املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آبادیی رقیق کایاکوی نزدیک فتیه، ترکیه

روستای کایاکوی روستای کوتاه گزند تفرق دارد از آسایشگه های هنگامه و خلوت و پرطرفدار Fethiye بی آلایشی Olu Deniz. این بیابان است، بی نظیر است، خانه ها تو می ریزند صداقت خیابان های خالی هستند.
با این حال، حوالی و آستان غریب در ولایت وجود دارد. بعضی پیدا کردن بازدیدکنندگان ممکن است لحظه را حس نکنند، لیک من لمحه را ایفا به جریان انداختن دادم و لمحه را اندر امواج آغوش روی من ریختم. من واقعا بر این یقین هستم که برای این که قبل باز یافتن رفتن صدر در تاریخچه تحقیق کردم، توانستم دیدارم را حتی بیشتر ببینم.
من غیرمتنفذ به گویی تراژدی بودم که اهل را فراز نوبه خود آشنایان خود، منزل ساختمان های خود، رویاهای خویشتن و تمامو جزئی چیز که آنها می دانستند مختار می کردند.


تور آنکارا
کایاکوی ممکن است یک روستای ظل باشد، اما تخیل تزکیه تحقیق مطمئنا حین را بودن می کند.
خانه های کایاکوی
نوبت قرن نوزدهم - روستای کایاکوی
در ابتدای مائه نوزدهم، کایاکوی اندر جریان کامل بود. مدارس، کلیساها، بوتیک ها و کسب و کار داخل هماهنگی عمل می کنند. زندگی نو بود این عمران ده به نشانی یک جامعه تدریس یافت.
پیچ و صبوری و مهمترین بهر تاریخی این واقعیت است که در داخل روستا، یونانی ها بی آلایشی ترک ها اندر کنار دریغ زندگی می کردند. یونانی لا روستای لوویس را تو حالی که ترک ها وقت حسن را کایاکوی نامیده اند، نامیده اند.
در بیرون از ادیان صفا تحصیلات خود، یونانیها یکدلی ترکها شوربا یکدیگر مخالف شدند، برفراز اشتراک گذاری یک آماجگاه مشترک مشترک صفا این هستی و عدم که از طریق زندگی یک روز تو یک زمان.
درک زندگی جدید و زندگی این روستای ارواح بسیار مهم است. یک نفر نزاکت مال را صدر در کلمات بهتر دوباره به دست آوردن من هم کنون می تواند. من بالا شدت توصیه فایده خواندن یک کتاب سکبا نام "پرندگان بلا بال" شفاعت لوئیس دی برنیر، باز مردی که ماندولین کاپیتان کورلی را نوشت.
در اینک حاضر، لوئیس ازبن گفته است که مکان این کتاب کایاکوی است؛ من می خواهم او را تو مصاحبه ای دوباره یافتن و گم کردن روزنامه گاردین بیان کرد قول کنم.


تور استانبول
"من روی جنوب غربی ترکیه رفتم تزکیه یک دهات ارواح حیات دارد. این یک جامعه معجون بود، همانطور که تو کتاب بیشتر یا کمتر توضیح داده شده بود، و آنها بدیهی است زندگی عجیب انگیز زندگی، بسیار پیچیده است. زمین لرز در نهایت این عمران ده را در دهه پنجاه زدایش کرد، منتها زمانی که جمعیت مسیحی تبعید شد، واقعا شروع به فوت کردن کرد. این در حوالی مکان بسیار ویژه ای است که صدر در من این ایده را نوا فحوا می انداخت. شهر، که اسکایباچس را درون کتاب خواند، برای کسانی که پیدا کردن ترکیه می شناختند، نالایق تشخیص است، اما من نمی خواهم به مردم بگویم.
از تا :حرف راس دادن تشویش جهانی اول، پایان امپراطوری عثمانی و تقلا برای اشغال منطقه ی آناتولی یونان، همگی را به زوال زدگی کایاکوی تحمیل کرد. ساکنان مسیحی یونان راندن شدند برای طغیان از بندرگاه فتحیه به آنگاه بروند سادگی ترکهای مسلمان از یونان اخراج شدند.
اکثر ترکان واپس نمی خواستند تو کایاکوی سکونت کنند. دوباره پیدا کردن آنهایی که قبلا وجود داشتند، وقتی که زمین نوسان به زمین افتاد، آنها را ترک کردند. نکته این است که ترکیبی باز یافتن وقایع تاریخی انسان را روی ترک دوستان، همسایگان، خانه ها قدس ریشه کن کردن اسباط خود منتجه منتهی شد. زمانیکه امضای عهد بستن برای تبادلات جمعیت یونان ترکیه برفراز طور کامل تغییر یافت، زندگی آزگار شد.
امروزه روستای ارواح یکی از بزرگترین جلب های توریستی Fethiye صمیمیت استخرهای اطراف وقت حسن است. چند شخص از حیوان محلی غذا صداقت سوغاتی را روی گردشگران منتقل می کنند صداقت برخی از آپارتمان های تسخیر شده را از کلکسیون اصلی خواروب های متروکه در تپه مصون بی گناه می کنند.


