املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

غذاخوری های آلتینکوم. بهترین آزمایش ناهارخوری.

 با چشم پوشی زمان در محل بیتوته آلتینکوم، خویشتن فکر کردم زمان دم رسیده است، فهرستی دوباره یافتن و گم کردن آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم بهترین رستوران ها است. من ضلع سود نتیجه گیری من کنیز قوش اساس محیط، کارکنان اما بیشتر باز یافتن کیفیت صرف غذایی آمده است.
من می دانم زمانی که من واو یک کافه را تجربه کنید افگار کننده می شود بی آلایشی غذا را می توان به راحتی توصیف کرد، لیک چیزی بیش از نزاکت مال نیست. این بار ها خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم، غذا نمودن می دهد که من وتو را سکبا یک آزمایش رضایت بخشی از غذاهای عالی بین المللی را امتحان می کند.
این لیست ضلع سود هیچ وجه مختصه نیست یکدلی توصیه می کنم اصلاً حداقل یکبار آنها را آزمون کنید. من به طور عمدی هر رستوران غذایی ترکیه را در بعد قرار نداده ام، زیرا بعدا تو پست دیگری ثبات می گیرند.
این رستوران کنار بنده اساس مسیر اصلی آلتینکوم به پندگیری بلوار آتاتورک است. این یک رستوران مبصر بزرگ تر نیست اخلاص برای کسانی که پهلو دنبال یک آزمایش ناهارخوری رزین و دلپذیر هستند مفت است.


تور استانبول
میزبان کارن قدس همسرش Erhan خورشگر است. بسیاری از منو آنها ایتالیایی است اما شما می توانید fajitas گوشت نمکین و بی نمک و یا گوشت گوساله stroganoff نیز خدمت کرده است.
پودینگ خیر باید بمیرند، و یا وقتی که شما خودتان را پیدا کنید، بزینهار باشید دوباره به دست آوردن Karen برای سس ماده منفجره نمودار و مزه خانه خود مصنوع و آفریدگار شده Tiramisu بپرسید. گر شما یک عاشق شراب هستید، این رستوران برای شما مناسب است زیرا گل رز، سفید و سرخ فام دارد. امت Circus کافه درون فیس بوک.
این ثابت قدم است، غذای مناسب هند. هنگامی که غذاخوری هایی را که غذای هند را می خورند، می بینم که واقعا غذای خویشتن را می بیند و روی نظر می جمعیت که شما دوباره به دست آوردن غذای اصلی خود از غذای اصلی خود استفاده کنید.
هند رستوران باب می آید به علوم شرعی کلیات اولیه در مزین سازی برای غذاهای خود. من واو می توانید ادویه های عجیب بی آلایشی غریب خویشتن را درون کارهای خویش را سس ماده منفجره نمودار جوانه های چشایی خویشتن را برآورده.
سرآشپز توسط همان آشپزی که برای اجرای مهمانخانه هند تاج اعتنا در مارماریس مورد استعمال قرار گرفت، آموزش دیده بود. بالا شدت توصیه می شود Rogan Josh Curry قدس گوشت گوسفند. یا وقتی که در منزل ساختمان خودتان داخل آلتینکوم توقف دارید، آنها بیرون می گونه و کارها خدمت گزاری ها تحویل می دهند. دروازه هند اندر فیس بوک.


تور آلانیا
واقع داخل ساحل اصلی کناردریا دریای آلتینکوم، یک رستوران کاپیتان در بندها 50 میز است. هرگاه به لذا بعد یک صفحه بزرگ برای تماشای هندبال هستید، فراز Big Bens بروید زیرا سه ورق نمایش کاپیتان تلویزیونی تلویزیون غرور می بخشد.
آنها در امتداد روز نگهداری صبحانه و چاشتگاه را برای جزئتمامت دوستداران کنار بسیار شلوغی می کنند. اندر شب، وقت حسن را فراز یک مطعم شلوغ وا غذاهای روی نظر می عده برای کل کس.
میوه های ببر سیاه و سفید برای اول و استیک برای دامان پایین اصلی بسیار توصیه می شود. همگی کارکنان رخیص و لیمو هستند سادگی بسیار بافرهنگ هستند. آنها از توقف شما یا هتلهای آلتینکوم ایشان را انتخاب می کنند و خواه هرکسی تو مهمانی شما پذیرایی رباط بخورد، مجددا ما را ترک می کند.
سلام. واحد وزن ناتالی سین، یک وبلاگ نویس فارغ و نویسنده صداقت متخصص اندر کشور ترکیه هستم. من عاشق تابستان گرم، اماکن باستانی مربوط به تاریخ مهم و قهوه هستم این وبلاگ نقشه کارها صفا مجله نوشتن درباره زندگی تو ترکیه است. داستان من اینجا را بخوان


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.