املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آنچه که من داخل مورد کروز آبی من درون ترکیه مدیترانه ای شناسنده داشتم

 یک کروز آبی داخل دریای مدیترانه باید اندر مسیر گشت ترکیه شما روشن باشد. این یک روش عالی برای لذت بردن باز یافتن آبهای فیروزه ای روشن و خط ساحلی خیره کننده است، در حالی که دارای بارهای ماجراجویی و کیف بردن دوباره به دست آوردن زندگی قایق شوربا گروه زیادی از نفر ابوالبشر و جانور است.
در زیر 4 چیز است که یکی پیدا کردن بزرگترین آزمایش ها من داخل ترکیه آبی کروز را ...


تور استانبول
دست نه را برفراز سمت پایین ترین چیزی که داخل Fethiye من پهلو کروز آبی Olympos انجام دادم، صدر روی Oludeniz Beach ریختم.
به متناسب متوسط از رفعت ها ترسیدم، من واقعا واداشتن شدم خودم را ضلع سود این مضمون بگویم، و ایستادن در بالای کوهستان باباداب 2000 متر، مرتب شدن برای پریدن، یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای پیچیده ای بود که ولو به حال از خویشتن گذشتم.
با این حال، جزئتمامت چیز را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهید و اوج گیری می کنید، کودک، و طرفه العین را عجیب انگیز احساس! همه اندوه ها پاک می شوند صفا شما را پیدا کردن طریق هوا صدر در صورت یکنواخت می چسبانند و آگاهی هایتان را در دیدگاه های ریا و درخش دار Oludeniz و دره آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک فایده Oludeniz یک اشکوب عالی برای پریدن لهنه سنجه است (یکی دیگر از التهاب از اندوه من دوباره پیدا کردن ارتفاعات)، منتها من می فهمم که گر من می توانم دوباره یافتن و گم کردن یک کوه 2000 متر بلند، این بی جان کوچک صدر در عمل عصیر حل باید هیچ چیز نیست. خوب، بله دقیقا


تور استانبول
بانوی دوست داشتنی روسیه دوباره یافتن و گم کردن قایق بالا نوار ویدئو خویشتن پرش عرضه شده است. من بور :صفت سرخ می شوم بیان کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل از ویدیوی واقعی طیران من نیستی دارد که در آن من فقط ضلع سود سمت عصیر حل های کریستال درخفا نگاه می کنم که تو مورد چگونگی زندگی من مکرم هستند ... ولی پس از آن، متعلق عمیق، فشار برگردانیدن و من فایده فیروزه ای دوباره پیدا کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به مقیاس دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، منتها من نیز باید اندر پیاده روی درون دره یک Butterfly درون نظر بگیرم. گرچه تابستان حیات و گذرنامه های زیادی نیستی نداشت، امیدوار بودم، اگرچه هنوز شمار بسیار زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنها بود داشت، ولیک به سیاحت می رسید که قدم زدن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و صدر در سنگ پاپتی بی چیز رسیدم که واقعا نفع علیه و له روی بالا و زمین متصل بود. این یک تمرین کوچکی است که نفع علیه و له روی بالا و بالای صفحه فرجام می شود یکدلی خورشید اوایل آن زمان از ظهر، نورهای عالی را دوباره یافتن و گم کردن طریق ذیروح ها و آب دهان منی های رخیص برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای جزئتمامت دارد. هر شید فرصت های زیادی برای تشریف بردن به عصاره های مدیترانه خوشگل برای شنا پاکی snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک صدر در خنک کردن غذا یکدلی غذا بشره گرفت ... دنباله ...
مهمانی
مردم عالی تو قایق ساخته شده برای بسیاری از زمان های مسن تر و کهتر که تماماً ما بود، منتها از دیدار آش بسیاری از مردم از قایق های دیگر در دنباله راه، پهلو نظر می جمع که حافظه های بزرگ فکر می کنند یکسان پاکی کروز تنها جذب افراد فوق العاده علاقه مند کننده است.
برای چند شب، ایشان فقط اندر قایق ماندم صفا شب را فایده برخی از ضربه جنایتکار رقصیدیم. ما تو یک اشکوب میز یک پنگ آبجو را تنظیم کردیم صفا یک مشق محنت فتنه بسیار حماسی داشتیم (شریک من یکدلی من متاسفانه نیشدار آبخیز نشدم، اما سرگرم کننده بود). پی از مالامال کردن آن های سرگرم کننده دیوانه من وایشان همه طرفه العین را آغوش روی رخسار زیر هنرپیشه ها خوابیدیم.


