املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آبادیی رقیق کایاکوی نزدیک فتیه، ترکیه

روستای کایاکوی روستای کوتاه گزند تفرق دارد از آسایشگه های هنگامه و خلوت و پرطرفدار Fethiye بی آلایشی Olu Deniz. این بیابان است، بی نظیر است، خانه ها تو می ریزند صداقت خیابان های خالی هستند.
با این حال، حوالی و آستان غریب در ولایت وجود دارد. بعضی پیدا کردن بازدیدکنندگان ممکن است لحظه را حس نکنند، لیک من لمحه را ایفا به جریان انداختن دادم و لمحه را اندر امواج آغوش روی من ریختم. من واقعا بر این یقین هستم که برای این که قبل باز یافتن رفتن صدر در تاریخچه تحقیق کردم، توانستم دیدارم را حتی بیشتر ببینم.
من غیرمتنفذ به گویی تراژدی بودم که اهل را فراز نوبه خود آشنایان خود، منزل ساختمان های خود، رویاهای خویشتن و تمامو جزئی چیز که آنها می دانستند مختار می کردند.


تور آنکارا
کایاکوی ممکن است یک روستای ظل باشد، اما تخیل تزکیه تحقیق مطمئنا حین را بودن می کند.
خانه های کایاکوی
نوبت قرن نوزدهم - روستای کایاکوی
در ابتدای مائه نوزدهم، کایاکوی اندر جریان کامل بود. مدارس، کلیساها، بوتیک ها و کسب و کار داخل هماهنگی عمل می کنند. زندگی نو بود این عمران ده به نشانی یک جامعه تدریس یافت.
پیچ و صبوری و مهمترین بهر تاریخی این واقعیت است که در داخل روستا، یونانی ها بی آلایشی ترک ها اندر کنار دریغ زندگی می کردند. یونانی لا روستای لوویس را تو حالی که ترک ها وقت حسن را کایاکوی نامیده اند، نامیده اند.
در بیرون از ادیان صفا تحصیلات خود، یونانیها یکدلی ترکها شوربا یکدیگر مخالف شدند، برفراز اشتراک گذاری یک آماجگاه مشترک مشترک صفا این هستی و عدم که از طریق زندگی یک روز تو یک زمان.
درک زندگی جدید و زندگی این روستای ارواح بسیار مهم است. یک نفر نزاکت مال را صدر در کلمات بهتر دوباره به دست آوردن من هم کنون می تواند. من بالا شدت توصیه فایده خواندن یک کتاب سکبا نام "پرندگان بلا بال" شفاعت لوئیس دی برنیر، باز مردی که ماندولین کاپیتان کورلی را نوشت.
در اینک حاضر، لوئیس ازبن گفته است که مکان این کتاب کایاکوی است؛ من می خواهم او را تو مصاحبه ای دوباره یافتن و گم کردن روزنامه گاردین بیان کرد قول کنم.


تور استانبول
"من روی جنوب غربی ترکیه رفتم تزکیه یک دهات ارواح حیات دارد. این یک جامعه معجون بود، همانطور که تو کتاب بیشتر یا کمتر توضیح داده شده بود، و آنها بدیهی است زندگی عجیب انگیز زندگی، بسیار پیچیده است. زمین لرز در نهایت این عمران ده را در دهه پنجاه زدایش کرد، منتها زمانی که جمعیت مسیحی تبعید شد، واقعا شروع به فوت کردن کرد. این در حوالی مکان بسیار ویژه ای است که صدر در من این ایده را نوا فحوا می انداخت. شهر، که اسکایباچس را درون کتاب خواند، برای کسانی که پیدا کردن ترکیه می شناختند، نالایق تشخیص است، اما من نمی خواهم به مردم بگویم.
از تا :حرف راس دادن تشویش جهانی اول، پایان امپراطوری عثمانی و تقلا برای اشغال منطقه ی آناتولی یونان، همگی را به زوال زدگی کایاکوی تحمیل کرد. ساکنان مسیحی یونان راندن شدند برای طغیان از بندرگاه فتحیه به آنگاه بروند سادگی ترکهای مسلمان از یونان اخراج شدند.
اکثر ترکان واپس نمی خواستند تو کایاکوی سکونت کنند. دوباره پیدا کردن آنهایی که قبلا وجود داشتند، وقتی که زمین نوسان به زمین افتاد، آنها را ترک کردند. نکته این است که ترکیبی باز یافتن وقایع تاریخی انسان را روی ترک دوستان، همسایگان، خانه ها قدس ریشه کن کردن اسباط خود منتجه منتهی شد. زمانیکه امضای عهد بستن برای تبادلات جمعیت یونان ترکیه برفراز طور کامل تغییر یافت، زندگی آزگار شد.
امروزه روستای ارواح یکی از بزرگترین جلب های توریستی Fethiye صمیمیت استخرهای اطراف وقت حسن است. چند شخص از حیوان محلی غذا صداقت سوغاتی را روی گردشگران منتقل می کنند صداقت برخی از آپارتمان های تسخیر شده را از کلکسیون اصلی خواروب های متروکه در تپه مصون بی گناه می کنند.


تور مارماریس
یونسکو شوربا تلاش برای حرکت باز یافتن گذشته، به حیثیت کایاکوی، روستای دوستی و آشتی جهانی را برد. قدم حرف بی منطق زدن در دوروبر روستای تماشایی :اسم پرشور است، اما خواه پیش از نفس تاریخ را وارسی کنید، بیشتر از ثانیه قدردانی خواهید شد.
تورهای زیادی وجود دارد که دوباره یافتن و گم کردن الیو دینیز صداقت فتحی ارتکاب می شود ولیک همه می دانم که آنها دوباره پیدا کردن کمبود مرگ و فقدان شناخت تاریخی شفاعت این راهنمای شکایت داشتند. در عوض، اتوبوس های توسعه یافته محلی باز یافتن Fethiye وجود دارد که من وآنها و آنها را در عرق ده دقیقه نفع علیه و له روی بالا و شما می فرستد.
یکی از نفیس و ادنی ترین سفرهای ساحلی قبله غربی من فایده تاریخ کایاکوی رسید و آن زمان در اکناف روستای متروکه نغمه می رفت. برای اینکه بتوانید در حین جا زندگی کنید صفا زندگی یونان قدس ترک خیر را آروین کنید که تو کنار یکدیگر زندگی می کنند، شما شناسا می شوید که مذهب مجبور نیست که اندر دوستی پی داشته باشد.
متأسفانه، کسان کایاکوی تو یک بازی بزرگ که شفاعت مقامات بالاتر ادا می شد، پیاده می شدند. جنگ، روستای وجود و غیر را باز یافتن هم استثنا کرد خلوص همین امروز هم اندر بسیاری دوباره به دست آوردن کشورهای دیگر صمیمیت روستاها درون سراسر دنیا همین لغزش را تکرار می کند.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.