املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بابا نوئل صداقت زندگی او اندر ترکیه پهلو عنوان سنت نیکلاس

هر ساله داخل سراسر کریسمس، میلیون نه والدین در سراسر عالم در بزرگترین فریب درون مورد بابا نوئل شرکت می کنند. ثانیه را درون سالهای اولیه زندگی یک کودک فاتحه می کند، زمانی که سید و پدر وظیفه فراوانی دوباره یافتن و گم کردن هدیه دوباره به دست آوردن سانتا برای مبادرت خوب است.
آنها ادبیات هایی درباره مرشد پیشوا شمال، مرد چاق که در طرفه العین زندگی می کنند و الف ها که هدایای مختلفی دوباره یافتن و گم کردن اشکال و پیمانه را دارند، می گویند. بعضی پیدا کردن والدین حتی کودکان را پهلو لاپلند می برند پاکی نوزادانی که لامذهب شده اند اولین عام زندگی خویشتن را می گذرانند و معتقد به تصعید گوزن شمالی هستند.
در کلاس های آن هنگام والدین به نادرست به نوادگان خود بروز کردند که پدر نوئل واقعی نیست اخلاص او تنها یک بهره سرگرم کننده پیدا کردن کریسمس است. واقعیت مرام انگیز این است که سانتا ممکن است نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن و اردنگ نداشته باشد لیک او بشخصه واقعی است.


تور آنکارا
او همچنین دودکش لا را پایین کشید خلوص زندگینامه او تو واقع کشور ترکیه، نعم قطب اخلاق است. خویشتن اخیرا فرصتی برای بازدید از عمران ده که در ثانیه شهرت او مصنوع و آفریدگار شد، ولیکن تصور می شد کمی تاریخچه لذا بعد زمینه هیئت نهج وجد نیاز برای توضیح ادبیات بود.
اسقف مایرا
شش واقعیت در مورد پدر نوئل صمیمیت ترکیه که ازبیخ نفهمیدید
1 - سانتا کلاوس در دهکده Patara داخل ساحل کنارها و شمال غربی ترکیه بین زاد های 260 و 280AD نتیجه شد. دوباره پیدا کردن لحاظ فنی، جمهوری ترکیه حتا سال 1923 شکل نگرفت، بنابراین گر میخواهید موها را تقسیم کنید، Patara در ثانیه زمان تحت رسم شیلی بود.
2 - پندگیری واقعی ابو نوئل، نیکلاس هستی و عدم و درون زندگی بزرگسال، او به اسقف Myra تبدیل شد که عمران ده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ساحل باز یافتن Patara بود. در حال حاضر Demre نامیده می شود.
3 - هنگامی که والدین نیکلاس درگذشتند، او ارز زیادی را صدر در او رحم و او را یک مرد متعسر و غنی ساخت. او می تمنا برای کمک نفع علیه و له روی بالا و افرادی که فقیر بودند، ولیک او می خواست آن را برفراز صورت مخفی ایفا به جریان انداختن دهد، بنابراین مطران بایستی غلام روی سقف آپارتمان های انسان صعود کرد صفا سینی نچ را پیدا کردن زیر دودکش برداشت. یک خور یک ساکن او را در انجام گرفت یکدلی طبیعت خوبی برای آبادی به وجود آمد.
4 - ته از موعد او، یک یادبود در ولایت نصب شده بود، ولیک چند عام قبل پیدا کردن آنکه عظیم ترین عناوین را فراز دست آورد، طرفه العین را به عنوان عادات نیکلاس تبدیل خواهد شد. او همچنین به عنوان پادشاه ملوانان، اما به طور خاص از کودکان به آدرس او به خاطر دادن آجیل، میوه پاکی شیرینی برای مبادرت خوب نفع علیه و له روی بالا و یاد می آورد. جفت زنده هستی و عدم و حتی سپس از نزاکت مال نیز اردنگ زده شد.


تور استانبول
5 - 6 دسامبر با جشن تشریفات نیکلاس و در سال های سرانجام و اینک ارتباط درست می شود، یک کشیش در تاریخ 25 دسامبر به آدرس تولد عیسی افشا کرد. سکبا گذشت زمان، دو آذین بندی شروع بالا همکاری کردند سادگی این اولین تماس بین سانتا کلاوس، آداب نیکلاس و رسوم های کریسمس بود.
6 - درون اواخر هزاره نوزدهم، شکلات رسوم نیکولاس به عرض سانتا کلاوس شوربا ریش، لوله پاکی شکم بزرگ محسوس شد. تبدیل یک مهذب فروتنی به اعتبار: نیکلاس به مرد بخته و پرانرژی که تو کیک های منسوخ می نشیند و داخل دودکش خیر گیر می کند، شروع شده است. (خدا می داند که چگونه شیخ شمال، هزار انس الفت گرفتن ها سست پیمان و طیر گوزن تصعید می کنند)
در امتداد سالها، داستان واقعی بابا نوئل داخل سایه جای دنج شده است، که ارمل توسط کسانی که مذهبی هستند یا کسانی هستند که تصمیم می گیرند تاریخ تشریفات نیکلاس یا عادات های کریسمس را ردیابی کنند مشخص و ناپیدا شده است.
در دام تار اخیر من صدر در شیوه Lycian درون ترکیه، من از کلیسای قواعد نیکلاس دیدن کردم، جایی که دیدم طراز اول به ابتکار فروتنانه بزرگ همت که سطح ها جوانب به آدرس بابا نوئل متمایز شد.
سالن اصلی کلیسای تشریفات نیکلاس
کلیسا هر خور در عمران ده دمر (دور دوباره یافتن و گم کردن قطب شمال جدید شده) جدید شده است و داخل تاریخ 6 دسامبر آیینه بندان های ویژه ای برای روز خاص داده شده به رسم نیکلاس برگزار می شود. همچنین کلیسایی است که سارکوفاژ اصلی نفس را دارد، گرچه استه های نزاکت مال توسط ملوانان ایتالیایی در دهم مائه به حیف ومیل رفته اند صفا اکنون داخل یک کلیسا تو ساحل نیمروز جهات شرقی ایتالیا رمزگذاری شده اند.
یادداشت های ویژه: ضمن ورود روی کلیسا، خردمندانه است که احترام بگذارید، حتی ار مذهبی نباشید، زیرا ردیف های زیادی نیستی دارد تا تشت سارکوفاهای شعایر نیکلاس را لمس کنید صداقت همچنین اندر تالار اصلی تمجید کنید
درخواست پهلو همه والدین: خوب، من طرفه العین را دریافت! داستان تجاری ابو نوئل، آهو های شمالی، هزار انس الفت گرفتن ها و جوان مرید شمال، هنگامی که کوشش می کند نوباوه های شیطانی مبادرت کنند، بسیار موظف کننده است. آش این اینک زمانی که آنها بزرگتر می شوند، فایده جای اعترافاتی که فایده آنها برای اولین سال زندگی خود دروغ گفتن، بالا آنها بگوئید که نیکلاس سنت، ریشه های او صمیمیت چگونگی اجرا کارهای نادره او، جایگاه در قلب کودکان است اندر سراسر جهان.


بلیط آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.