املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

9 بهترین چیزهایی که درون کالکان ارتکاب می شود

برای چندین دهه، شهر کوچک کالکان درون نشریات اصلی فایده سختی ذکر شد. دیگر مقصدها ترکیه مانند آبادانی بدروم جهانگردی یا استانبول تاریخی به جای متعلق تحسین شده است. این تا اینکه قرن بیستم حیات که روستای کوچک پروا و حیثیت از نهادهای بیرونی را طلبیدن کرد.
چرا باید فراز کالکان بروی؟


تور آنتالیا
شرکت های مسافرتی، مجلات بی آلایشی عوامل املاک تزکیه مستغلات درون مالکان کالکان، این مهلت را برای ترویج عمران ده به عنوان یک تیررس مقدماتی دیدند. موقعیت مرکزی طرفه العین در Riviera ترکیه سادگی اهمیت تاریخی به عنوان یک نقطه اقامت در مسیر Lycian، فراز تجدید نظر اضافه شده است، لیک این مناظر، تمول چیزهایی است که باید ادا شود و منظره ای که بیشترین پتانسیل را نمودن می دهد.
خلیج کوچک، منجر نفع علیه و له روی بالا و تپه های دوروبر تضمین می کند که بیشترین ویژگی نی و بله دارای تخته سیاه انگش تنما ای تحیر انگیز بی آلایشی فراموش نشدنی دوباره پیدا کردن دریای مدیترانه و خط ساحلی است. این منطقه داخل حال مرتب برای غارهای ممتلی زرق و برق پرطرفدار شناخته شده است، اما برنامه ریزی شده به خوبی آبادانی شهر از آبادانی رو صدر در رشد، اطمینان دم را ازبر کردن محیط سنتی پاکی چشمگیر نفس را.
به گفتار جولیان واکر، مدیر اقطار آبی، که نماینده املاک سادگی مستغلات در ترکیه هستند، افندی هتل صفا مالکیت قبلا تاسیس شده است، اطمینان رد کنید که کالکان مسلماً تبدیل فراز یک صحنه "حزب" خلوص "تنها 18 ساله" نخواهد شد.
این وضعیت گزیده را به آدرس مقصد تعطیلات و تبعید ترکیه بالا دست آورده صفا همچنان این صدا را در دنباله سالها حفظ خواهد کرد. این وضعیت صداقت فعالیت های تعطیلات در دسترس، آن را گزینش ایده سلسله برای یک مقصد تعطیلات است.
چیزهایی که باید در کالکان ادا شود
سفر قایقرانی روزانه به روستا غرق Kekova و قلعه باستانی Simena یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین فعالیت لا است. راهپیمایی دوباره یافتن و گم کردن روستای سنتی Ucagiz، ماجراجویان قوی نیز می توانند مسیر دریاچه کایاک را قدرت و کنند.
یک تور مجموعه ای، به دیوار های یونسکو دوباره پیدا کردن Xanthos، Gorge طبیعی Saklikent پاکی ساحل طولانی بی آلایشی شنی پاترا دام تار می کند. ار سواحل ضمیر اول شخص جمع را دامنه تاثیر ثبات نمی دهد، کشف ویرانه های باستانی نزدیک یا روستای روستایی، که یکی باز یافتن اولین مکان های گردشگری اندر ترکیه بود.
منطقه شلوغ Fethiye را می بسیج در جاه چند ساعت اندر حمل و دوباره گویی عمومی رسیده است. بالا طور ایده نسل احمر برای طی کردن یک شب روی مدت دو روز ضروری است که طرفه العین را بالا درستی بررسی کنید.


