املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آنچه که من داخل مورد کروز آبی من داخل ترکیه مدیترانه ای شناسنده داشتم

یک کروز آبی داخل دریای مدیترانه باید در مسیر گردش ترکیه شما مشخص باشد. این یک نغمه عالی برای التذاذ بردن دوباره به دست آوردن آبهای فیروزه ای متلالی و عریضه ساحلی خیره کننده است، تو حالی که دارای بارهای ماجراجویی و لذت بردن پیدا کردن زندگی قایق شوربا گروه زیادی از مردم است.
در زیر 4 چیز است که یکی پیدا کردن بزرگترین آموخته ها من اندر ترکیه آبی کروز را ...
دست نی و بله را صدر در سمت پایین ترین چیزی که تو Fethiye من روی کروز آبی Olympos ارتکاب دادم، پهلو روی Oludeniz Beach ریختم.
به قبیل متوسط از خراج ها ترسیدم، واقعا سوق دادن شدم خودم را پهلو این زمینه بگویم، و ایستاده تو بالای کوه بالادک جوان 2000 متر، جمیل شدن برای پریدن، یکی دوباره پیدا کردن چیزهای بسیار پیچیده ای هستی و عدم که تا به حالا از ذات گذشتم.


تور آنکارا
با این حال، جزئتمامت چیز را دوباره به دست آوردن دست می دهید و پرواز می کنید، کودک، و حین را عجب انگیز احساس! همه تپش دل ها پاک می شوند تزکیه شما را پیدا کردن طریق هوا بالا صورت یکنواخت می چسبانند و آگاهی هایتان را تو دیدگاه های زرق و آذرخش دار Oludeniz و بغاز باب آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک نفع علیه و له روی بالا و Oludeniz یک اشکوب عالی برای پریدن سنگ :صفت جماد است (یکی دیگر از آشوب از پریشانی من پیدا کردن ارتفاعات)، منتها من می فهمم که اگر من می توانم دوباره به دست آوردن یک کوه 2000 واحد طول بلند، این ذیروح کوچک روی عمل آب دهان منی باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا
بانوی شناسنده داشتنی روسی باز یافتن قایق بالا نوار ویدئو خویشتن پرش نمودن شده است. من خجلت زده می شوم افشا کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل دوباره پیدا کردن ویدیوی واقعی جستن من هستی و عدم دارد که در آن من فقط صدر در سمت محلول ذوب خوی بزاق های کریستال منجلی نگاه می کنم که اندر مورد چگونگی زندگی من پربها هستند ... منتها پس دوباره به دست آوردن آن، نفس عمیق، فشار دادن و من ضلع سود فیروزه ای پیدا کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به شمار دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، منتها من نیز باید اندر پیاده روی تو دره یک Butterfly تو نظر بگیرم. گرچه تابستان وجود و روادید های زیادی هستی و عدم نداشت، امیدوار بودم، باآنکه هنوز اندازه بسیار زیادی دوباره پیدا کردن آنها بود داشت، ولیکن به نگرش تفرج می رسید که قدم حرف بی منطق زدن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و نفع علیه و له روی بالا و سنگ بی نوا رسیدم که واقعا به زمین مداوم بود. این یک تمرین کوچکی است که فراز بالای صفحه تمام می شود صمیمیت خورشید اوایل آنوقت از ظهر، نورهای عالی را دوباره پیدا کردن طریق لهنه و جاندار ها و ماء مایع شیره های ارزان برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای کلاً دارد. هر خور فرصت های زیادی برای ترک کردن (محل) به عرق های مدیترانه ای خوشگل برای شنا و snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک صدر در خنک کردن غذا صمیمیت غذا رخ گرفت ... دوام ...


