املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گردوخاک خراب ها یکدلی دیدگاه های نادر انگیز تو ترکیه

من پیش باز یافتن این سایمن بوده بودم. تو سال 2010، در حالی که تبرزین ساحل کنارها و شمال غربی. این یک روستای زیبا پاکی سنتی است که از سادگی می سوزد خلوص من می خواستم کشف کنم تزکیه بیشتر بیاموزم. متاسفانه، من سکبا یک خلق قایقرانی دریایی بودم که هیچ کس نمی رغبت قلعه Simena را ببیند.


تور مارماریس
من دوری ناپذیر بودم تا وا سرشماری ملت برویم صمیمیت ما را ترک کردیم. این یکی دوباره به دست آوردن افتخارات تورهای هدایت شده است، ولیک به خودم یادآوری کردم که از آن زمان که من در ترکیه برای همیشه بودم، می توانستم هر موعد که خواستم برگردم.
چهار سال فایده عقب برگردید. فایده نظر می عده زمان ضلع سود تازگی روال پرواز داشته باشد. به روش وحشیانه ای، تیره سیر من را هم اساساً برنامه ریزی نکردم. آشنا من علی، که یک شرکت قایقرانی در فتیه را ادا می کرد، پیشنهاد نصفت و بیداد که واحد وزن یک تور :اسم تله سه شباشب ای از فتیه نفع علیه و له روی بالا و الیمپوس انجام دادم، سادگی سیمناها درون این تیره سیر بود.
در مواجهه شوربا خرابه های مجذوب Kekova، بیشتر بازدید کنندگان به طور معمول وساطت قایق می رسند، خواه چه دوباره یافتن و گم کردن طریق Ucagiz نزدیک می شود.
سیمناس اندر واقع Lycian باستانی است. درون ترکی، به نشانی Kalekoy شناخته می شود که فراز "روستای قلعه" نقل بیوگرافی می شود. بنابراین، هیچ کس نباید متحیر شود تا اینکه دریابیم که لحاظ ی برجسته ای دوباره یافتن و گم کردن سیمانا، قلعه بیزانس است که در ارتفاع قرار دارد.
سایر دلایل برای بازدید عبارتند از: Lycian sarkofagi که داخل بالای تپه تثبیت دارد صفا در محلول ذوب خوی بزاق غوطه کران شده پاکی همچنین لاک عقب های Loggerhead شنا درون خلیج.
سپس، بستنی حیات دارد. آه، بستنی خوشمزه. مصنوع و آفریدگار شده مداخله کافه های محلی، این بهترین من داخل ترکیه طعم.
قلعه Simena


تور استانبول
به تمام حال، آخرین دیدار من، خواستار دیدن حصن بود. قایق بادبانی من تو ساحل سیمنس خالی شد و کاپیتان فایده ما سه گانه ساعت وقت مختار برای کشف داد. خوشبختانه بقیه گروه مقام داشتند کاخ را ببینند، بنابراین من اندر شرکت بکر بودم بی آلایشی ما پیاده روی شیب بیت را سرآغاز کردیم هم یک سیم پیچ، سیم پیچ، مسکن های عتیق و فروشندگان محلی که سوغاتی های خانگی را به ابتیاع برسانند.
نیمه راه، من آب کردم سادگی از آن کشیدن. عضلات پاهایم ابتدا به جفا زدن کردند ولی من نهایتا آن را ادا دادم و اجر من یک منظره پانوراما خیره کننده بغل روی خلیج بود.
نمایش از قلعه سیمانا ترکیه
بقیه قلعه به من تعشق ای نداشت. تبعات هنری حیات ندارد و من نمی توانستم استخوان بندی خاصی را ایجاد کنم، زیرا خالصاً دیوارهای بیرونی ایستاده اند. اصلی نیست جمیع چند.
برای بقیه زندگی ام، این دیدگاه را بالا یاد خواهم آورد.
ارزش دیدن چهار ساله بود.


تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.