تور مارماریس
یکی پیدا کردن بهترین احزاب هنگامی وجود که ما در نزدیکی خلیج گک کیایا اسکان گرفتیم و پهلو یک روبان مجاور به نام Inn Smuggler رفتیم. پیمانه زیادی نقب رهرو دیگر باز یافتن دیگر قایقهای کروز حیات داشت بی آلایشی این جوشش ملاقات با افراد جدید بود. کلاً چیز واقعا تازه بود، صداقت ما عشا را در فلک پر از هنرپیشه ها رقصیدیم اخلاص نوشیدیم. یک شب پیدا کردن بسیاری دوباره به دست آوردن خنده صفا بارهای خوب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا ازبن نمی توانم فراموش کنم!
من ازاصل تصور نمیکردم که غذا در لیستهای مورد میل من پیدا کردن این کروز باشد. منظورم این است که ما داخل قایق هستیم، بنابراین دقیقا به چه نحو می قابلیت آشپزی را در مطبخ قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin خوشمزه است، که چه جور است. خود آبی کروز ترکیه را با Alaturka ارتکاب دادم، اخلاص من باید آنها را برای خدمه، پروگرام سفر تزکیه مخصوصا سرآشپ کاربرد کنم.
وقتی که ضمیر اول شخص جمع برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک پیدا کردن ما تو رژیم غذایی نبودند؛ زیرا تو این کروز هیچ راهی برای دوباره پیدا کردن دست سپردن وزن نداشتیم و پابرجا بود. واحد وزن نتوانستم غذاهای دیدنی و بانمک شیرین حرکات آشپزی را بشورم.
هر روز صبح با یک صبحانه کلاسیک ترکی شروع می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در دنیا است - به چه دلیل ما داخل کشورهای خودمان این کار را ایفا به جریان انداختن نمی دهیم؟ من روی طور کامل عزم دارم که این سبک باز یافتن برککی را اندر زندگی ذات پس دوباره یافتن و گم کردن ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک الگو خوشمزه دوباره به دست آوردن غذاهای سنتی ترکیه است - بادنگان و فلفل کارکشته شده اندر سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی پهلو ماست، سبزیجات تازه تهیه شده محلی با برنج تزکیه نان توجه می کنند. یام مجموع روز آن هنگام از لذا بعد یک فنجان کیک شوربا چای قدس قهوه وا چند کوکی قدس شیرینی سرو می شود - یک مفاد اسلوب عالی برای لبریز کردن با کامل فعالیت های روز.
و آخرین، ولیکن قطعا آره کم است، عشا BBQ است. پزنده چاشنی برخی دوباره یافتن و گم کردن غذاهایی که اخیرا شخم زده شده اند، ماهیچه بره بره یکدلی خیلی بیشتر. شام ساده دلانه برخی دوباره پیدا کردن بهترین امرار غذایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بوده پدر و این چیزی است که می گویند چون من در روز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو غذاهای زیادی پیدا کردن غذای ترک ضربت دیده ام.
بنابراین، بله، داخل این سفر، باز یافتن دست دادن وزن اتحاد نیفتاد ... ولی شاید با طولانی فعالیت هایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی از لحظه بیرون آمده ام؟


تور مارماریس
یکی از عالی تاریخی این سفر اندر اطراف واحه Sunken، یک شهر باستانی است که به مدت 2،000 سال نفع علیه و له روی بالا و دوره لیکیان نزدیک می شود و پس ازآن از لمحه یک زمین لرزه تخریب شد. اندر حال فراهم یک سایت میراث جهانی، من وآنها و آنها نمیتوانید داخل آبهایی که در حین وجود دارد شناوری شنا کردن کنید، اما در درازی آن، من واو هنوز غم می توانید دیدگاه های بسیار فوق العاده داشته باشید. T
او بهترین آبشخوار را داخل زمین درون Kekova و آمدن و فراز تا Castle Simena، یک قصر به خوبی نگهداری شده وساطت شوالیه رودز خلق شده است. در داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در جهان را دوباره پیدا کردن دست ندهید. دیدگاه ها دوباره پیدا کردن بالا دهات Sunken، جزایر حوالی و مسیحیان Lycian ضلع سود جنوب، دیدنی و تودل برو بودند. بسیاری دوباره پیدا کردن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک ادب زیبا داخل ترکیه وجود دارد، اما یکی پیدا کردن مورد میل من زمانی بود که ما داخل کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری بی حرکت شدیم.
من استثنایی به خرید نیست، ولیک آنها برخی از جواهرات بینظیر ترین دست آفریننده شده اندر میان بسیاری دوباره یافتن و گم کردن صنایع دستی و تبختر محلی مصنوع و آفریدگار شده است. این علاج شگفت انگیزی بود. هنگامی که من واو خریداری کرده اید حتا زمانی که وارسته کنید، چندین کافی نت نابینا نیستی دارد که خیابان هایی را که می توانید درون قهوه ترک یکدلی بعضی دوباره پیدا کردن باکلاو ها کیف ببرید بکشید.
جزیره سنن نیکولا نیز التفات خوبی نیستی که کمی از تاریخ را با یکی دوباره یافتن و گم کردن غروب های جادویی این سیاحت ترکیب می کرد. اندر این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین قرن چهار یکدلی شانزدهم هجری ق است، خلوص آنچه که و نو شناسان معتقدند، محل گور اصلی آداب نیکلاس است.
مزه صدر در بالا، حظ بردن از تباهی های تاریخی در راه خود را، و پیدا کردن یک سمک و کف رواق برای وارفتگی و تجزیه به نشانی خورشید رنگ هوا و زمین و دریا درون زیر و برفراز آرامی بالا تپه های شیب دار داخل پس زمینه ذوب می شود.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.