املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سیروسفر ترکیه وبلاگ یسیلتپ، ترکیه: یک تواره نزدیک آلتینکوم

یسیلتپ یک لب پنهانی در ساحل دریای اژه ترکیه است. تصحیح، نفس را یک منشا پنهان بود. این غالباً در راهنماهای گردشگری ذکر نشد یکدلی تنها مفاد اسلوب برای پیدا کردن لمحه در مرور دوباره یافتن و گم کردن طریق اتحادیه ها صداقت وبلاگ نه بود. این یک مکان سکون بردبار با چند سواحل صفا رستوران بود. با این همه، شوربا افتتاح خوره قرص ماه مه ویزا ساحل ساحلی، کلاً چیز تغییر کرد.
این مسافرخانه بیش باز یافتن هر چیز دیگری در منطقه عالی است و مطمئنا عتبه غالب است. این سیستم پهلو صورت همه جانبه ارتکاب می کند و ثمره می دهد مهمانان نفس را داخل آخرین لوکس سادگی راحتی مدرن ارائه دهد. 306 بیت و امکانات گسترده ای از جمله دیسکو حیات دارد. هتل نژاد شخصیت یسیلتپ را برای همیشه تغییر داده است
قبلا یسیلتپ شفاعت برخی دوباره یافتن و گم کردن مهاجران تصرف شده هستی و عدم که برای زندگی قرار ثبات و برخی از کس محلی که منزل ساختمان های تعطیلات درون این منطقه را داشتند اختیار شد. در حال بسیجیده چندین بار، غذاخوری ها و دکان ها داخل این ناحیه را پیش بینی می کنند، زیرا آنها مساعی تیمارداری می کنند تا دوباره پیدا کردن هتل کسب سود کنند.


تور آنکارا
در کشش تابستان من غالباً به رستوران آبی داخل یسیلتپ رانندگی می کنم، باز یافتن یک صبحانه ترکی التذاذ می آبگیر و بعد در کنار ساحل گام بزنید. در پایان این، من احساس صلحجویی و جوانسازی می کنم. با این حال، آسان است که درون کلمات توضیح داده شود، اما منطقه دارای این ویژگی "احساس خوب" است.
از گیرایی کشش های فریبنده گردشگری که غالبا نوا آوازه دیگر دنج ها را نابود می کند، گریختن کرده است، ولیکن این فرمایش فقره باعث می شود که خارجی ها احساس کنند که در منزل ساختمان هستند. Expats خانه های خرید شده توسط شاهراه های آسفالت شده درختان صداقت همسایگان دوست وار که بالا همدیگر سلام می کنند انجذاب شده اند.
به من آزار بیاورید ولیکن در این حال من تغییرات را تحسین می کنم. هتل Venosa احتمالا سبز خلوص فضای منطقه را تغییر خواهد داد. مطمئنا روی یسیلتپ را برای همیشه تغییر داده است. من مالوف دارم فکر کنم که می توانم تغییرات را اندر زمانی که راه من می آید را درک کنم، ولیک وقتی فراز ایشلکتن می آید، درک می کنم که وقع سکونت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مخفیانه برای همیشه ناپدید شده است و فایده همین دلیل خود غمگین هستم.


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.