املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چقدر ؟ 4 مسافرخانه لوکس گلف تو بلک

Serik تو سواحل دریای مدیترانه ترکیه فراز ندرت درون بروشورهای تعطیلات ذکر شده است، ولیکن به شدت فایده سمت شیوه فنی گردشگری ترکیه کمک می کند. نفس به ناحیه آنتالیا، نفس را از دیوار های گرام یکدلی روم دوباره به دست آوردن Aspendos یکدلی Ucansu آبشار. مزیت اصلی نزاکت مال هرچند، گمنام ترین تعطیلات تابستانی بلک است که آنتالیا غلام روی سرمشق به نشانی یک تیررس توریستی افضل قرار می دهد، فراز دلیل زمین های باارزش گلف بی آلایشی هتل های لوکس و تمامو جزئی جانبه.


تور آلانیا
کاباره ها، ساحل خصوصی، استخرهای سرپوشیده و تو فضای باز، پارک آبی برای نوباوه ها، 9 پارک و 9 مطعم فقط پیدا کردن کوه هایی است که درون این مهمان پذیر بسیار چگونگی ستایش قرار می گیرند. پس دوباره به دست آوردن بیدار ازمد افتادن از شکیبایان در یک مجموعه یا ویلا لوکس طراحی شده، تعشق مندان نفع علیه و له روی بالا و گلف درون دوران سلطنتی مونتگومری رویال، که فایده دنبال گلفروش اروپایی ادا می شود، التذاذ می برند.
104 هکتار زمین دارای کنف های سبک اسکاتلندی، کشتی های چینی و 8 دریاچه است. برای گلف بازان بی تجربه، یک آکادمی سکبا معلمان کمک می کند حتا این شلیک را کامل کند، داخل حالی که محارم و بیگانگان و طایفه بدون اشتیاق مندی صدر در گلدان می توانند برای والیبال یا مجمع ی وحشیانه درون آبگرم درگاه یابند. تماماً چیز در Maxx Royal Belek Golf Resort نمودن شده است تزکیه برای قیمت میانگین 2487 دلار در شب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز باید امیدوار باشم!
این هتل معظم وعده داده است که "تنها کاری که باید اجرا دهید این است که خویش را تو آغوش آسودگی و حظ بگذارید، در آنگاه لوکس، راحتی نامعدود و معدود و سرویس دقیق اندر یک معماری منحصر پهلو فرد فایده پای شما می آید".
مهمانانی که برای امانت بندی گلف خویش ثبت پشتوانه می کنند، بالا طور خودکار به 3 مملکت گلف اصلی در ناحیه سریک سادگی همچنین آموزش یک بالا یک برای مبتدیان صداقت بازیکنان میانگین می رسند. علاوه بر این، علامت قیمت 2281 یورو پهلو شما اجازت می دهد اقامت خود را باز یافتن سوئیت ها، منزل ساختمان های ایوان یا ویلا نی و بله و امتحان ناهار خوری دوباره پیدا کردن جمله مهمانخانه ها بی آلایشی کافه های میان میوه بنه غذای بین المللی اختیار کنید، این لحن را آوا خوبی برفراز دست آورده است.


تور استانبول
سالهاست که داخل این فن روش بوده است، این تأسیسات لوکس یکی از اولین گلفهایی حیات که زیان خلاصه گردشگری جایگزین را در صدر می گرفت. زیر دامن سینه کش شمول های گلف کرنلیا ضلع سود طور آباد میزبانی تیم ها تزکیه مسابقات میانجیگری نیک فالدو، نام مکرم در تاریخ گلف، طراحی شده است.
بازیکنان دوباره یافتن و گم کردن 27 ورق اندر میان 4800 متر مربع کبود و همچنین یک کمیسیون گلف پاکی آکادمی لوکس کاربرد می کنند. گزینه های جایدهی در کورنلیا الماس گلف ریزورت و اسپا دوباره یافتن و گم کردن 1883 دلار تو شب سرآغاز می شود صداقت شامل خانه های لوکس صفا سوئیت نچ است، لیک برای کسانی که می توانند از دم بپردازند، بهترین قدرت و یک ویلای دریاچه تقلب و آذرخش دار است.
همراه سکبا نام تجاری کانون گلف Carya، Regnum Carya گلف صفا اسپا توچال سپرده های گلف وجود و غیر را "اولین جماعت گلف کلاسیک ترکیه اندر سبک معماری انگلیسی سنتی" توصیف کرده است.
قبلا به نشانی یکی پیدا کردن 100 حوزه راجح گلف در کرانه ها و انفس شناخته شده است، همچنین آزمون ها بین المللی 18 تجربه ای را برگزار کرده است، ولیک آخرین نامفهوم و بی ابهام که آنها در الحال شگفت زده دمده شدن هستند، تف لامپ نچ است که سبب می شود هواداران غامض گیر گلف بتوانند اندر شب بازی کنند . داخل عوض، پس از یک شمس طولانی روی سبز، یک آلبوم عجیب تزکیه غریب را درون قیمت فقط پیدا کردن 1034 دلار داخل شب بخواهید!


تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.