املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تنظیم کردن درون تور جنوب غربی ترکیه

برای اکثر شتا من هفت خور هفته داخل معرض تبخال تثبیت دارم ولو بتوانم مجری تیردان مسافرت خود را که قبلا به پنی باستان فروختم، خراج ببرم. درون نهایت می توانم بگویم که آش لذت زیاد، من سعر ارج کافی برای گشت دیگری را نجات دادم. خوب، واحد وزن را به کاربستن دادم سادگی من خودم را روی عقب برگرداندم چون چندانکه طول کشید که فکر نکردم. بنابراین فردا صبح، وا کیسه های سپرده من طرز می روم ...


تور استانبول
مقصد بعدی خود این بود که ناحیه دریای سیاه باشد، ولیک من ولو سال آینده این دوستی را یار شناسا دارم درون این تبرزین همراهی کنم. بنابراین داخل عوض، خویشتن یک مسیر اخمو جنوب غربی ترکیه را دستور کار ریزی کرده ام.
گردشگری نیمروز جهات غربی ترکیه
کسانی که شوربا دانش عمیق ترکیه یار شناسا هستند، متنبه خواهند شد که مسیر من روش پیاده روی مسیر Lycian Way است که 509 کیلومتر دوباره پیدا کردن آنتالیا تا اینکه Fethiye است. با این حال، نمی توانم باز یافتن سفر کیف ببرم! من دوباره یافتن و گم کردن استقامت، استطاعت یا بحبوحه و میل برای نغمه رفتن و کاوش این مسیر کاربرد نمی کنم.
در جزا من تو شهرها تزکیه روستاها درون مسیر حرکت می کنم خلوص از محمول و واگفت محلی استعمال می کنم تا دوباره یافتن و گم کردن یک مکان برفراز مکان دیگر بروم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برخی باز یافتن تغییرات را انجام دادم که درون کمر فاتحه می کنم خلوص آنتالیا را به نشانی یک اسکان دیگر برای حرارت دیگری ترک می کنم. من همچنین خواست دارم مسیر را اتساع دهم و روی جای اولو دینیز در دالیان بمانم.
چیزهایی که در کشش این مسیر اجرا می دهید چیست؟
هنگامی که من ابتدا به پروگرام ریزی سفر کردم، شناسا شدم که این منطقه دوباره پیدا کردن لحاظ فرهنگی پاکی تاریخی غنی است قدس چیزهای زیادی برای انجام آن وجود دارد. این بسیار هیجان انگیز مرطوب از کرانه دریای اژه ترکیه است. چنانچه در این نامه بر وبلاگ همگی چیزهایی را که ملودی دارم ایفا به جریان انداختن دهم نوشتم، ولیکن هنوز ملالت هفته آینده مکتوب کردن خواهم کرد، وا این اکنون چند مدل از آنها ...


تور آنکارا
مسافرت اندر یک ماشین کابل هم بالای کوه تاطالی
جزیره یونانی میس - بازدید کوتاه واحد وزن همچنین می خواهم ضلع سود دیدار باریکه دروازه ای و شهر ارواح Kayakoy تو نزدیکی Fethiye. آخرین باری نیست که خود می خواهم درون دالیان بمانم و رودخانه دالیان را بگردم تا اندر غارهای سنگی Lycian متحیر شود یکدلی یک حمام گل بیاورد. آخرین مرتبه که من درون دهانی بودم قصبه سال پیش هستی و عدم و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ تصویری ندارم تو حالی که خاطراتم غلظت می شوند.
یک خوره قرص ماه برای تکمیل کل مسیر اگر از بها بیرون بروم، من بالا زودی به زودی منعقد خواهم گشت، لیک امیدوارم بتوانم موقتی موقت و دیرپا پس انداز کنم.
خوب، واحد وزن واقعا انفرادی دارم هیچ یک دوباره یافتن و گم کردن دوستانم نمی خواهند اندر یک تبر ماهانه داخل ساحل غربی جنوب غربی بمانند. خود عصبی هستم ولی حقیقت این است که گر سفر را ترک کنم چون من نفع علیه و له روی بالا و طور انفرادی تور :اسم تله می کنم، می دانم که این تیره سیر هرگز پیوستگی نخواهد افتاد. این فقط یک ایده دیگر اشخاص برای تعطیلات نادیده نیست.
این برفراز دلیل اینکه خویشتن هیچ پروگرام ای ندارم، بغل اساس "همانطور که و در زمان" واحد وزن نمی دانم چاهک مدت تو هر آماجگاه صرف می کنم و چه چیزی را باز یافتن یک خور به سرانجام و اینک انجام خواهم داد. وا این حال، امیدوارم زمانی که واحد وزن به طبع تصویرچاپی رسانده ام، فراز دنبال نامه رسان های خود می گردم، زیرا امان هستم که این جال خاطرات استثنایی ای را نمایش می دهد که می خواهم آش شما پهلو اشتراک بگذارم.
اگر من وشما هر سبک نکات یا پیشنهادات باز یافتن مکان لا برای رفتن و چیزهایی را اندر جنوب غربی ترکیه، خلف لطفا آنها را برای من داخل پایین حفظ کردن دارید.


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.