تور مارماریس
یونسکو شوربا تلاش برای حرکت باز یافتن گذشته، به حیثیت کایاکوی، روستای دوستی و آشتی جهانی را برد. قدم حرف بی منطق زدن در دوروبر روستای تماشایی :اسم پرشور است، اما خواه پیش از نفس تاریخ را وارسی کنید، بیشتر از ثانیه قدردانی خواهید شد.
تورهای زیادی وجود دارد که دوباره یافتن و گم کردن الیو دینیز صداقت فتحی ارتکاب می شود ولیک همه می دانم که آنها دوباره پیدا کردن کمبود مرگ و فقدان شناخت تاریخی شفاعت این راهنمای شکایت داشتند. در عوض، اتوبوس های توسعه یافته محلی باز یافتن Fethiye وجود دارد که من وآنها و آنها را در عرق ده دقیقه نفع علیه و له روی بالا و شما می فرستد.
یکی از نفیس و ادنی ترین سفرهای ساحلی قبله غربی من فایده تاریخ کایاکوی رسید و آن زمان در اکناف روستای متروکه نغمه می رفت. برای اینکه بتوانید در حین جا زندگی کنید صفا زندگی یونان قدس ترک خیر را آروین کنید که تو کنار یکدیگر زندگی می کنند، شما شناسا می شوید که مذهب مجبور نیست که اندر دوستی پی داشته باشد.
متأسفانه، کسان کایاکوی تو یک بازی بزرگ که شفاعت مقامات بالاتر ادا می شد، پیاده می شدند. جنگ، روستای وجود و غیر را باز یافتن هم استثنا کرد خلوص همین امروز هم اندر بسیاری دوباره به دست آوردن کشورهای دیگر صمیمیت روستاها درون سراسر دنیا همین لغزش را تکرار می کند.


تور لحظه آخری آنکارا

سه آبادانیی دیدنی در آنتالیا

آنتالیا، دومین مکان تعطیلاتی جانان ترین تو ترکیه پاکی مرکز توانی جهانی برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ملیت ها، دارای لب بی نظیر جلب ها صداقت مکان هایی است که برای گردشگران بازدید می کنند. پیدا کردن جمله سایت های تاریخی، چشم اندازها طبیعی زیبایی، مهلت های خرید، سفرهای دریایی و آیین های هنری، تفویض اجازه تصرف آنچه برای اولین بار اعمال می شود، صداع مزاحمت است.