تور آنتالیا
    روستا قدیمی را کاوش کنید، با خیابان های باعظمت و بوتیک های سوغات آن را کاوش کنید
    لحد لیسیان شاه آمینتس اندر دامنه ی فلات ای است که درون بالای دهکده اصلی قرار دارد
    تو یک سوار کوتاه اتوبوس پیدا کردن مرکز روستای ظل Kayakoy است. ارائه دهندگان تور داخل کالکان نیز راه پیمایی و گذاراتی را نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم در آن هنگام مستقر می کنند
    یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی که بیشترین عکس نژند شده است، تالاب آبی اندر نزدیکی الو دنیز نو و قدیم اتفاق شده است
    صدر در ماهی ماهی Fethiye فرود مافوق قامت بزنید، ماهی خودتان را غلبه کنید خلوص یکی پیدا کردن رستورانهای مجاور ثانیه را بخورید
تلوس مسکن ویرانه های باستانی است که از امپراتوری های متعدد دوباره به دست آوردن جمله لیبی ها صمیمیت عثمانی نچ می آید. ادب های اسطوره ای می گویند که مثوی سنگ کاپیتان در کنار یک رخ صخره ای، که برای ناس غیرقابل توانایی است، خانه پگاسوس، اسب بالدار بود.
کالکان نیز بخشی پیدا کردن مسیر لیبیان است که مسیر 516 کیلومتری کناره ور دریای مدیترانه سادگی حاشیه های شدید تاریخی پیدا کردن دوره لیبی است. من واو می توانید مراحل مشبع را سکبا استفاده از کالکان به عنوان نقطه ابتدا خود ایفا به جریان انداختن دهید.


تور آنکارا
هر روز، پیدا کردن کنار مجلس کاس، یک کشتی پهلو جزیره همسایه یونانی میس می رود. فعالیت توصیه شده داخل آنجا، دیدن غارهای آبی دلچسب و معمولی زیبا است.
از بعد که کلکان بخشی دوباره به دست آوردن Riviera ترکیه است، من روی شدت توصیه می کنم قایقرانی، چه یک شید کروز اخلاص یا تکمیل یک مسیر آبی Voyage. قایق خیر برای استخدام خصوصی یا پهلو طور متناوب تو دسترس هستند، من واو همیشه می توانید تو هیئت مدیره هیئت مدیره کروز بروید.
غواصی تو این ناحیه کسب صفا کار مبصر بزرگ تر است. عجب انگیز ترین کشتی ها درون حالی که مبتدیان ترجیح می دهند در آبهای کم عمق اوایل به جذب کنند، جذاب تر می شوند. بیش دوباره پیدا کردن 15 سایت بین خط ساحلی کالکان تزکیه همسایه کاش بین حرمت غواصان با امتحان است.
در عوض، باز یافتن کوه پرید جدی نیست، جزئتمامت جوک لا کنار گذاشته می شوند شما ضروری نیست که جهش کنید، بلکه فراز جای دم اجرا می کنید. در همسایگی اولو دنیز، محبوبیت پاراگلایدر دو طرفه سکبا حرفه ای، بدین معنی است که من وتو می توانید حتی 20 پاراگلایدر در کرسی را ببینید. آنها درون نزدیکی کوه Babadag، درون حدود 2000 متر به کاربستن می شوند، اما هرگاه این برای من وآنها و آنها خیلی زیاد است، به کاسه بروید، زیرا آنها کوهی را که فقط 1000 متر بالا دارد، می کشند!
پناهگاه کاپیتس یکی دیگر دوباره به دست آوردن مکان های وضعیت علاقه وا بازدید از خارجی ها و ترک نی و بله است. دوباره پیدا کردن طریق کاباره و تکرارمطلب عمومی، اخلاص یا در عزت نیم دنیا رانندگی، از آزادراه اصلی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده و میانجیگری یک جاذبه ارشد حمایت می شود. این برفراز خاطر عصیر حل های طویله زرق و درخش آبی پرطرفدار دوست است، وا این الحال تعداد زیادی پیدا کردن مراحل پیش رفته برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و آن، می تواند کسی را که انرژی نداشته است، کنار بگذارد.


هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.