر ماه مادربزرگ است و این زمانی است که زنان مسنتر از نظر برخی از توجه مردانه در تلاش برای یک مرد جوان و ویروسی به خیابان بار میروند تا آنها احساس کنند که مجددا هجده ساله هستند.
حالا این جایی است که من احترام می گذارم و به زانو های خم شده احترام می گذارم. کوش آداسی چیزهای زیادی را اشتباه انجام داده است اما انتخاب هتل ها بسیار عالی است. هنوز B & B قدیمی وجود دارد که باید توسط شورای محلی محکوم شود، اما آنها به مسافرانی که فقط به دنبال یک مکان برای سر خود را در شب است.
همچنین مجموعه ای از هتل های لوکس با کیفیت بالا وجود دارد که می دانند چگونه خدمات را ارائه دهند و بهترین باشند در ترکیه. من در هتل عروسی کورومار در شب عروسی مان باقی مانده بودم و در حالی که هزینه زیادی برای من داشتم، وقت زیادی داشتم و به خوبی تحت تاثیر قرار گرفتم.
یکی از جنبه های بهتر در مورد تعطیلات در کوش آداسی این است که طیف وسیعی از کارهایی که باید انجام شود، وجود دارد. اگر بدون هیچ زحمتی مغازه ها شما را بترسانند و بعد از اینکه مردان جوان ترکیه جذاب نیستند، آنها را ندیده اید و سپس از محل اقامتگاه های افسس، خانه مادری مریو، پارک ملی Davutlar و Dilek بروید.
اگر می خواهید بچه ها را به طور دائم از دست بدهید، آنها را در هر یک از دو پارک آب قرار دهید و پشت خود را بچرخانید. ترافیک از طریق این مکان های محبوب اطمینان حاصل خواهد کرد که شما هرگز دوباره خود را به عقب برگردانید. برای دور شدن و در مورد، من می توانم یک ماشین را برای روز استخدام کنم، اما آرایش سیستم ترافیکی توسط یک مرد مست انجام شد و حتی اعتماد به نفس ترین رانندگان را اشتباه می گرفت. در عوض اتوبوس یا سفرهای محلی را خریداری کنید.


هتل های ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.