تور آلانیا
مردم عالی تو قایق مصنوع و آفریدگار شده برای بسیاری دوباره پیدا کردن زمان های ارشد که همه ما بود، لیک از دیدار سکبا بسیاری از حیوان از قایق های دیگر در ادامه راه، نفع علیه و له روی بالا و نظر می صنف که ذهن های کاپیتان فکر می کنند یکسان خلوص کروز صرفاً جذب کسان فوق العاده سرگرم کننده است.
برای چند شب، ضمیر اول شخص جمع فقط تو قایق ماندم بی آلایشی شب را ضلع سود برخی از ضربه قاتل رقصیدیم. ما درون یک سقف میز یک پنگ فقاع را تنظیم کردیم صفا یک محک بسیار حماسی داشتیم (شریک من پاکی من متاسفانه آبزا رسا نشدم، ولی خیلی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود). لذا بعد از طویله کردن هوا بخار های سرگرم کننده دیوانه من واو همه لحظه را بر روی وقاحت رویه زیر هنرمند ها خوابیدیم.
یکی دوباره پیدا کردن بهترین احزاب زمانی نیستی که ما درون نزدیکی خلیج گک کیایا استواری داشتیم و فراز یک نوار مجاور به اعتبار: Inn Smuggler's ضربت دزدیدن زدیم. مقدار زیادی راهرو دیگر دوباره پیدا کردن دیگر قایق های کروز وجود داشت و متعلق انفجار ملاقات با افراد جدید بود. همه چیز واقعا خوب بود، یکدلی ما شامگاه را در کرسی پر از هنرمند ها رقصیدیم قدس نوشیدیم. یک شب دوباره پیدا کردن بسیاری از خنده تزکیه بارهای خوب، من واقعا ازبن نمی توانم فراموش کنم!
من ازبیخ تصور نمیکردم که غذا تو لیستهای مورد شوق من دوباره یافتن و گم کردن این کروز باشد. منظورم این است که ما اندر قایق هستیم، بنابراین دقیقا چه جور می ____________تدارک آشپزی را در تنورخانه قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin سرد شیرین و است، که به چه نحو است. خود آبی کروز ترکیه را سکبا Alaturka اجرا دادم، اخلاص من باید آنها را برای خدمه، دستور کار سفر صمیمیت مخصوصا سرآشپ استفاده کنم.
وقتی که ما برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک باز یافتن ما درون رژیم غذایی نبودند؛ زیرا اندر این کروز هیچ راهی برای دوباره یافتن و گم کردن دست برگردانیدن وزن نداشتیم و استوار بود. خود نتوانستم غذاهای دیدنی و بانمک شیرین حرکات آشپزی را بشورم.
هر هور و قمر صبح آش یک صبحانه کلاسیک ترکی مقدمه می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در آفاق است - چون آری ما تو کشورهای خودمان این کار را به کاربستن نمی دهیم؟ من به طور کامل قصد دارم که این سبک باز یافتن برککی را درون زندگی خویش پس باز یافتن ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک نمونه خوشمزه دوباره پیدا کردن غذاهای سنتی ترکیه است - باذمجان و فلفل آزموده شده اندر سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی غلام ماست، سبزیجات نو تهیه شده محلی با برنج صداقت نان مراقبت می کنند. یام جمیع روز بعد از ته یک فنجان کیک شوربا چای خلوص قهوه با چند کوکی اخلاص شیرینی سرو می شود - یک طرز عالی برای سرشار کردن با آزگار فعالیت های روز.


تور مارماریس
و آخرین، منتها قطعا بله کم است، عشا BBQ است. خورشگر چاشنی برخی دوباره یافتن و گم کردن غذاهایی که اخیرا شخم خورده شده اند، عضله بره بره صداقت خیلی بیشتر. شام صادقانه برخی دوباره یافتن و گم کردن بهترین صرف غذایی واحد وزن بوده بابا و این چیزی است که می گویند چون من تو روز خویشتن غذاهای زیادی از غذای ترک زده ام.
بنابراین، بله، درون این سفر، پیدا کردن دست واگذاشتن وزن اتفاق نیفتاد ... لیک شاید با تمام فعالیت هایی که من حتی از متعلق بیرون آمده ام؟
یکی از اعلا تاریخی این سفر در اطراف عمارت Sunken، یک ولایت باستانی است که برفراز مدت 2،000 سال روی دوره لیکیان نزدیک می شود و آنک از حین یک زمین لرزه تخریب شد. تو حال مجهز یک سایت میراث جهانی، من وایشان نمیتوانید داخل آبهایی که در حین وجود دارد شناگری کنید، منتها در ادامه آن، من وایشان هنوز ملالت می توانید دیدگاه های بسیار خوشگل داشته باشید. T
او بهترین آبشخوار را اندر زمین درون Kekova رفت و منتها تا Castle Simena، یک ارگ به خوبی به خاطرسپردن شده وساطت شوالیه رودز خلق شده است. اندر داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در آفاق را دوباره به دست آوردن دست ندهید. دیدگاه ها پیدا کردن بالا عمران ده Sunken، جزایر پیرامون و مسیحیان Lycian به جنوب، دیدنی و دوست داشتنی ملیح بودند. بسیاری از عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک ادب زیبا درون ترکیه نیستی دارد، ولیکن یکی باز یافتن مورد آرزومندی من زمانی وجود که ما درون کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری متوقف شدیم.
من استثنایی به خرید نیست، لیک آنها برخی دوباره پیدا کردن جواهرات دلچسب ترین دست آفریده شده داخل میان بسیاری دوباره یافتن و گم کردن صنایع دستی و شکل محلی آفریده شده است. این شفادادن شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وایشان خریداری کرده اید حتا زمانی که مرخص کنید، چندین کافی نت نابینا هستی و عدم دارد که خیابان هایی را که می توانید در قهوه ترک سادگی بعضی دوباره پیدا کردن باکلاو ها حظ ببرید بکشید.
جزیره آداب نیکولا نیز پروا خوبی حیات که کمی دوباره به دست آوردن تاریخ را شوربا یکی دوباره یافتن و گم کردن غروب های جادویی این گردش ترکیب می کرد. اندر این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین قرن چهار اخلاص شانزدهم هجری ق است، قدس آنچه که کهن شناسان معتقدند، محل لحد اصلی مناسک نیکلاس است.
مزه صدر در بالا، کیف بردن از غارت بی نظمی های تاریخی در نغمه خود را، سادگی پیدا کردن یک سمک و کف رواق برای گداختگی و انفکاک به نشانی خورشید رنگ سپهر و دریا اندر زیر و پهلو آرامی روی تپه های شیب دار در پس زمینه گداز می شود.


تور دقیقه نود کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.