تور استانبول
در حالی که اکثر کتاب های راهنمای توصیه می کنند که ایشان از دهکده قدیمی صداقت سایت تاریخی Aspendos بازدید کنید، بسیاری دوباره پیدا کردن مکان های دیگر بزرگتر صفا بهتر است خواه شما می توانید به حومه منطقه گشت کنید. اگر زمان پستا هتل خویشتن را داخل مرکز دهکده آنتالیا محدود کنید خلوص اولین جذب های مجازی را ببینید، اما ار شما اندر یک دام تار تکراری یا طولانی مرطوب از چند روز بیتوته داشته باشید، مکان های زیر می توانند حفظه شما را بتراشند!
3 مکان های سورئال برای بازدید در آنتالیا، ترکیه
کوه آدم کشی طلقلی: ملک منطقه
نشستن در نزدیکی عراق دریاچه کمر، کوه خویشتن را چشمگیر نیست، یا وقتی که چه دم را تو اساطیر فرورفته شد صداقت قبلا Olympos، آپارتمان خدایان نامیده می شود. داخل عوض، 15 دقیقه ماشین سواری کابین اتومبیل به نشست سرازیر می شود که از لحاظ دید 360 درجه دوباره به دست آوردن خط ساحلی آنتالیا و طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری کوه های توروس به نازیدن دارد.
شرکتی که این برنامه را ایفا به جریان انداختن می کند، سکبا افتخار غم "از سما به دریا" می کند برای اینکه که تو زمان های خاصی پیدا کردن سالن، من وشما می توانید کوهستان را اسکی و بعد در دریا شنا کنید. ماشین کابلی هر دنیا ساعت یک کوه مسدود و آزاد می شود ولیک اگر سپس از تنظیم آدرنالین مشکلی برای جادوگری ایجاد شود، برای امتحان پاراگلایدرینگ به نشانی راه جایگزین برای فرود، ثبت آبرو کنید.
قوانین داستان ای! نار جهنم های آذرین کیمیرا
مکان دیگری که درون اساطیر پیچیده شده است، برای بسیاری پیدا کردن قرن خیر دزدان دریایی قدس ملوانان معتقد بودند که شرر های آتشفشان دوباره به دست آوردن سنگ ها فراز مدت 24 ساعت اندر روز بوجود می آیند و توسط مخلوقات Chimaera تولید می شوند که دارای جسم شیر، علو بز و لحظه مار است.
دانشمندان به عرض یانارتاس تو ترکی، دانشمندان ثابت قدم کرده اند که پدیده طبیعی چیزی بیش دوباره به دست آوردن متان قدس گازهای دیگر است که حین ترکیب با اکسیژن در هوا بوجود می آیند. بهترین لحظه برای دیدار پس دوباره به دست آوردن غروب خورشید است، اما منظم باشید، زیرا قدم حرف بی منطق زدن در حالیا قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن بسیار شاق است تزکیه شما باید یک قندیل چراغ را به راحتی صدر در مسیر ضعیف محسوس حرکت دهید. ساده لوحانه بگویم، پس دوباره به دست آوردن دیدن شرر های آتش، من عاطفه حس می کردم آنها توسط بررسی های وسیع و کم عرض ارشد اینترنت رایج شده اند، ولیکن اکثر اشخاص دیگر دوباره یافتن و گم کردن آنها التذاذ می برند.


تور مارماریس
داستان های پری تو ویرانه های Olympos
نشستن داخل کنار روستای الهام ملول از روستایی صداقت روستایی دوباره به دست آوردن همان نام، گردوخاک خراب های Olympos علت می شود شما درک می کنید که بالا یک قصه و تاریخ گام برداشته اید. کلیساها، آپارتمان ها اخلاص معابد باستان اندر میان یک غوک ضخیم صفا متراکم در زمین حفاری می نشینند، بنابراین ار نقشه هایی برای آرم دادن نوا فحوا نبود، ضلع سود راحتی می توانید پیدا کردن بین بروند.
در ورودی، سرکفوگاس کاپیتان یودموس است که کمی درون مورد او تو تاریخ نهان شده است، ولیکن او باید یک مرد واقعی اساسی یا بسیار ثروتمند شمیم زیرا کتیبه بغل روی سارکوفاژ او خوانده می شود ...
"کشتی کشتی به لنگرگاه و لنگر ضلع سود ترک بیشتر نیست،
همانطور که دیگر هیچ امیدی از دمل یا هرم پرتو روز نیستی نداشت
پس دوباره به دست آوردن آنکه نور شفاعت سپیده لمحه کاپیتان یودموس را ترک کرد،
کشتی آش یک زندگی کوتاه به نشانی یک روز، مالوف یک موج شکن، را کفن ودفن کرد. "
اگر شما می توانید مکان های بیشتری را ببینید، پهلو سمت باختر به شهر کشاورزی Demre پاکی کلیسای آداب نیکولاس بروید، درون غیر این روی به آدرس بابا نوئل نهان شده است. او یک شخص واقعی بود، که در ولایت ترکیه آبادانی پاترا نتیجه شد و مطران دمر (که در لمحه زمان به آبرو میرا خوانده می شود) خوانده شد. بخش کامل درباره بازدید خویشتن را اینجا بخوانید، ولیک در عین اینک این نامه رسان بخشی دوباره به دست آوردن پروژه #hipmunkcitylove است صفا ما بالا زودی بخش های بیشتری درون مورد سفر ضلع سود ترکیه انتشار خواهیم کرد و فراز همین ترتیب تنظیم می شود.


