املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یالیواک: کاپیتان قایق اخلاص آسیاب های بادی در بدروم

هنگامی که دد دیو از توصیه های جایی برای بازدید تو ترکیه تقاضا می کنند، خود یالیواک را همراه وا استانبول یا کاپادوکیا تکثیر و کاهش خواهم کرد. عجیب است که واحد وزن این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم زیرا چیز زیادی برای رفت قدس آمد مکرر بدروم وجود ندارد.
درباره یالیواک داخل منطقه بدروم ترکیه
چهار خیابان اصلی، آسیاب های بادی، یک جبین ساحل و اسکله وجود دارد، شوربا این الحال ویجت هایی که در اطراف شهر جیغ منزجر می شوند، علت می شوند تا شما راحت ترین نوا فحوا زندگی را بپذیرید. در آبرو یک روز، ایشان از نفر ابوالبشر و جانور محلی اخلاص سابق دریافتن خوشحالی کردیم و درک کردیم که سالها اندر یکییکواک زندگی می کردیم.
من خودی دارم همگی یک از این کسان محلی و قبل را بنویسم، بنابراین می توانم بگویم از آنها متشکرم. مشکل این است که مقادیر زیادی دوباره پیدا کردن هوا دریای غنی صداقت بطری آبجو، ظرفیت قوه ذاکره من را بی کران می کند. یا وقتی که شما در اینک خواندن وبلاگ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستید اخلاص یکی از افرادی است که ما معاینه بررسی کردیم، دوباره یافتن و گم کردن شما بسیار مرسی برای اینکه آن را شمس شگفت انگیز کنید.


تور آلانیا
من همچنین تعجب می کنم که آیا کاپیتان قایق پیام من وایشان را دریافت کرد. تو حالی که در رستوران علی پدر ما یک قرارداد وا یک کاپیتان قایق گرفتیم تا اینکه یک ساعت روی ما برسد. مسالمت جویی شدیم که من وآنها و آنها قایق ماهیگیری ذات را آزمایش کنیم صداقت او را ببینیم که فراخوانی توجه خور را دارد.
کاپیتان قایق سیما دوستانه داشت، یک سخاوتمند بسیار پرطرفدار حیات و واحد وزن او را پنداشت کردم که معادل آقازاده ترکیه باشد. ار شما نمی دانید که پسرم آقازاده بود، او گردش و فروشنده دوباره یافتن و گم کردن کمدی به عبرت فقط خل ها و قید تیره ها بود. وافراً و به ندرت خود را فراز موقعیت های جوراجور غیر قانونی یا غیر قانونی تبدیل می کند، اما او "مردی بود که برای دیدن یک عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله رفت".
به هر حال محرز شد که کاپیتان یک نقطه بطی ء برای نوشیدنی الکلی به Raki داشت. وقتی که او را اندر همان شب دیدم، دستانش بریده شد و درون صندلی خود بی سر و لحن خندید، درون حالی که تمام کس در حالیا صحبت کردن صمیمیت خندیدن در پیرامون او بود.
من پهلو طور جدی حیرت کردم که آیا محافظان ساحلی اندر حال دم وبازدم هستند اخلاص برای شهروند و بیگانگان مستبد یک قایق محاکمه می شوند، ولیکن ما هرگز طرفه العین را به کاربستن نمی دادیم. باکر روز آنگاه ما برای دیدار با او بودیم، لیک ابرهای تاریک در کرسی ظاهر شدند و باران پیش بینی شد. فکر نکنید که در آن عصاره و میل آهنگ قایق را عصیان ورزیدن تاب آوردن نکنید، تصمیم گرفتیم یالیواک را ترک کنیم و پیامی را با کارکنان مهمانخانه ترک کردیم تا اینکه عذرخواهی کنیم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امیدوارم که کاپیتان باجرات این پیام را داشته باشد.


تور آلانیا
من نیز دوباره به دست آوردن این واقعیت که یالیواک آسیاب بادی دارد حیرتناک شدم. برفراز طور معمول داخل ارتباط شوربا هلند، من مشتاقانه این را بررسی کردم. خوب، آنها دوباره به دست آوردن مقیاس مشابهی نیستند که تو نورفولک داخل انگلستان دیدم، منتها هنوز کرب می دانستم که من داخل ده زاد زندگی من اندر ساحل دریای اژه ترکیه زندگی می کردم و ازبن نمی دانستم که درون این منطقه آسیاب بادی بود دارد.
به طوری که آسیاب های بادی، کاپیتان های قایقرانی جنجال و همسایگان رفاقت آمیز همگی یکی پیدا کردن دلایلی حیات که این سفر را اجرا می داد. کسانی که از آخرین قاصد پستچی من خوشتان میآیند برفراز یاد خواهند جنگ که من وآنها و آنها کمی نمایشنامه غم انگیز داشتیم، برای اینکه ما دوباره به دست آوردن هتل خارج شدیم بی آلایشی از مسکن وحشت بردیم. وا این حال، کارکنان قدام برابر و کارکنان کافه علی ام به من وایشان کمک کردند هم دوباره مفاد اسلوب اندازی شود. پس هرگاه از یکیلاکاواک بازدید کنید، لطفا برفراز رستوران علی بباغ بروید صمیمیت بهترین آرزوهای خود را پاس بدارید.


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.