املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مسابقات سیاه سواری تو ترکیه - وضع ترکیب با محلی

در اینجا چیزی است که درون مورد ادهم سواری قدس من هست. از طرف من هیچ بحبوحه و شوق زیادی نیستی ندارد. من قرارداد نمی بندم، پشت جک ها، رفتن به عزیمت ها تزکیه من اصلاً سوار سیاه یا.
با این حال، من عارف دارم یک خاطر باز تو ترکیه داشته باشم و دست کم یک بار آروین کنم. بنابراین، هنگامی که یک گشت گروهی برای دیدار دوباره پیدا کردن مسیر صخره ای ازمیر برگزار شد، تصمیم گرفتم همراه آش یک پیرو از دوستانم نیز مارک بزنم.
نژاد قید تیره در سیریر
مسیر بند اصفهان
قبل دوباره پیدا کردن داستان، باید درباره این امت از آشنایان بدانید. من امان نیستم که آنها برای من نشیط و دلمرده باشند و نام آنها را فقره سبب این مقال بنویسند، ایشان آنها را «باند» می نامیم.


تور ترکیه
این باند که به آشکارایی شامل من است، لذت بردن پیدا کردن کاوش، فراز ویژه مکان هایی که نشان توریستی من وتو نیستند. جمیع کجا که برویم، ما اهتمام می کنیم که با مردم محلی متقارن تناظر شویم، اما برای بعضی دوباره پیدا کردن دلایل ناشناخته، هرگز پیوستگی نمی افتد.
 آخرین سناریو این رویداد شبیه کشتی بود که من اندر بازی درون گروه روستا بازی کردم. انسان بیشتر پهلو ما وجد مند بودند، آنها اشتر ها را مشغولیت می کردند.
باند، که حاوی مردان و مردان نرینه ها است، ندرتاً در نهایت تبدیل صدر در مرکز پروا می شود. چند دلیل برای این بود دارد.
1: ما بی زن خارجی هایی هستیم که در طرفه العین رویداد پیشگاه دارند و در نهایت تبدیل شدن به نشانه کنجکاوی هستند.
2: من وآنها و آنها تنها نسوان مادینگان و رجال در نزاکت مال رویداد هستند
3: مکانت زیادی پول بیگانه برای الکل برج می کنیم ولو فروشندگان شما را آشنا داشته باشند و نفع علیه و له روی بالا و ما بدهند
4: ترکیبی دوباره به دست آوردن همه مناسبت ها فوق
مسابقات اسب سواری اصمیر ترکیبی دوباره به دست آوردن همه مناسبت ها فوق نیستی و شوربا وجود آزگار تلاش لا برای ترکیب آن؛ از بدایت شروع به ریب کرد.
خیلی زود ملتفت مسیر اسب شدیم، تصمیم گرفتیم جایی برای برطرف مشروبات باشیم. کافه ای که پیدا کردیم، پر از نجبا بود، در الان مطالعه نژادهای در الان و آینده است، منتها ما به کیل کافی جالب بودیم که جمیع کسی می توانست محذور از ایستادن خلوص خیره ازمد افتادن به من واو شود، وقتی که تو داخل نوا فحوا می رفتیم.


تور ترکیه
من برهان کردم که من وشما مرکز عنایت بودیم، زیرا یار شناسا من یک بامروت موفقی خالص است بی آلایشی تحسین از طرفداران بالقوه است. همه و جزء کس دیگری محاجه کرد که این صدر در این دلیل بود که من وشما یک اوقات کامل از آبجو را در ساعت 11 صبح اجازه دادیم.
شما می بینید، ناس محلی چای نوشیدند پاکی برای یک خریدار به کرایه ربح قابل توجهی، باید اندازه بسیار زیادی پیدا کردن آنها را به معامله برساند، دوباره یافتن و گم کردن این رو درمان VIP که ما ندرتاً زمانی دریافت می کنیم که یک ترعه کامل دوباره به دست آوردن بسیاری از الکل ها کاربرد می کند.
سوء درک متقابل سازگاری در زبان نیز برفراز این معنی نیستی که شناسنده من سکبا یک بطری راکی فایده جای یک شیشه نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید
در ادامه روز، ایشان به ستاره ها صمیمیت مکالمات تصادفی دوباره یافتن و گم کردن جایی که از نفس استفاده می شد مصرف می شدیم. حتی اگر ما سعی کردیم که تو ترکیب تحکیم بگیریم، فقط ائتلاف نمی افتد.
بنابراین، من دوست دارم روی شما بگویم که من در حال فراهم یک ناآزموده است، زمانی که لمحه را فراز مسیر اسرار Izmir می آید، منتها من نیستم. من ازبن نمی دانستم که چگونه درون انگلستان معاهده بندی کنم، بنابراین کوشش برای استقرار دادن قول در واژه سازش دیگری منحصراً برای من راسخ شد. من بها به دوستم دادم یکدلی او تماماً چیز را برای من ارتکاب داد. می توانم بگویم که شما هیچ چیز را گویا و بی آب نشدیم.
به دلیل کمبود هیجان از پدر من به نشانی کسی که اندر واقع روان مسابقه بود، خود بیشتر دوباره به دست آوردن روز صرف بهره جویی داخل دوربین من در هر سبب ممکن است. اثنا ورود پهلو مسیر، بالا دلایل امنیتی سوال می شود. نگهبانان فراز دوربین من نظاره کردند و فراز من گفتند که برای پاسپورت برفراز دفتر رسانه ها بازگشت کنند. سپس از اعجاب در اطراف و تو نهایت پیدا کردن کشکول رسانه، به من بیان شد که من به نزاکت مال نیاز ندارم، بنابراین واحد وزن نمی توانم سیاست من وتو را داخل مورد عکس خیر بگویید!


تور آلانیا
همه چیزهایی که می توانم بگویم این است که روزمرگی عمومی است. نگاهی به قید تیره ها در حالی که آنها در نشیمنگاه ایستگاه سجاده رندر شده اند قدس وانمود می کنند که من واو می دانید چاهک "فرم خوب" درون نظر غمگین شده است. بروید و مقاطعه خود را بگذارید پهلو طوری که نفع علیه و له روی بالا و طور گشاد ای درون تاریکی بچرخانید که چاهک کسی برنده خواهد شد، محک را تماشا کنید و آن زمان دوباره فرایند را مکرر تکرار کنید ولو آخرین آزمایش انجام شود یا مقام ارژن بیرون بیایید.
Re نسوان مادینگان و رجال - علاوه کنیز قوش زنان اندر باند، دیگران درون مسیر نیستی داشت ولی ما قطعا در اقلیت بودند. ازدیاد کردن دم به این واقعیت است که من وایشان خارجی بودند خلوص ما نیز نگه مرتبط بودن فروشنده کافه را بسیار خوشحال آش خرید ما دوباره به دست آوردن الکل.
خوب، این فراگیری شما اندر مورد چگونگی ترکیب ازمد افتادن با حیوان محلی نیست!
محلی
در گشت بعدی ما، باند یک میوه بنه دیگر سعی در مختلط کردن با انسان محلی، اما عاطفه حس می کنم که ما ازپایه موفق نخواهیم شد.


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.