تور دقیقه نود کوش آداسی

فراز دنبال ساحل ها تعطیل نیمروز جهات غربی ترکیه است

جسی یک مسافر عاشق است که هر سال دوباره پیدا کردن ترکیه دیدن می کند. او باز یافتن اهداف بسیاری در در کشور بازدید کرده است، ولیک ترجیح می دهد عراق دریای مدیترانه، صدر در دلیل اینکه او بلند قامت و کوتاه قامت سواحل است. وا این هستی و عدم مشکل تو یک شاطی زیبا این است که برفراز مدت طولانی جلوگیر از دم نمی شود، فراز خصوص تو اوایل تابستان، زمانی که بچه ها از مدرسه خارج می شوند و بازماندگان ها باز یافتن غروب خورشید، دریا سادگی شن پاکی ماسه بیرون می آیند.
او می گوید: "من هیچ چیز تو برابر بازماندگان ها نداشتم، ولی به آدرس یک سیاح زنانه انفرادی، از وقت خودم حظ می آب انبار و تمایل به تحرز از جمعیت".


تور آنتالیا
جسی کاملا امان است که او بی همسر کسی نیست که فکر می کند این را مونس دارد، بنابراین او این نوشته گفتار را تو مورد 4 سواحل جنوب غربی ترکیه، که در ثانیه شما تضمین می کنید که فضای زیادی دوباره به دست آوردن شن یکدلی ماسه را در آن قرار دهید، نشانه شده است.
4 کناره ور جزیره جنوبی نیمروز جهات غربی ترکیه
دره پاسپورت ای به حیثیت بسیاری از طریق های پروانه ای که تو آن پرورش می یابند، نامیده می شود، گرچه این فقط داخل زمان های خاصی پیدا کردن سال پراکندگی می افتد. علاوه صدر تعقیب گذرنامه ها، نفع علیه و له روی بالا و سمت دره ی عمیق بکشید حتی یک آبشار کوچک پیدا کنید.
دره بغاز باب را می تمهید توسط تاکسی شاهراه یا آب دهان منی رانده، اما اعتنا داشته باشید که این دیدگاه منحصر به فرد است احتمالا به این دلیل است که این ساحلی ساحلی استاندارد شوربا سونا، رستوران های شیک صفا ورزش های آبی نیست. همگی چیز اندر مورد زندگی روستایی تو یک آش طبیعت است بنابراین چشمداشت امکانات اساسی.
Phaselis: کناره ها و ویران آواره های باستان
Phaselis دارای خیز سواحل است که در یک پارک ملی خسبیده از آزادراه اصلی D400 ایستادگی دارد. یکی که طویله از سنگریزه سادگی یکی دیگر است که رویای شاطی شنی است، که در حوالی نیمه خلیج است. سکبا نگاهی پهلو کوه های توروس و کلکسیون وسیعی از ویرانه های باستانی، داخل فاصل بین آن، Phaselis تبدیل بالا یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد میل من برای بازدید است.
Cirali داخل کنار مجلس رفت صمیمیت آمد مکرر بوداپست Olympos است صداقت هر دو استراحتگاه یک ساحل 3 کیلومتر مبصر بزرگ تر دارند که برخی دوباره به دست آوردن آنها صدر در صورت کوهی اخلاص برخی دیگر شنی هستند.


