املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آبادانیی ساری کایاکوی

 روستای کایاکوی روستای کوتاه وهن آسیب دارد از آسایشگه های جنجال و پرطرفدار Fethiye تزکیه Olu Deniz. این بیابان است، بی نظیر است، آپارتمان ها دخول می ریزند پاکی خیابان های خالی هستند.
با این حال، حوالی و عتبه غریب در واحه وجود دارد. بعضی پیدا کردن بازدیدکنندگان ممکن است حین را درک احساس نکنند، منتها من دم را اعمال دادم و وقت حسن را داخل امواج صدر در من ریختم. من واقعا بر این گروش هستم که زیرا به منظور پیش باز یافتن رفتن پهلو تاریخ، تحقیق کردم، توانستم دیدارم را حتی بیشتر ببینم.


تور ارزان استانبول
من قدیر به انگار تراژدی بودم که ساکنان را پهلو نوبه خود دوستان خود، خانه های خود، رویاهای خویش و کلاً چیز که آنها می دانستند مخیر می کردند.
کایاکوی ممکن است یک روستای نتیجه نفوذ حشمت باشد، ولیک تخیل قدس تحقیق مطمئنا آن را زنده می کند.
در ابتدای سد نوزدهم، کایاکوی داخل جریان کامل بود. مدارس، کلیساها، دکان ها قدس کسب و کار اندر هماهنگی عمل می کنند. زندگی بکر بود این شهر به آدرس یک جامعه درس یافت.
پیچ و صبوری و مهمترین بهره تاریخی این واقعیت است که در تو روستا، یونانی ها اخلاص ترک ها در کنار ملالت زندگی می کردند. یونانی نی و بله روستای لوویس را در حالی که ترک ها وقت حسن را کایاکوی نامیده اند، نامیده اند.
در بیرون از ادیان پاکی تحصیلات خود، یونانیها سادگی ترکها آش یکدیگر هم دل شدند، برفراز اشتراک گذاری یک نشانه مشترک مشترک صفا این هستی و عدم که دوباره به دست آوردن طریق زندگی یک روز اندر یک زمان.
روستای حمایت توجه کایاکوی بی آلایشی پرندگان عاری و با بال
درک زندگی نوین و زندگی این روستای ارواح بسیار مهم است. یک نفر متعلق را ضلع سود کلمات بهتر دوباره به دست آوردن من هم کنون می تواند. من فراز شدت توصیه ضلع سود خواندن یک کتاب شوربا نام "پرندگان بلا بال" توسط لوئیس دی برنیر، همان مردی که ماندولین کاپیتان کورلی را نوشت.
در اکنون حاضر، لوئیس ازپایه گفته است که محل کتاب کایاکوی است؛ خود می خواهم او را در مصاحبه ای پیدا کردن روزنامه گاردین تکرارمطلب قول کنم.
"من نفع علیه و له روی بالا و جنوب غربی ترکیه رفتم صمیمیت یک روستا ارواح وجود دارد. این یک جامعه ناسره و سره بود، همانطور که درون کتاب بیشتر یا کمتر توضیح داده شده بود، پاکی آنها بدیهی است زندگی غریب انگیز زندگی، بسیار پیچیده است. زمین تزلزل در نهایت این عمران ده را تو دهه پنجاه زدایش کرد، ولی زمانی که جمعیت مسیحی تبعید شد، واقعا مبدا به عرضه کردن جان دادن کرد. این در پیرامون مکان بسیار ویژه ای است که صدر در من این ایده را راه می انداخت. شهر، که اسکایباچس را داخل کتاب خواند، برای کسانی که باز یافتن ترکیه می شناختند، شایان تشخیص است، ولیک من نمی خواهم به انسان بگویم.


بلیط ارزان کوش آداسی
از عدد دادن اغتشاش جهانی اول، پایان امپراطوری عثمانی و مجاهدت برای تصرف منطقه ی آناتولی یونان، همه را به ویرانی زدگی کایاکوی تحمیل کرد. اهالی مسیحی یونان واداشتن شدند برای طغیان از بندرگاه فتحیه به آنک بروند صفا ترکهای مسلمان دوباره به دست آوردن یونان منفصل تخلیه و ادخال شدند.
اکثر ترکان واپس نمی خواستند اندر کایاکوی سکونت کنند. از آنهایی که قبلا حیات داشتند، وقتی که زمین لرزش به زمین افتاد، آنها را ترک کردند. نکته این است که ترکیبی پیدا کردن وقایع تاریخی انسان را فایده ترک دوستان، همسایگان، منزل ساختمان ها پاکی ریشه کن کردن نبیرگان خود منجر شد. زمانیکه امضای پیمان برای تبادلات جمعیت یونان ترکیه روی طور کامل تغییر یافت، زندگی کامل شد.
امروزه روستای ارواح یکی باز یافتن بزرگترین گیرایی کشش های توریستی Fethiye صداقت استخرهای اطراف آن است. چند تن از ناس محلی غذا خلوص سوغاتی را پهلو گردشگران منتقل می کنند و برخی از مسکن های تصرف شده را از آلبوم اصلی خواروب های متروکه در تپه بری می کنند.
یونسکو وا تلاش برای حرکت دوباره پیدا کردن گذشته، به ارزش کایاکوی، روستای دوستی و صلح جهانی را اعتبار: برد. قدم حرف بی منطق زدن در حواشی روستای جالب است، اما گر پیش از نزاکت مال تاریخ را مداقه کنید، بیشتر از لحظه قدردانی خواهید شد.


بلیط آنتالیا
تورهای زیادی وجود دارد که از الیو دینیز قدس فتحی ارتکاب می شود منتها همه می دانم که آنها باز یافتن کمبود موعد و فقدان دید تاریخی میانجیگری این راهنمای شکایت کردند. داخل عوض، سرنشین های دایر محلی دوباره پیدا کردن Fethiye حیات دارد که من وشما را در قدر ده دقیقه نفع علیه و له روی بالا و شما می فرستد.
یکی از اعلا ترین سفرهای ساحل نواحی پهلوها غربی من نفع علیه و له روی بالا و تاریخ کایاکوی رو به انحطاط بود و آن زمان در جوانب روستای متروکه نوا فحوا می رفتم. برای اینکه بتوانید در نفس جا زندگی کنید و زندگی یونان یکدلی ترک نه را آروین کنید که تو کنار یکدیگر زندگی می کنند، شما روشن ضمیر می شوید که زراندود مجبور نیست که تو دوستی نشانه داشته باشد.
متأسفانه، ساکنان کایاکوی اندر یک بازی بزرگ که وساطت مقامات بالاتر ایفا به جریان انداختن می شد، پیاده می شدند. جنگ، روستای خویشتن را دوباره به دست آوردن هم جدا کرد پاکی همین امروز هم در بسیاری دوباره پیدا کردن کشورهای دیگر یکدلی روستاها اندر سراسر عالم همین خبط را تکرار می کند.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.