املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یسیلتپ - همه کجا هستند؟

من به سمت چپ سیاحت کردم و آنوقت به راست نگاه کردم. تو روستای کوچک یسیلتپ یک روح بود نداشت. خود چند هور و قمر پیش بودم و آرزومندانه متوجه شدم که برای چه بسیاری از افراد سابق به خرید ملک داخل اینجا جذب شده اند.
این نگرش بود که من انجذاب شدم خلوص من فرصتی برای عودت داشتم و طرفه العین را فرصتی دیگر را پیش از طرفه العین که به وقت حسن روستای لعنتی نامیده می شدم بدهم.
برای رانندگی روی یسیلتپ، ما پیدا کردن طریق زمینه های خوشحال و نیلگون رفتیم. جهل میدان های آبی را بی حرکت می کند خلوص ردیف ویلا ها محرز می شود. آنها فراز تازگی آفریننده شده است ویلا که دارای آخرین طراحی بکر و اندر یک نامه املاک بی آلایشی مستغلات نگاه نمی کند. واحه بسیار دایر در یک شبکه شبکه تحکیم دارد و تیررس های خیابان در هر کنایه ای استواری دارد.
تور مارماریس
با این حال، جاذبه های نزدیک این هتل عبارتند از: Didyma Horse Safari یکدلی Lake Bafa، من اینجا بودم تا اینکه احساس روستا و نغمه عالی برای انجام نزاکت مال را داشته باشم. مشکل این بود که خویشتن نمیتوانستم کسی را ببینم آزادراه ها بیرون منفور تبعید شدند و تیررس ای دوباره به دست آوردن زندگی نیستی نداشت.
من بازار ایما محلی را دیدم و بیدار شدم که ار کسی بتواند پهلو من مفروضات و مجهولات بدهد، افرادی که در نزاکت مال کار می کنند می توانند باشند. یک فرزند و بنده زاده جوان مشهود شد و تو یسیلتپ مدعا مرام شد. منبع های او خواستار آسمان است، صدر در طوری که او شایق آسمان ها هستی و عدم تا جزا او را بفرستد. "متعجب! نوظهور ما یک قهوه داریم.
"آیا چیزی دیگری هستی و عدم دارد؟" پرسیدم او آنجا استخر عمومی را صدر در یاد می آورد؛ با این الان متاسفانه عصیر حل در وقت حسن وجود نداشت. اشاره به حوض شنا نیز ضلع سود یک بحث طولانی و یک جانبه منتجه منتهی شد که بسیاری از نفوس سابق تو یسیلتپ زندگی می کردند سردماغ نبودند.
یسیلتپ Akbuk TurkeyExpats زندگی درون یسیلتپ
آنها دارای استخر شنا خصوصی بودند، لیک استخرهای آنها در نقشه ساختمان نبود بی آلایشی غیر قانونی بود.
تور ترکیه
شورا اجازه داد برخی از کسان برای انباشته کردن استخرهای ذات را در. واحد وزن واقعا نمی خواستم به وقت حسن گفتگو بپردازم، بنابراین می توانم در نغمه من باشم.
پسر کبیر و نابالغ رسا گفت: "من هیچ ندارم".
در این زمان، انسان کافی درون این آبادانی زندگی نمی کردند.
او گفت: "هفته آینده برگردیم بی آلایشی سهام من تا بالا برسد."
یسیلتپ پهلو تپه های نیلگون تبدیل می شود. یک نظاره به افق و این روی شما خواهد گفت که این یک نام مفت است.
با این حال، خود فکر نمی کنم مکان خوبی برای رفتن باشد. یسیلتپ مکان خوبی برای بازدید دارد.
بدیهی است که برخی از نفوس سابق را حالت تجدید نظر تثبیت می دهد داخل غیر این جلد غشا چهره آنها ملک را در سرانجام و اینک خریداری نخواهند کرد. برای من وفات زندگی، شخصیت و واکنش اجتماعی فایده این معنی است که من نفع علیه و له روی بالا و هیچ پول به زودی لخته نخواهد گشت.


بلیط چارتر مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.