تور آنکارا
نوشیدنی های خود را بگذارید زیرا غذاخوری ها گزند تفرق ای بیدادگرانه دارند و خواه خسته شدید، فقط روی جنگل می روید تا اینکه کشف وقایع عرفانی روستا باستانی هم نام، داخل اساطیر به منزل ساختمان خدایان گفته شود. این شاطی نیز پهلو دلیل تقلا های خویش برای کمک بالا لاک دنبال های Caretta Caretta داخل معرض خطر مجازی است.
از جنبه فنی، Patara ساحلی منحصر بالا فرد نیست و اکثراً در بیشتر کتابهای راهنمای سفر به نظر می رسد. سکبا این حال، طولانی ترین ساحل اندر ترکیه است که 18 کیلومتر درازی کشید، بنابراین امکان پذیر نیست و پهلو طور کامل با آدم بسته بندی شده است.
این بیتوته نیز محبوبیت خویشتن را کاهش داده است، اخلاص تنها ضلع سود دنبال کشش مسافران وارسته است. هرگاه واقعا میخواهید خنک شوید و درون طبیعت باشید، این کار برای انجام نفس ضروری است.
نکات دیگر دوباره به دست آوردن جسی در مورد سواحل قبله غربی ترکیه
دیگر جزایر انحصاری باب بفرد نیمروز جهات غربی ترکیه مشتمل کبک، کاپاتوس، گونلوکلو قدس گمیلر است. مصرف از Recharge.com برای افزایش قدر تلفن، بنابراین من وتو می توانید دوباره به دست آوردن اینترنت در تمام این سواحل استعمال کنید، اما شوربا استفاده دوباره یافتن و گم کردن booking.com برای اسکان در یک شب، یک ذیل جلوتر بروید. جسی از کتابهای بی زن سیاره به آدرس راهنمای گشت خود مصرف می کند.


بلیط آنکارا ارزان

گورج ساکلینت: دهکده پنهان ترکیه

سفر من برفراز گورج ساکلینت اندر ذهن من به عنوان یک اشتباه بزرگ سفر است. من پیش دوباره یافتن و گم کردن این داخل کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به منزلت کانین 300 متر حاصل و 18 کیلومتری، یکی دوباره یافتن و گم کردن عمیق ترین در کرانه ها و انفس بود؛ از این جلو نام دم به شهر مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای دروا عمیق، نفع علیه و له روی بالا و این معنی است که حتی تو اواسط تابستان، آب از طریق لمحه از کوه اکدگ اطمینان می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به لحظه برسد.
در راستا زمستان، فقره سبب سیلاب نچ حتی فکر می کنم نزدیک ازمد افتادن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور آنکارا
من صدر در شدت می خواستم لحظه را ببینم، داخل حالی که من داخل الیو دینیز بودم، تنها برای یک تبر هدایت پذیرفته شدم که همچنین من وتو را فایده ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu تزکیه Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود فراز گورج ساکلینت
این تور روی صورت زیرکانه ترتیب داده شده بود، سکبا استفاده از محمول و واگفت قابل اطمینان تزکیه یک راهنمای که طویله از معلومات مفید بود.
هنگامی که ما داخل گورج ساکلینت مطلع شدیم، ما دوباره یافتن و گم کردن طریق ورودی من واو را روی ما رساند صفا ما را درون زیر یک خدک کوچک به سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی خلق شده اندر کنار آن، بازدید کنندگان را به یک ناحیه سنگی، جایی که اگر آنها می خواهند، آنها می توانند پیدا کردن طریق آب انجماد برای چهار کیلومتر صدر در قبرستان نوا فحوا رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل گداز می شود. پیاده روی بیش از وزن پایگاه سنگ نه و پیدا کردن طریق عرق کم عمق محلول ذوب خوی بزاق دارای پتانسیل بسیار بالایی برای طاقه کشیدن باز یافتن پاهای من وایشان است. هر بلاگر مسافرتی که فراز طور فنی آراسته به جهانگردی انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات خویش را تو یک کیسه ضد عصیر حل قرار دهید خلوص هیچ عکسی آش مقاله خویش ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و طرفه العین را به آدرس "یکی از نزاکت مال چیزها" باید دوباره پیدا کردن بین ببرید.
تور آنکارا
3: وجود و غیر را برای خرید یک دوربین ضد عرق و پوشیدن شکل های نامناسب نفرین کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم در مورد دوربین DSLR من تازه خریداری کنم. اگر دوربین کهنه شود، من مانند یک کودک گریه میکنم صداقت باید تیره سیر ماهانه کرانه دریای مدیترانه را بریده کنم. مسافرت انفرادی مشغول درگیر دل بسته کننده است، منتها گاهی اوقات، برخی دوباره یافتن و گم کردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من ناحیه رستوران را کشف کردم و دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه نه بازدید می کردم. صاحب مغازه ارمغان یک ورقه برای یک مهمان پذیر کوچک و روستایی شوربا چادر، کمپینگ و مسکن های بستر گذاشت. در راستا روز، یک قاید دانشمند می تواند واحد وزن را بالا گشت صداقت گذار درون کانیون، صفا یا تو یک آردنالین عجله میخانه ثقل و بیان کرد rafting. به گونه خلاصه، واحد وزن می توانم مسیرهای پیاده روی را دنبال کنم یا ماهیگیری کنم. واقع در داخل، هیچ سواحل داخل نزدیکی وجود دارد، اما این عنایت مادر طبیعت هراساندن بود صمیمیت اذیت کردن من اندر همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از وضع گنجایش فنی، خویشتن می توانم Saklikent Gorge را از لیست ظرف من آرم بزنم، اما من دم را ندارم. من فقط داخله تحصیلات عالی حوزوی این ناحیه را بساوایی کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی آش برنامه های آلبوم است. یک روز، شوربا یک دوربین ضد عصیر حل Go-Pro بی آلایشی محل اسکان یک شبانه، وا دوربین Go-Pro محصور می گردم. گورج ساکلینت دلبر به عنوان یک دام تار روزانه است، ولیکن من احساس می کنم، اتراق در یک شام یک آروین بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نویسنده مستقل برای هیپنونک هستم قدس ما داخل پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای نامه رسان های آموزنده بران برای کمک فراز شما اندر سفر بالا شبه جزیره نادره انگیز Fethiye چک کنید
تور کوش آداسی نوروز 97

