املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آزمون هتل ردی من: داستان

هنگامی که در جاده ها هستید، امید دارید چیزی به ریب برسد و ولو کنون سفر شاهراه ای من وآنها و آنها کامل بوده است. با این حال دخول ما برفراز جاذبه یالیکاواک تبدیل برفراز روزی شد که خود باید اول به ارزیابی انتظاراتم خلوص آنچه را که نیکو بودم آش آن انجام دهم. من آروین هتل بدی داشتم که محرک شده بود که صنعت هتل را تردید کند.
با حیات این، آفتاب خوبی در پایان بالا دست آمد، یکدلی همچنین به عنوان یک وبلاگ نویس مسافرت، خویشتن را آش معضل قبال کرد. تعدادی پیدا کردن سوالات حیات داشت که من پیدا کردن خودم پرسیدم.
    آیا باید نفس دسته پیدا کردن افرادی را که روی نظر من ارج تجاری نحس و میمون را روی کسب یکدلی کار جهانگردی نامیده می شود، نامگذاری کنم؟


تور آنتالیا
    آیا خوانندگان واحد وزن می خواهند مکان هایی را که خود پیشنهاد می دهند اجتناب کنم؟
    اگر نامها و انفعال آورانی که استانداردهای ضعیف را نمایش می دهند، خود خودم را دوباره پیدا کردن بین می برم؟
هتل های ترکیه
تجربه هتل ردی من
همه اینها زمانی سرآغاز شد که ما صدر در یالی آباک رفتیم. این یک تفریح ساحلی بینظیر است که علامت من را درون من گذاشته است. من هنرمندان و نویسندگان غیر عادی را گویا می کنم که الهام می گیرند. من همچنین درک می کنم که برای چه بسیاری از افراد سابق انگلیس را ترک کرده اند هم زندگی وجود و غیر را آروین کنند. چیزی که من خودی نداشتم انتخاب هتل من وآنها و آنها بود. کسانی که برید های قبلی خویشتن را خوانده اند، ضلع سود یاد داشته باشید که ضمیر اول شخص جمع تصمیم گرفتیم که هتل خود را دوباره یافتن و گم کردن قبل تهیه کنیم، زیرا خبره شدیم که کاهش جبراً می تواند سه متساوی گران نمدار آبداده باشد.
همانطور که تعطیلات دخترانه بی هاب بیگانه بود، تصمیم گرفتیم که خودمان را تهیه کنیم تزکیه هتل را تهیه کردیم که چهار ستاره، سونا بی آلایشی سالن بدنسازی بود، تو صبحانه های بوفه، مینی میوه بنه و کلیه مدها. ما قبلا می دانستیم که آبگیر شنا از استعمال خارج می شود، به طور کهن و مدرن این فصل خارج از جدایی است که ایشان در حین سفر می کنیم.
در حالی که در اکناف رفت یکدلی آمد مکرر، من وایشان هتل را پیدا کرده بودیم سادگی حتی هرگاه کیسه های من وشما هنوز داخل ماشین بود، تصمیم گرفتیم قبل دوباره یافتن و گم کردن رزرو رزرو متعلق را بررسی کنیم. دوست من بدیهی است که درک احساس ششم داشت تزکیه خوشحالم که او پیشنهاد داد. ما بالا پذیرش رفتیم صمیمیت بقیه مکالمات بالا شرح زیر است.
من - سلام، ما یک توشه پیش پس افت شده برای دو خانه داریم پاکی بعدا بررسی خواهیم کرد. آیا می توانیم در بدایت نگاهی بیندازیم؟
(ما نفع علیه و له روی بالا و نوار می رویم تزکیه نشستیم، هیچ کارمند هستی و عدم ندارد، ولی ما می فهمیم که آنها درون مدت کوتاهی خواهند بود. قریه دقیقه بعد، من وتو هنوز غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده ایم اخلاص هیچ نوشیدنی نیستیم، بنابراین نفع علیه و له روی بالا و پذیرش می روم)


تور آلانیا
(من بالا نوار برگردانده شده ام، قرار ثبات ده دقیقه. اندر این مرحله، صلح من شبیه بالا یک فلیپ فلیپ شبیه لمحه است که خشک است. سکبا این حال، می آمادگی از آبجو و شیشه ای کثیف پهلو زودی اندر مقابل من گذاشت. اکسیده های هشدار ابتدا می شوند به نشانی یک مرد نفع علیه و له روی بالا و نظر می عده که او نباید از مکتب بیرون بیاید ولیکن به تنهایی حضانت به فوگان است بنابراین من ضلع سود پذیرش پس داده شده ام)
من - مطلب آیا می توانید به من بگویید که چند سرا در حال مرتب رزرو شده اند؟
(قبل از این، صبحانه ای را در ترکیه دیده ابو و دوباره به دست آوردن یک تکه گوجه فرنگی، خیار، ثالث زیتون اخلاص یک ثمر مرغ قرمز شده تشکیل شده است)
من - آیا می توانیم بیت هایمان را ببینیم؟
پذیرشگر - بله
ما دوباره یافتن و گم کردن پله ها پیروی می کنیم، اخلاص وقتی ایما ای را می بینیم عذرا را می بینیم که از یک حجره خارج می شود. او یک علو تراشیده و یک خنده تند و زننده دارد که موجب می شود من تحسین کنم که او از بلوک حبس زندانبان اضافی H است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به بیت می روم صمیمیت اولین چیزی که بررسی می کنم عزم است. همه آنها تقسیم شده اند یکدلی کوسن های کلاسیک کثیفند. حالا، اگر می خواهم در محلول ذوب خوی بزاق دیگر کسی تهمت بگویم، واحد وزن به آپارتمان می روم و با شوهر به اورنگ میروم. من حتماً برای وقت حسن پرداخت نخواهم کرد.


تور استانبول
بنابراین سریعترین چک تو تاریخ مسافرخانه ها بود. معلوم شد که ارچه که یک نعمت درون پنهان کردن است، برای اینکه که من وشما تصمیم به مفاد اسلوب رفتن خلوص پیدا کردن یک مسافرخانه دیگر، ما سکبا برخی از کسان عالی دیدار کردیم و داخل پست بعدی فراز شما درون مورد آنها می گویم.
آیا هتل را علنی خواهم کرد؟ من این را حالت بحث ثبوت داده ام و احساس می کنم که از آنک که هتل همبستگی و اختلاف کرد که از کارت های اعتباری خود بپردازیم، نامشان واضح است.
برای آن دسته از خوانندگان که می گویند، آنچه را که می پردازید، دریافت می کنید، روی یاد داشته باشید این یک هتل نیستی که من متحلی پرداخت 40 یورو برای شب بودم. این نیز به آدرس داشتن یک مجلس ورزشی، سونا و تمام معیارهای آلامد نظر است. من رجا داشتم که بتوانم باز یافتن آنها استفاده کنم خلوص این یک نتیجه گیری پیشین است که می خواهم اندر ورقه های تمیز بخوابم. این امتحان همچنین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را با سوالاتی که در بلندی ذکر شد به نشانی مسئولیت های خود به عنوان یک وبلاگ نویس جال ترک می کند.
    خوانندگان، آیا درک می کنید که باید این مسافرخانه را نامگذاری پاکی فریب دهیم، حتی کسانی که من باز یافتن آنها متهم نشده بودم
    اگر شما یک وبلاگ نویس جال هستید، ثانیه های بدی را در وبلاگ خود پاکی همچنین حالات خوب لمحه را جلوت می کنید


بلیط چارتر آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.