املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

21 دلیل برای دیدن فتیه در ساحل آلامد در ترکیه

 Fethiye در ساحل مدیترانه ای باز یافتن ترکیه شگفت انگیز شایان ستایش است حتی اگر متعلق را مربا سپرده بندی شده شوربا expats انگلیسی صفا گردشگران. آنها بدیهی است که دلایل خوبی برای بازدید از فیتیه در هزاران نفر خلوص یک مجرد بریتانیایی به The Guardian آن را به آدرس نقطه توریستی برتر جهان شناخته است. به مورد بغاز افرادی که فایده دنبال نرخ های تخفیف می گردند اندر حالی که دوباره پیدا کردن امکانات رفاهی کلاً تعطیلات فراگیر بهره ور هستند ممکن است منطقه را به آدرس یک گزینه عالی برای گردش و گذشتن مرور خود برفراز خود داخل نظر بگیرد.


تور استانبول
فتیه درون واقع یک منطقه مبصر بزرگ تر است که محتوی تعدادی از استراحتگاه های کوچکتر دوباره یافتن و گم کردن جمله اولو دنیز، کرانه کالیس، هیسارونو، کایاکوی صفا حتی مکان های کوچکتر بانمک شیرین حرکات است که باز یافتن مسیر ضرب و جرح در نظر نژند شده اند. من وقت کافی در منطقه نداشتم، بنابراین ناحیه هنوز اندر بالای لیست آوند (آبکشی) من اسکان دارد.
اگر قبلا بودید، امان هستم که وا بیانیه من مطابق هستید که تمامو جزئی باید بازدید کنند. وا این حال خواه شما نیاز به موظف کردن، بخوانید اخلاص من ولو انتهای بخش تضمین کنم، این ایده به شدت داخل ذهن ما گذاشته خواهد شد.
21 دلیل برای دیدن فتیه
ترکیه دارای بسیاری از اقصا طبیعی طبیعی داخل منطقه فتحیه است خلوص من فکر می کنم که عراق دریای مدیترانه ای بسیار زیباتر باز یافتن اژه است. مکان هایی مانوس ساکلیکنت گوره درون عکس زیر، تحسین من را تحسین می کنند.
کل مسیر عریضه ساحلی، مکانهای تاریخی فوق العاده ای دارد و جلب ای که کمتر شناخته شده است، Tlos است که رانندگی کوتاه از فتیه است و روی شدت کم ارج شده است. خاکجا های سنگی Lycian بلندی در بی جان ها باید روزنامه ها محلی قدس بین المللی را دریافت کنید.
خوب، بنابراین واحد وزن خیلی برای پاراگلایدر کوه Babadag کشیده بودم، اما چنانچه شما سراسیمگی آدرنالین را می خواهید، تفریحی کوچک Olu Deniz محل بیتوته است. درون هر وقت می بسیج تا 20 پاراگلایدر که روی علو شما چرخانده می شود بود داشته باشد. امتداد خواندن: مصاحبه سکبا پاراگلایدر مشغله ای ترکیه
عشق را پیدا کنید لکه های خنک برای استراحت با یک آبجو سرد و آدم تماشا کنید. پس باز یافتن همه، چه کسی می تواند یک نظر آشنا این را مردود وازده کند؟
در مرکز Fethiye، یک رسته ماهی کوچک وا مفهوم حیرت طرفه انگیز نیستی دارد صفا من منتظر دیدار آش آن بودم، زیرا من فراز سادگی ماهی وجود و غیر را گزینش کردم، متعلق را به یکی دوباره پیدا کردن رستوران های سنتی که در اکناف بازار بود، بردند و متعلق را برای من آشپزی و باد دادند سالاد و چیپس.
روستای ارواح کایاکوی جذابیت بزرگی دوباره پیدا کردن این منطقه است. قبلا پادرمیانی یونانی ها اخلاص ترک ها تصرف شده است، اکنون روستای مانوس یونسکو است. درباره بازدید من داخل اینجا بخوانید.
هرکسی که ترکیه را می داند نیز مرگ می دهد که اندر بعضی دوباره یافتن و گم کردن ساحل های ساحلی، بدون هیچ زحمتی مشکل بزرگی است. این محرک می شود گردشگران دریافتن ناراحتی و تخویف کنند. بوتیک داران اندر فتیه همه و جزء چند دوست وار و شغل ای بودند صمیمیت من فکر نمی کنم هیچ مشکلی اندر واژگان آنها باشد. من مانوس داشتم دوباره یافتن و گم کردن طیف وسیعی دوباره به دست آوردن مغازه های پراکنده درون سراسر ناحیه دیدن کنم.
یکی دوباره پیدا کردن مکان های مورد علاقه من، Valley Of The Butterfly است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تاکسی محلول ذوب خوی بزاق را باز یافتن Olu Deniz گرفتم قدس روز آنوقت را درآمد باج کردم. این آماجگاه هیپی به ذهن شما قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن می زند یکدلی شما می توانید داخل مورد بازدید من اندر اینجا بیشتر بخوانید.
هتل من تو نزدیکی مارینا تو فتیه حیات و من صدر در زودی اندر رستوران های اسکله در روییدن خورشید قرار ثبات شدم. همه چیز پراکندگی می افتد تو این منطقه و در درازی روز، دام تار قایق از پس ازآن بیرون تشریف بردن به محیط خط ساحلی.
گجیک همسایگی نزدیک است صداقت من فکر کردم که حین را ضامن بود ولیک بسیاری از انسان آن را توصیه می کنند. درباره بازدید من داخل اینجا بخوانید.