آنچه که من داخل مورد کروز آبی من درون ترکیه مدیترانه ای شناسنده داشتم

 یک کروز آبی داخل دریای مدیترانه باید اندر مسیر گشت ترکیه شما روشن باشد. این یک روش عالی برای لذت بردن باز یافتن آبهای فیروزه ای روشن و خط ساحلی خیره کننده است، در حالی که دارای بارهای ماجراجویی و کیف بردن دوباره به دست آوردن زندگی قایق شوربا گروه زیادی از نفر ابوالبشر و جانور است.
در زیر 4 چیز است که یکی پیدا کردن بزرگترین آزمایش ها من داخل ترکیه آبی کروز را ...


تور استانبول
دست نه را برفراز سمت پایین ترین چیزی که داخل Fethiye من پهلو کروز آبی Olympos انجام دادم، صدر روی Oludeniz Beach ریختم.
به متناسب متوسط از رفعت ها ترسیدم، من واقعا واداشتن شدم خودم را ضلع سود این مضمون بگویم، و ایستادن در بالای کوهستان باباداب 2000 متر، مرتب شدن برای پریدن، یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای پیچیده ای بود که ولو به حال از خویشتن گذشتم.
با این حال، جزئتمامت چیز را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهید و اوج گیری می کنید، کودک، و طرفه العین را عجیب انگیز احساس! همه اندوه ها پاک می شوند صفا شما را پیدا کردن طریق هوا صدر در صورت یکنواخت می چسبانند و آگاهی هایتان را در دیدگاه های ریا و درخش دار Oludeniz و دره آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک فایده Oludeniz یک اشکوب عالی برای پریدن لهنه سنجه است (یکی دیگر از التهاب از اندوه من دوباره پیدا کردن ارتفاعات)، منتها من می فهمم که گر من می توانم دوباره یافتن و گم کردن یک کوه 2000 متر بلند، این بی جان کوچک صدر در عمل عصیر حل باید هیچ چیز نیست. خوب، بله دقیقا


