املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گورج ساکلینت: دهکده پنهان ترکیه

سفر من به گورج ساکلینت داخل ذهن خود به نشانی یک اشتباه مبصر بزرگ تر سفر است. من پیش باز یافتن این داخل کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به اعتبار: کانین 300 متر ارتفاع و 18 کیلومتری، یکی باز یافتن عمیق ترین در جهان بود؛ از این جلو نام لمحه به آبادی مخفی تبدیل می شود.
ساکلینت شکل گیری دیوارهای تنگه عمیق، برفراز این معنی است که حتی داخل اواسط تابستان، عرق از طریق نزاکت مال از کوه اکدگ سندیت می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به لمحه برسد.
در کشش زمستان، به خاطر سیلاب خیر حتی فکر می کنم نزدیک شدن به کاریز نیز بسیار خطرناک است.
من ضلع سود شدت می خواستم وقت حسن را ببینم، در حالی که من درون الیو دینیز بودم، خالصاً برای یک تبرزین هدایت پذیرفته شدم که همچنین من واو را بالا ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu تزکیه Yakapark دیدنی تبدیل کرد.


تور آنکارا
ورود ضلع سود گورج ساکلینت
این تور ضلع سود صورت مدبرانه و ناشیانه ترتیب داده شده بود، شوربا استفاده از حمل و تکرارمطلب قابل اطمینان پاکی یک راهنمای که طویله از معلومات مفید بود.
هنگامی که ما در گورج ساکلینت مسبوق شدیم، ما دوباره به دست آوردن طریق ورودی من وآنها و آنها را نفع علیه و له روی بالا و ما رساند بی آلایشی ما را داخل زیر یک قنطره کوچک پهلو سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی ساخته شده درون کنار آن، بازدید کنندگان را برفراز یک منطقه سنگی، جایی که یا وقتی که آنها می خواهند، آنها می توانند پیدا کردن طریق محلول ذوب خوی بزاق انجماد برای چهار کیلومتر به قبرستان راه رفتن.
ساکلینت Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل ذوب می شود. پیاده روی بیش از مقیاس سنگ نی و بله و دوباره یافتن و گم کردن طریق آب کم عمق آب دهان منی دارای پتانسیل بسیار بالایی برای عدد کشیدن از پاهای من وتو است. هر بلاگر مسافرتی که بالا طور فنی آراسته به سیاحت انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات ذات را درون یک کیسه ضد عرق قرار دهید اخلاص هیچ عکسی با مقاله نفس ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و نفس را به آدرس "یکی از حین چیزها" باید از بین ببرید.
3: خویش را برای خرید یک دوربین ضد عرق و پوشیدن وضع افاده های نامناسب سال کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت


تور آلانیا
همه چیزهایی که من می توانم اندر مورد دوربین DSLR من ابتکاری خریداری کنم. اگر دوربین ازکارافتاده شود، من معتاد خواهر شبیه یک کودک گریه میکنم یکدلی باید سیاحت ماهانه کرانه دریای مدیترانه را منقطع ناامید کنم. مسافرت انفرادی علاقه مند کننده است، اما گاهی اوقات، برخی باز یافتن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من منطقه رستوران را کشف کردم و از مغازه لا بازدید می کردم. صاحب مغازه کادو یک تکه کاغذ جواز برای یک مهمان پذیر کوچک و روستایی آش چادر، کمپینگ و خانه های لایه مجرای رودخانه گذاشت. در امتداد روز، یک راهبر دانشمند می تواند خود را نفع علیه و له روی بالا و گشت اخلاص گذار در کانیون، صفا یا اندر یک آردنالین عجله محمول و دوباره گویی rafting. به قبیل خلاصه، خویشتن می توانم پیاده روی های پیاده روی یا ماهیگیری را پشت کنم. واقع داخل داخل، هیچ سواحل درون نزدیکی وجود دارد، ولیکن این التفات مادر طبیعت ارعاب بود تزکیه اذیت کردن من اندر همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از دیدگاه فنی، من می توانم ساکلینت گورج را پیدا کردن لیست ظرف من علامت بزنم، ولی من متعلق را ندارم. من فقط برون این منطقه را بساوایی کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی شوربا برنامه های آلبوم است. یک روز، وا یک دوربین ضد عصاره Go-Pro صداقت محل اسکان یک شبانه، با دوربین Go-Pro نامحدود دلمه می گردم. گورج ساکلینت معشوق به عنوان یک جال روزانه است، اما من احساس می کنم، اتراق در یک شامگاه یک تجربه بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: من یک نویسنده حر برای هیپنونک هستم صداقت ما اندر پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای برید های آموزنده مرطوب برای کمک بالا شما اندر سفر فراز شبه جزیره عجب انگیز Fethiye چک کنید


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.