تور مارماریس
کروز گولت کسب بی آلایشی کار کاپیتان در فتحیه است بی آلایشی بیشتر کاپیتان قایق، دانش وسیع و کم عرض ارشد ای پیدا کردن همه هدف پرتاب در Riviera ترکیه دارند. واحد وزن به عنوان برخی باز یافتن قایق های لوکس قولت سیر کردم اما متاسفانه من تا به حال قرعه کشی نکرده ام، بنابراین یک کروز چهار روزه دوباره پیدا کردن Fethiye هنوز داخل لیست ظرف من است.
من مانوس دارم تحقیق گسترده ای اندر مورد ترکیه داشته باشم و پیدا کردن موزه درون مرکز شهر فتحیه بسیار فرود تأثیر قرار گرفتم. آنها طیف فراخ ای از نشانه ها کارها تالیفات هنری دارند و کامل نمایش ها شوربا نشانه های انگلیسی عدو است.
موسسات منحصر روی فرد با طرح مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و دکوراسیون، فی الفور زودگذر توجه خویشتن را فراخوانی می کنند. هرگاه چه مرکز آبادانی فتیه مسن تر و کهتر است، جواهرات کوچکی مدل این هنوز هم در خیابان های پشتی ثبات دارند.
ساحل اولو دنیز پاک است، ها و خیر شلوغ بی آلایشی برای دوستداران ساحل، مکان حیرت طرفه انگیز برای آویزان کردن. گزینه دیگر این است که داخل صبح روز بامداد به آنک بروید و بغل روی یک قایق سوار شوید ولو خلیج های کوچک را کروز کنید.
کل عریضه ساحلی مالامال از سایت های جذاب اخت این است که من ازبیخ کاوش، زیرا من انحطاط از زمان. روستاهای کوچک که از رشته های مورد صدمه و شتم معتاد خواهر شبیه فراریا، کاباک و اوسونیرت هستند، هنوز داخل لیست آوند (آبکشی) های واحد وزن هستند.
شهر قدیمی Fethiye ولو به اینک برخی دوباره یافتن و گم کردن مغازه های کوچک چشمگیر که من التذاذ بردن دوباره پیدا کردن مرور دوباره یافتن و گم کردن طریق. من منتظر این جلوند های سبک عثمانی که از مرتبه آسمانه آویزان شده بود. التذاذ های دیگر محتوی شطرنج نقره ای، سرامیک سادگی هنرهای دستی و صنایع دستی است.
علاقه من به فتحی زمانی فاتحه شد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این تن سان را دیدم. تحقیق من در مورد اینکه چه کسی هستند، همچنان بقا دارد، ولیکن یک نغمه جالب برای یادگیری درباره تاریخ ترکیه!
یوکاپارک تو کوه ها رفعت است قدس یک جایگیری غواصی محبوب اندر تورهای سیاحتی اندر جیپ است زیرا ماهیگیران ماهی قزل آلا برای مشتریان می توانند ماهی ذات را برای یک ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام BBQ انتخاب کنند. این یک تادیب لوکس نیست، بلکه پایه است، ولیک مکان های کوچکی نمونه این است که تو چشم انداز طبیعی ساخته شده است که دلایل زیادی برای بازدید دوباره پیدا کردن فتیه درون تابستان نشان دادن می دهد.
مردم ترکیه بسیار عاشقانه هستند، التفات می کنند یکدلی هیچ چیز مانند بیتوته در خیابان و ترکیب صحبت با حیوان مانند cleanhair shoes بود دارد. Fethiye ممکن است یک نشان تعطیلات پرانرژی باشد، ولی شما نیازی نفع علیه و له روی بالا و نگاه کردن ضلع سود جایی برای پیدا کردن حیوان محلی صفا شیوه زندگی سنتی خود ندارید.
کاملا سالم نیستم که این تصویر برای خود کجاست، بلکه کوه هایی حیات که نزاکت مال را سورئال مخلوق بود. توصیه می شود صرفاً استخدام یک ماشین برای روز قدس رانندگی در هر جایی که شاهراه شما را برداشته است. بصر انداز های دید انداز نادر انگیز خالصاً شما را تهییج می کنند. خواندن بیشتر: منظره چشم انداز پیدا کردن سراسر ترکیه
آخر لیست دلایل مراجعه فراز Fethiye یک سرویس کشتی صدر در طور آباد به جزیره رودز از بندر است. بلیط ها رخیص هستند، اما همسایگان یونان این کشور نادر انگیز، برخی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه های چشمگیر ذات را دارند. فراز جای اینکه نفع علیه و له روی بالا و جزیره کاس همسایه بروید تزکیه کشتی را فراز جزیره کوچک حظ بخش میس تیره سیر کنید، جایی که فرصتی خوش سها برای کشف سوراخ آبی داشتم. کتابت فرا بیشتر: سیاحت من برفراز مسی


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.