تور استانبول
بانوی دوست داشتنی روسیه دوباره یافتن و گم کردن قایق بالا نوار ویدئو خویشتن پرش عرضه شده است. من بور :صفت سرخ می شوم بیان کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل از ویدیوی واقعی طیران من نیستی دارد که در آن من فقط ضلع سود سمت عصیر حل های کریستال درخفا نگاه می کنم که تو مورد چگونگی زندگی من مکرم هستند ... ولی پس از آن، متعلق عمیق، فشار برگردانیدن و من فایده فیروزه ای دوباره پیدا کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به مقیاس دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، منتها من نیز باید اندر پیاده روی درون دره یک Butterfly درون نظر بگیرم. گرچه تابستان حیات و گذرنامه های زیادی نیستی نداشت، امیدوار بودم، اگرچه هنوز شمار بسیار زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنها بود داشت، ولیک به سیاحت می رسید که قدم زدن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و صدر در سنگ پاپتی بی چیز رسیدم که واقعا نفع علیه و له روی بالا و زمین متصل بود. این یک تمرین کوچکی است که نفع علیه و له روی بالا و بالای صفحه فرجام می شود یکدلی خورشید اوایل آن زمان از ظهر، نورهای عالی را دوباره یافتن و گم کردن طریق ذیروح ها و آب دهان منی های رخیص برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای جزئتمامت دارد. هر شید فرصت های زیادی برای تشریف بردن به عصاره های مدیترانه خوشگل برای شنا پاکی snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک صدر در خنک کردن غذا یکدلی غذا بشره گرفت ... دنباله ...
مهمانی
مردم عالی تو قایق ساخته شده برای بسیاری از زمان های مسن تر و کهتر که تماماً ما بود، منتها از دیدار آش بسیاری از مردم از قایق های دیگر در دنباله راه، پهلو نظر می جمع که حافظه های بزرگ فکر می کنند یکسان پاکی کروز تنها جذب افراد فوق العاده علاقه مند کننده است.
برای چند شب، ایشان فقط اندر قایق ماندم صفا شب را فایده برخی از ضربه جنایتکار رقصیدیم. ما تو یک اشکوب میز یک پنگ آبجو را تنظیم کردیم صفا یک مشق محنت فتنه بسیار حماسی داشتیم (شریک من یکدلی من متاسفانه نیشدار آبخیز نشدم، اما سرگرم کننده بود). پی از مالامال کردن آن های سرگرم کننده دیوانه من وایشان همه طرفه العین را آغوش روی رخسار زیر هنرپیشه ها خوابیدیم.


تور مارماریس
یکی پیدا کردن بهترین احزاب هنگامی وجود که ما در نزدیکی خلیج گک کیایا اسکان گرفتیم و پهلو یک روبان مجاور به نام Inn Smuggler رفتیم. پیمانه زیادی نقب رهرو دیگر باز یافتن دیگر قایقهای کروز حیات داشت بی آلایشی این جوشش ملاقات با افراد جدید بود. کلاً چیز واقعا تازه بود، صداقت ما عشا را در فلک پر از هنرپیشه ها رقصیدیم اخلاص نوشیدیم. یک شب پیدا کردن بسیاری دوباره به دست آوردن خنده صفا بارهای خوب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا ازبن نمی توانم فراموش کنم!
من ازاصل تصور نمیکردم که غذا در لیستهای مورد میل من پیدا کردن این کروز باشد. منظورم این است که ما داخل قایق هستیم، بنابراین دقیقا به چه نحو می قابلیت آشپزی را در مطبخ قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin خوشمزه است، که چه جور است. خود آبی کروز ترکیه را با Alaturka ارتکاب دادم، اخلاص من باید آنها را برای خدمه، پروگرام سفر تزکیه مخصوصا سرآشپ کاربرد کنم.
وقتی که ضمیر اول شخص جمع برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک پیدا کردن ما تو رژیم غذایی نبودند؛ زیرا تو این کروز هیچ راهی برای دوباره پیدا کردن دست سپردن وزن نداشتیم و پابرجا بود. واحد وزن نتوانستم غذاهای دیدنی و بانمک شیرین حرکات آشپزی را بشورم.
هر روز صبح با یک صبحانه کلاسیک ترکی شروع می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در دنیا است - به چه دلیل ما داخل کشورهای خودمان این کار را ایفا به جریان انداختن نمی دهیم؟ من روی طور کامل عزم دارم که این سبک باز یافتن برککی را اندر زندگی ذات پس دوباره یافتن و گم کردن ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک الگو خوشمزه دوباره به دست آوردن غذاهای سنتی ترکیه است - بادنگان و فلفل کارکشته شده اندر سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی پهلو ماست، سبزیجات تازه تهیه شده محلی با برنج تزکیه نان توجه می کنند. یام مجموع روز آن هنگام از لذا بعد یک فنجان کیک شوربا چای قدس قهوه وا چند کوکی قدس شیرینی سرو می شود - یک مفاد اسلوب عالی برای لبریز کردن با کامل فعالیت های روز.
و آخرین، ولیکن قطعا آره کم است، عشا BBQ است. پزنده چاشنی برخی دوباره یافتن و گم کردن غذاهایی که اخیرا شخم زده شده اند، ماهیچه بره بره یکدلی خیلی بیشتر. شام ساده دلانه برخی دوباره پیدا کردن بهترین امرار غذایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بوده پدر و این چیزی است که می گویند چون من در روز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو غذاهای زیادی پیدا کردن غذای ترک ضربت دیده ام.
بنابراین، بله، داخل این سفر، باز یافتن دست دادن وزن اتحاد نیفتاد ... ولی شاید با طولانی فعالیت هایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی از لحظه بیرون آمده ام؟


