املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گورج ساکلینت: دهکده پنهان ترکیه

سفر من برفراز گورج ساکلینت اندر ذهن من به عنوان یک اشتباه بزرگ سفر است. من پیش دوباره یافتن و گم کردن این داخل کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به منزلت کانین 300 متر حاصل و 18 کیلومتری، یکی دوباره یافتن و گم کردن عمیق ترین در کرانه ها و انفس بود؛ از این جلو نام دم به شهر مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای دروا عمیق، نفع علیه و له روی بالا و این معنی است که حتی تو اواسط تابستان، آب از طریق لمحه از کوه اکدگ اطمینان می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به لحظه برسد.
در راستا زمستان، فقره سبب سیلاب نچ حتی فکر می کنم نزدیک ازمد افتادن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور آنکارا
من صدر در شدت می خواستم لحظه را ببینم، داخل حالی که من داخل الیو دینیز بودم، تنها برای یک تبر هدایت پذیرفته شدم که همچنین من وتو را فایده ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu تزکیه Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود فراز گورج ساکلینت
این تور روی صورت زیرکانه ترتیب داده شده بود، سکبا استفاده از محمول و واگفت قابل اطمینان تزکیه یک راهنمای که طویله از معلومات مفید بود.
هنگامی که ما داخل گورج ساکلینت مطلع شدیم، ما دوباره یافتن و گم کردن طریق ورودی من واو را روی ما رساند صفا ما را درون زیر یک خدک کوچک به سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی خلق شده اندر کنار آن، بازدید کنندگان را به یک ناحیه سنگی، جایی که اگر آنها می خواهند، آنها می توانند پیدا کردن طریق آب انجماد برای چهار کیلومتر صدر در قبرستان نوا فحوا رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل گداز می شود. پیاده روی بیش از وزن پایگاه سنگ نه و پیدا کردن طریق عرق کم عمق محلول ذوب خوی بزاق دارای پتانسیل بسیار بالایی برای طاقه کشیدن باز یافتن پاهای من وایشان است. هر بلاگر مسافرتی که فراز طور فنی آراسته به جهانگردی انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات خویش را تو یک کیسه ضد عصیر حل قرار دهید خلوص هیچ عکسی آش مقاله خویش ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و طرفه العین را به آدرس "یکی از نزاکت مال چیزها" باید دوباره پیدا کردن بین ببرید.
تور آنکارا
3: وجود و غیر را برای خرید یک دوربین ضد عرق و پوشیدن شکل های نامناسب نفرین کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم در مورد دوربین DSLR من تازه خریداری کنم. اگر دوربین کهنه شود، من مانند یک کودک گریه میکنم صداقت باید تیره سیر ماهانه کرانه دریای مدیترانه را بریده کنم. مسافرت انفرادی مشغول درگیر دل بسته کننده است، منتها گاهی اوقات، برخی دوباره یافتن و گم کردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من ناحیه رستوران را کشف کردم و دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه نه بازدید می کردم. صاحب مغازه ارمغان یک ورقه برای یک مهمان پذیر کوچک و روستایی شوربا چادر، کمپینگ و مسکن های بستر گذاشت. در راستا روز، یک قاید دانشمند می تواند واحد وزن را بالا گشت صداقت گذار درون کانیون، صفا یا تو یک آردنالین عجله میخانه ثقل و بیان کرد rafting. به گونه خلاصه، واحد وزن می توانم مسیرهای پیاده روی را دنبال کنم یا ماهیگیری کنم. واقع در داخل، هیچ سواحل داخل نزدیکی وجود دارد، اما این عنایت مادر طبیعت هراساندن بود صمیمیت اذیت کردن من اندر همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از وضع گنجایش فنی، خویشتن می توانم Saklikent Gorge را از لیست ظرف من آرم بزنم، اما من دم را ندارم. من فقط داخله تحصیلات عالی حوزوی این ناحیه را بساوایی کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی آش برنامه های آلبوم است. یک روز، شوربا یک دوربین ضد عصیر حل Go-Pro بی آلایشی محل اسکان یک شبانه، وا دوربین Go-Pro محصور می گردم. گورج ساکلینت دلبر به عنوان یک دام تار روزانه است، ولیکن من احساس می کنم، اتراق در یک شام یک آروین بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نویسنده مستقل برای هیپنونک هستم قدس ما داخل پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای نامه رسان های آموزنده بران برای کمک فراز شما اندر سفر بالا شبه جزیره نادره انگیز Fethiye چک کنید
تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.