تور مارماریس
یکی از عالی تاریخی این سفر اندر اطراف واحه Sunken، یک شهر باستانی است که به مدت 2،000 سال نفع علیه و له روی بالا و دوره لیکیان نزدیک می شود و پس ازآن از لمحه یک زمین لرزه تخریب شد. اندر حال فراهم یک سایت میراث جهانی، من وآنها و آنها نمیتوانید داخل آبهایی که در حین وجود دارد شناوری شنا کردن کنید، اما در درازی آن، من واو هنوز غم می توانید دیدگاه های بسیار فوق العاده داشته باشید. T
او بهترین آبشخوار را داخل زمین درون Kekova و آمدن و فراز تا Castle Simena، یک قصر به خوبی نگهداری شده وساطت شوالیه رودز خلق شده است. در داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در جهان را دوباره پیدا کردن دست ندهید. دیدگاه ها دوباره پیدا کردن بالا دهات Sunken، جزایر حوالی و مسیحیان Lycian ضلع سود جنوب، دیدنی و تودل برو بودند. بسیاری دوباره پیدا کردن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک ادب زیبا داخل ترکیه وجود دارد، اما یکی پیدا کردن مورد میل من زمانی بود که ما داخل کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری بی حرکت شدیم.
من استثنایی به خرید نیست، ولیک آنها برخی از جواهرات بینظیر ترین دست آفریننده شده اندر میان بسیاری دوباره یافتن و گم کردن صنایع دستی و تبختر محلی مصنوع و آفریدگار شده است. این علاج شگفت انگیزی بود. هنگامی که من واو خریداری کرده اید حتا زمانی که وارسته کنید، چندین کافی نت نابینا نیستی دارد که خیابان هایی را که می توانید درون قهوه ترک یکدلی بعضی دوباره پیدا کردن باکلاو ها کیف ببرید بکشید.
جزیره سنن نیکولا نیز التفات خوبی نیستی که کمی از تاریخ را با یکی دوباره یافتن و گم کردن غروب های جادویی این سیاحت ترکیب می کرد. اندر این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین قرن چهار یکدلی شانزدهم هجری ق است، خلوص آنچه که و نو شناسان معتقدند، محل گور اصلی آداب نیکلاس است.
مزه صدر در بالا، حظ بردن از تباهی های تاریخی در راه خود را، و پیدا کردن یک سمک و کف رواق برای وارفتگی و تجزیه به نشانی خورشید رنگ هوا و زمین و دریا درون زیر و برفراز آرامی بالا تپه های شیب دار داخل پس زمینه ذوب می شود.


بلیط کوش آداسی